حساب و کیف پول اینترنتی

کیف پول لجر بلو Ledger Blue بهترین کیف پول سخت افزاری

می‌توان گفت لجر بلو Ledger Blue نسخه جدیدتری از لجر نانو اس با قابلیت‌های بیشتر و پیشرفته‌تر و البته با قیمت بسیار گران‌تر است لجر بلو دارای یک صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی است و به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزار موجود در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. شرکت فرانسوی لجر (Ledger) امن‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌سازد. مدل لجر نانو اس (Ledger Nano S) مشهورترین محصول این شرکت است که سال‌هاست از نظر امنیت امتحان خود را پس داده است.

کیف پول Ledger Blue

کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال لجر مدل Blue یکی از پیشرفته ترین کیف پول های موجود در بازار قطعات کامپیوتر است که از قابلیت بلوتوث و USB بهره می برد. این کیف پول دارای صفحه نمایش رنگی لمسی ضد خش در اندازه 3.5 اینچی همراه با رزولوشن 320*480 پیکسل می باشد و امکان نصب ساده و راحت انواع اپلیکیشن ها را دارد. کیف پول سخت افزاری لجر بلو یکی از کاربردی ترین تجهیزات ماینینگ است از انعطاف پذیری کاملی برخوردار می باشد و به یک باتری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت مجهز شده است.

ویژگی های والت سخت افزاری لجر بلو

انعطاف پذیری کامل

با وجود باطری ۵۰۰ میلی آمپر و اتصال از طریق کابل، بلوتوث و آن اف سی با انواع کامپیوتر های ویندوزی، لینوکسی و مک مشکلی برای استفاده از این ولت سخت افزاری نخواهید داشت.

صفحه نمایش لمسی

والت سخت افزاری لجر بلو Ledger Blue یک یک صفحه نمایش رنگی و کاملا ضد خش بهره میبرد. صفحه نمایش لمسی این ولت ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل و بک لات ال ای دی میباشد.

مولتی آپ

امکان نصب ساده و راحت انواع اپلیکیشن از طریق داشبورد این ولت سخت افزاری با سیستم عامل هوشمند ممکن میباشد. آپدیت فریم ور این ولت براحتی ممکن میباشد.

امنیت Ledger Blue

اطلاعات محرمانه شما با وجود سیستم قرنطینه مجزا که با یک پین کد هم رمزگذاری میشود هیچ وقت منتشر نخواهد شد.

آفلاین بودن کیف پول

این مساله باعث بالارفتن امنیت پول های شما در این دستگاه شده است. اطلاعات شما بدون خطر هک شدن، تنها در دستگاه ذخیره خواهد شد.

بک آپ و ریکاوری

  • تمام اطلاعات و تنظیمات دستگاه قابل بک آپ گیری و بازگردانی از روش بسیار امن میباشد.
  • استاندارد های BIP39 و BIP44
  • ریکاوری با سیستم ۱۲- ۱۸ یا ۲۴ کلمه

مشخصات فنی کیف پول سخت افزاری Ledger Blue

  • صفحه نمایش: لمسی رنگی ضد خش BackLight LED
  • اندازه صفحه نمایش: 3.5 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش: 320*480 پیکسل
  • ظرفیت باتری: 500 میلی آمپر ساعت
  • امکانات: دارای بلوتوث و USB
  • سازگار با: سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس
  • سایر مشخصات: دارای پین کد – امنیت

پشتیبانی از کوین‌ها

لجر بلو Ledger Blue هم مانند لجر نانو اس، تعداد بسیار زیادی از کوین‌ها و توکن‌های معتبر موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. تعداد این کوین‌ها و توکن‌ها در روز نگارش این متن ۷ آذر ۹۸) بیش از ۱۳۰۰ مورد است. این تعداد شامل تمام توکن‌هایی می‌شود که از بستر ERC-20 اتریوم استفاده می‌کنند. می‌توانید لیست کامل دارایی‌های دیجیتال که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند را ببینید.

آموزش راه اندازی کیف پول Ledger Blue

پس از خریداری و جعبه گشایی، دستگاه خود را روشن کنید و طبق مراحل ذیل برای نصب و راه اندازی آن پیش بروید

1- در مرحله اول برای شما دو گزینه در Ledger Blue نمایش داده می شود

Configure As New Device

اگر قصد راه اندازی یک کیف پول جدید دارید، باید بر روی این گزینه لمس کنید تا مراحل بعدی راه اندازی کیف پول برایتان نمایش داده شود.

Restore Configuration

اگر در گذشته یک کیف پول Ledger Blue داشتید و به دلایلی از بین رفته است، حال می توانید از این قسمت با وارد نمودن عبارات بازیابی، کیف پول خود را بازگردانی کنید.

2- در مرحله بعد باید برای کیف پول خود یک رمز عبور و یا گذرواژه انتخاب کنید. پس از انتخاب گذرواژه بر روی گزینه Continue لمس کنید.
3- حال باید مجدد رمز عبور و یا گذرواژه خود را وارد کنید و دوباره بر روی گزینه Continue لمس کنید
4- در صفحه جدید بر روی گزینه  Continue لمس کنید تا وارد مرحله بعد شوید. در این قسمت برایتان توضیحاتی درباره 24 عبارت بازیابی نمایش داده شده است.

نکته: در جعبه که دستگاه Ledger Blue در آن قرار دارد، یک دفترچه موجود می باشد. در دفترچه 24 مکان برای وارد نمودن عبارت بازیابی دارید. شما باید عبارات بازیابی را در این دفترچه وارد و سپس در یک مکان امن نگه داری کنید.

5- در مراحله بعدی برای شما 24 عبارت بازیابی را نمایش می دهد. به ترتیب شماره آن ها را در دفترچه یادداشت کنید. برای گذر از هر مرحله و نمایش دیگر عبارات بازیابی در هر مرحله بر روی  Next کلیک کنید.
6- پس از یادداشت آخرین عبارات بازیابی بر روی گزینه Next  ضربه بزنید. حال از شما دو عبارت بازیابی تصادفی سوال می کند. پاسخ آن ها را طبق عباراتی که یادداشت کرده اید وارد کنید.
7- پس از وارد نمودن آخرین عبارت بازیابی به صورت خودکار به مرحله بعد می روید. در این مرحله باید صبر کنید تا برای کیف پول شما ساخته و سپس بارگذاری شود.
8- حال بر روی گزینه Start کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی کیف پول خود شوید

قیمت کیف پول Ledger Blue

قیمت لجر بلو در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف از ۲۳۰ تا ۲۷۵ دلار متغیر است. در واقع لجر بلو یکی از گران‌ترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال است. برای مقایسه قیمت برخی دیگر از کیف پول‌های سخت‌افزاری به این صورت است: ترزور وان ۷۸ دلار، کیپ‌کی ۷۹ دلار، لجر نانو ایکس ۱۱۹ دلار و ترزور مدل تی ۱۶۰ دلار.

قیمت کیف پول محبوب لجر نانو اس ۴۱ تا ۵۹ دلار است. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد لجر بلو فقط نسخه تزیین‌شده‌ای از لجر نانو اس است، برچسبی قیمتی که روی آن خورده بسیار گران به نظر می‌رسد. این موضوع را می‌توان از میزان فروش این دو کیف پول متوجه شد. تا نوامبر ۲۰۱۹، میزان فروش لجر نانو اس بیش از ۱,۴۰۰,۰۰۰ عدد بود. در حالی که لجر بلو در مدت مشابه کمی بیشتر از ۱۰,۰۰۰ عدد فروش داشته.

تفاوت لجر بلو با سایر مدل ها

لجر بلو Ledger Blue دارای صفحه ی لمسی می باشد که جهت انتقال رمز ارز فقط نیاز به  اینترنت دارد و به لحاظ ظاهری بیشتر شبیه به تبلت سایز کوچک می باشد.

سخن پایانی

با توجه به قیمت بالای این کیف پول، تهیه آن برای افرادی که دارایی آن‌ها مقدار زیادی نیست، توجیه اقتصادی ندارد. اما افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و HODL کردن در بلندمدت را دارند بهتر است از یک کیف پول سخت‌افزاری مانند Ledger Blue استفاده کنند. این کیف پول همانطور که مطالعه کردید، با باقی محصولات این کمپانی کاملا متفاوت می باشد. صفحه کیف پول لجر بلو به صورت تمام لمس می باشد و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. اگر شما اقدام به خریداری این کیف پول کرده اید، می توانید خیلی راحت با مراجعه به قسمت قبلی کیف پول خود را راه اندازی کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا