حساب و کیف پول اینترنتی

بررسی کیف پول اج edge + رابط کاربری ساده و شیک

کیف پول اج edge یک کیف پول محبوب نرم افزاری cryptocurrency می باشد. اج کیف پول ارز دیجیتالی است که با هدف سهولت در نگه‌داری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین حفظ امنیت طراحی شده است. این برنامه امکان ارسال و دریافت 13 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، مونرو، ریپل و … را برای کاربرانش فراهم می‌کند .اج یک کیف پول چند ارزی برای موبایل و iOS است که برخی از ویژگی های امنیتی پیشرفته را نشان می دهد. استفاده از این کیف پول بسیار ساده و راحت است و گزینه های گوناگونی از جمله خرید Cryptocurrency، تبادل آن و حتی هزینه کردن آن را دارد.

سایت رسمی: https://edge.app/

مقدمه ای در رابطه با کیف پول اج edge

اج از مدل رمزگذاری محلی از طرف کاربر (Client-side encryption) برای رمزگذاری داده‌های خصوصی دستگاهتان استفاده می‌کند. این بدان معناست که شما کنترل کامل دارایی‌های خود را در اختیار دارید و نیازی به ارسال شماره تلفن، کد شناسایی و یا هر گونه اطلاعات خصوصی دیگر به این کیف پول نیست. ورود دو مرحله‌ای، امکان بازیابی رمزعبور، امکان ورود به برنامه با پین کد 4 رقمی و امکان فعال کردن محدودیت ارسال ارز دیجیتال از دیگر ویژگی‌های امنیتی این کیف پول می‌باشد.

کیف پول edge یک کیف پول رمزنگاری موبایل است که برای Android و iOS موجود است. این کیف پول ویژگی های مختلفی از قبیل خرید و فروش درون برنامه ای، مبادله درون برنامه ای بین ارزهای رمزپایه و امنیت پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد.

درباره ی شرکت

کیف پول اج edge که مقر آن در سن دیگو کالیفرنیا است، در سال 2014 با نام AirBitz تاسیس شد. در ابتدا این شرکت یک کیف پول که فقط بیت کوین را پوشش میدهد تاسیس شد و مشاغل مربوط به بیت کوین را فراهم کرد.
از آن زمان این شرکت به خدمات خود یک پلتفرم امنیتی اضافه کرده است که به توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه هایی امن را تهیه کنند که داده های کاربران را در اج (یعنی طرف مشتری) ایمن می کند. به همین دلیل این شرکت به Edge مراجعه کرده است.

ویژگی های امنیتی اج edge

کیف پول اج به شیوه غیر متمرکز ساخته شده است تا به شما این اطمینان را بدهد هیچ شخص واسطه ای به اطلاعات و سرمایه شما دسترسی ندارد و حتی خوده شرکت هم به اطلاعات شما دسترسی ندارد.

در این کیف پول در حین سادگی و رابط کاربری راحت از امنیت بالایی برخوردار است که تیم edge روی آن تمرکز زیادی کرده اند و امنیت این کیف پول را تضمین کرده اند.توجه به این نکته مهم است که در این کیف پول هیچ اطلاعاتی از نام کاربری یا رمزعبور کاربر ندارد. این اطلاعات قبل از انتقال به سرورهای این کیف پول توسط طرف مشتری (به معنی خود دستگاه) رمزگذاری می شوند.از آنجا که از طریق نام کاربری و رمز عبور به کیف پولها دسترسی پیدا می کنید و در هنگام ثبت نام یک رمز عبور 12 رقمیبه شما می دهد هرکسی که این ترکیب را بدست آورد می تواند وارد حساب شما شود. به همین دلیل فعال کردن تأیید هویت 2 عاملی در صورت استفاده از Edge بسیار مهم است.پس از فعال کردن فقط دستگاه شما قادر به ورود به حساب خواهد بود (مگر اینکه دستگاه های اضافی را خود شما مجوز دهید).

حریم خصوصی در کیف پول اج edge

همان طور که در بالا ذکر شد در این کیف پول هیچ کس به اطلاعات شما دسترسی ندارد، حتی خوده شرکت. کیف پول Edge کاملاً خصوصی است و هیچگونه اطلاعات کاربر یا اطلاعات شخصی به سرورهای این شرکت منتقل نمی شود. کاربران کاملاً ناشناس هستند و برای ثبت نام در کیف پول حتی نیازی به آدرس ایمیل ندارید.

هزینه انتقال در کیف پول اج edge

انتقال ارز دیجیتال در این کیف پول به این صورت است که وقتی مقداری ارز را انتقال می دهید هزینه ای هم بابت آن باید بپردازید. این بستگی به شما دارد که ارسال را به صورت سریع انتقال دهید یا در مدت زمان کمتری که طبق این تصمیم هزینه انتقال کم یا بیشتر می شود.

پشتیبانی در کیف پول اج edge

پشتیبانی مشتری در این کیف پول بسیار قابل توجه است. وقتی مشغول زیر و رو کردن بررسی‌های Google Play بودم، متوجه شدم که برای هر سوال مطرح شده از جانب کاربران، پشتیبانی شرکت یک جواب مخصوص داده است. پاسخ‌ها نه تنها حاوی اطلاعات مربوط به مسئله بود، بلکه ایمیلی نیز در آن وجود داشت تا مشتری در صورت تداوم مشکل بتواند با پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار کند.

خصوصیات و خدمات عالی در کیف پول اج edge

کیف پول edge بسیار خدمات عالی را به کاربران خود می دهد از جمله چیزهایی که این کیف پول داراست و آن را منحصر به فرد می کند خرید و فروش در داخل این کیف پول، چنج کردن در آن و انتقال آسان و دارا بودن رابط کاربری بسیار ساده است که به این کیف پول امتیازات زیادی می دهد.

نتیجه گیری

اج یک رابط کاربری بسیار شفاف و مستقیم است که تازه واردهای عرصه ارز دیجیتال را نمی‌ترساند و در اوج امنیت و کاربردی بودن خود قرار دارد و این یک ترکیب دل انگیز است و طبق چیزی که مشاهده شد، کیف پول اج تجربه‌ای بسیار فراتر و بهتر از آنچه ایربیتز ارائه کرده است را به نمایش خواهد گذاشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما
    ممنون از مطالب خوبتون در مورد کیف پول Edge
    یه مشکلی برای من پیش اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
    دیروز دوج کوین خرید کردم کیف پولم همEdge می‌باشد بعد از صرافی که خرید کردم و هنگام ثبت سفارش آدرس کیف پولی رو که روز ما قبل آزمایشی کپی کرده بودم رو کپی کردم و خرید انجام شد غافل از اینکه کیف پول Edge آدرس را بروزرسانی میکند حال که وارد کیف پولم میشم هیچ چیزی در کیف پول نیست چون آدرس عوض شده در هر حال برای انتقال موجودی کیف پول با آدرس خریداری شده دیروز به صفحه اصلی Edge و فروش آن چکار باید بکنم؟ ممنون

    1. سلام و درود
      اگر آدرس خودکار عوض شده باشه یعنی این که دریافتی داشتین. عوض هم شده باشه همون آدرس قبلی هم مختص شماس و هرکس به همون آدرس واریز کنه شما دریافت میکنید. به هرحال این موضوع رو باید با صرافی مورد نظر در میون بزارین چون اون ها باید واریز کنن.

  2. سلام من از کیف پول اج استفاده میکنم چطور میتونم بیست تا ریپل بلوکه شده از کیف پول خارج کنم

  3. سلام من از کیف پول اج استفاده میکنم چطور میتونم بیست تا ریپل بلوکه شده از کیف پول خارج کنم ممنون

  4. سلام من از کیف پول اج استفاده میکنم چطور میتونم بیست تا ریپل که داخل کیف پول دارم رو از کیف پول خارج کنم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا