ارز دیجیتال و کریپتومقالات آموزشی

پیش بینی قیمت بیت کوین: آنچه باید قبل از معامله بدانید

پیش بینی قیمت بیت کوین: آنچه باید قبل از معامله بیت کوین بدانید.

از آنجا که این فناوری مبتنی بر فناوری جدید است و تقریباً بدون نظارت و بدون مرز است ، بسیار ناپایدار است و دارای نوسانات لحظه ای در قدرت خرید آن است ، که می تواند به طور متناوب در مدت زمان کوتاهی اتفاق بیفتد.

بی ثباتی دلیل اصلی است که سرمایه گذاران فصلی در بازارهای سنتی نسبت به بیت کوین احتیاط می کنند. همچنین به همین دلیل سایر سرمایه گذاران از آن استقبال می کنند به دلیل توانایی آن در ضرب سود در حاشیه تا 200٪ و سود از قیمت بیت کوین.

بیت کوین ارز رمزپایه پیشرو است و الگوی بازار آن به بیشتر سکه های دیگر بازار رمز ارز سرریز می کند. تا مارس 12 پنج شنبه سیاه از 2020 ، بیت کوین به عنوان یک دارایی ناهمبسته فرض شده که BTC سقوط کرد و بقیه بازار رمزنگاری است.

حتی با وجود بحران اقتصادی جهانی و شیوع ویروس کرونا ، تحلیلگران رمزنگاری استدلال می کنند که قیمت بیت کوین بیت کوین در ماه مارس به بدترین حالت ممکن سقوط کند و تنها راه پیش رو است. ماه آوریل شاهد بهبود جمعی در بازار رمزنگاری ها بوده و پیش بینی می شود سال 2021 سال خوبی برای بیت کوین و آلت کوین ها باشد.

هیچ ابزار مشخصی برای پیش بینی هیچ بازاری وجود ندارد زیرا رفتار انسان غیر منطقی است. بیت کوین دقیقاً از روند مرسوم بازار پیروی نمی کند ، اما در اینجا چند شاخص اصلی برای موفقیت شما به عنوان یک سرمایه گذار در بازار رمزنگاری آورده شده است.

1. تحلیل قیمت بیت کوین

بهترین چیز در مورد رمزنگاری در دسترس بودن اطلاعات تجارت است. علاقه مندان و معامله گران بیت کوین همیشه مشتاق گسترش فناوری بلاکچین هستند . شما می توانید به راحتی سایت های اختصاصی برای نحوه حرکت قیمت بیت کوین و چرایی حرکت آن پیدا کنید.

دو سایت بزرگ تجزیه و تحلیل قیمت CoinMarketCap و  Coinbase360 هستند که دارای جزئیاتی مانند سرمایه بازار ، حجم معاملات 24 ساعته ، عرضه در گردش و درصد سود و زیان در بازه های زمانی کوتاه و طولانی هستند.

تجزیه و تحلیل قیمت ها و رفتار گذشته و فعلی درک احساس دیگران در مورد بیت کوین در آن زمان خاص است. تا زمانی که افراد بیشتری به استفاده از بیت کوین ادامه دهند ، قیمت آن همچنان در حال افزایش است. در این حالت ، شما می توانید تصمیم بگیرید که Hodling را اجرا کنید ، اصطلاحی که سرمایه گذاران رمزنگاری از آن برای خرید و نگهداری بیت کوین استفاده می کنند و منتظر می مانند تا قیمت ها هنگام انجام آن قدردانی و فروش شوند.

بدانید که بیت کوین پول نیست بلکه یک شبکه نظیر الکترونیکی پول نقد است. این یک توکن شبکه است که دارای ارزش است زیرا مردم توافق کرده اند که یک دارای با ارزش است. هرچه تعداد افراد در شبکه بیشتر باشد ، قیمت بیت کوین افزایش می یابد و امنیت شبکه بیشتر می شود.

2. نمودارهای معاملاتی

نمودارهای معاملاتی تجزیه و تحلیل فنی را نشان می دهند. معامله گران از آنها برای خواندن فعالیت رمزنگاری در مبادلات ارزهای رمزپایه استفاده می کنند ، اما آنها فقط یک ابزار در بین بسیاری هستند. تکیه بر نمودارهای معاملاتی عاقلانه نیست ، خصوصاً اینکه بیت کوین و بازار رمزنگاری دارای بسیاری از عوامل تأثیرگذار منحصر به فرد هستند که به روندهای سنتی بازار ارتباطی ندارند .

در این نمودارها از شمعدان برای کمک به شما در تحلیل یا پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر الگوهای صعودی و نزولی استفاده می شود . هر دو الگو از شمع های مختلف به عنوان رفتار نشانگر جهت گیری بازار استفاده می کنند.

  • صعودی: روند دارای پنج الگوهای که نشانگر شروع آن، سه سرباز سفید، صعودی شمعی شمع، صعودی چکش، و پر سر و صدا خط. همه اینها شاخص های مناسبی هستند که مناطق مقاومت در برابر قیمت را نشان می دهند.
  • روند Bearish را می توان با استفاده از شاخص های خاصی مانند Tweezer Top ، Three Black Crows ، Three Inside Down ، Bearish Breakaway و Bearish Advance Block نیز ردیابی کرد. باز هم ، این شاخص ها تنها در صورت درک ویژگی های شمعدان می توانند به شما کمک کنند.

به عنوان یک سرمایه گذار ، دستیابی به مهارت های اساسی معاملات شمع عاقلانه است زیرا آنها می توانند در یک نگاه به شما بگویند که چگونه سایر معامله گران در بازار سرمایه گذاری می کنند و پاسخ آن به تغییرات فوری یا طولانی مدت قیمت بیت کوین است.

صرافی های بزرگ مانند Binance و Coinbase از ارائه کلاس های رایگان به معامله گران خوشحال هستند و این مکان عالی برای جلب توجه خواهد بود زیرا تجارت کور راهی عالی برای از دست دادن کل پول خود در تجارت رمزنگاری است.

3. تأثیر نهنگ های رمزنگاری بر قیمت بیت کوین

نهنگ های رمزنگاری “هودلر” هستند که مقدار زیادی بیت کوین یا ارزهای رمزپایه دیگر در آدرس ها یا مبادلات خصوصی دارند. آنها توانایی دستکاری قیمت بیت کوین و دیگر ارزها و دید بازار ارزهای رمزپایه را دارند که معمولاً از آن به عنوان طرح پمپ و تخلیه یاد می شود .

به عنوان مثال ، یک نهنگ رمزنگاری ممکن است با یک سکه مبادله ای را طی کند و تصمیم بگیرد ارزهای رمزپایه را با استفاده از آدرس های مختلف بفروشد. این توهم عرضه بیش از تقاضا را ایجاد می کند و قیمت ها را به سمت پایین سوق می دهد. هنگامی که قیمت ها شروع به کاهش میکنند ، سایر معامله گران برای جلوگیری از ضرر بیشتر ، برای فروش عجله می کنند. سپس نهنگ ها در شیب خرید می کنند و با هزینه چنین بازرگانانی سود می برند.

از طرف دیگر ، یک تاجر ممکن است با خرید همزمان ارزهای رمزپایه شده ، قیمت بیت کوین و دیگر ارزها را تحت تأثیر قرار دهد و توهم تقاضای زیاد را ایجاد کند. این امر امیدوار است که قیمت ها افزایش یابد و سرمایه گذاران را به خرید سوق دهد.

نهنگ های رمزنگاری شده پس از آن دوباره به فروش بالایی دست می زنند و بازار را غرقاب می کنند و برخی از بازرگانان را با دارایی های بیش از حد قیمت بیت کوین در می آورند. این یک اتفاق نادر در بازار سنتی است اما در بازارهای رمزنگاری بسیار رایج است و نهنگ ها به دلیل تنظیم ناچیز یا عدم تنظیم ارز رمزنگاری می توانند از پس این مشکل برآیند .

برخی از بزرگترین نهنگ ها افراد ، صندوق های تامینی ، گروهی از سرمایه گذاران و مبادلات خود هستند. توجه به آنچه نهنگ های رمزنگاری انجام می دهند روش خوبی برای عبور از آینه های سیگار کشیدن در تجارت رمزنگاری است .

یکی از بهترین سایت ها برای به روز ماندن در مورد نهنگ های رمزنگاری ، Whale Alert است که همچنین هنگامی که بلاک چین ها رمزهای بیشتری را ضرب می کنند یا مبالغ زیادی از بودجه را از خزانه خود به بورس ها یا آدرس های خصوصی منتقل می کنند ، هشدار می دهد.

4. نصف شدن بیت کوین

مه 2020 یک سال قابل توجه برای استخراج کنندگان و سرمایه گذاران بیت کوین است زیرا این شبکه سومین رویداد نصف شدن خود را برگزار می کند ، که به طور سنتی قبل و بعد از رویداد قیمت ها را افزایش می دهد.

کارگران معدن در حال آماده شدن هستند و مردم در حال خرید برای نگهداری هستند و منتظر هستند تا قیمت بیت کوین بعد از نصف شدن بالا برود. قیمت بیت کوین در حال افزایش است و هش ریت های بالاتر با حضور افراد بیشتر در شبکه ثبت شده است.

دوره دو برابر شدن قیمت بیت کوین برای بسیاری از سرمایه گذاران همیشه یک نقطه ورود خوب است و در گذشته بسیار سودآور بوده است . بسیاری از سرمایه گذاران یا برای مدت طولانی معامله خواهند کرد یا در اوج نفوذ به نصف می فروشند.

نتیجه

قیمت بیت کوین !. اصطلاح غیرمتمرکز اغلب هنگام صحبت در مورد رمزنگاری مطرح می شود ، اما اکثر مردم نمی دانند که مبادلات اصلی رمزنگاری متمرکز هستند ، دقیقاً مانند بازارهای سنتی. توسعه دهندگان در حال کار بر روی زیرساخت مبادلات غیرمتمرکز ( DEX ) هستند ، اما تصویب هنوز خیلی بدست آمده است.

DEX ممکن است حداقل یک مشکل را با کاهش قدرت نهنگ های رمزنگاری در مبادلات حل کند زیرا معاملات بدون دخالت شخص ثالث مستقیم خواهد بود. با این حال ، آینده بازار رمزنگاری بیشتر تحت تأثیر درک مردم از ارزهای رمزپایه و چارچوب نظارتی مورد نیاز در بازار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا