اخبار

19000 دلار شکست، بیت کوین به 18000 دلار کاهش یافت

بیت کوین نمی تواند بالای 20000 دلار بماند و حتی تا 18000 دلار نیز سقوط می کند.

برای پنجمین روز متوالی، بیت کوین عملکرد منفی در بازار ارزهای دیجیتال از خود نشان می دهد و حدود 12 درصد از ارزش خود را در یک هفته از دست می دهد که منجر به کاهش قیمت به زیر 19000 دلار شد – قیمتی که برای آخرین بار در 19 ژوئن شاهد بودیم.

فقدان قدرت خرید، حفظ ریسک در بازار ارزهای دیجیتال و فقدان سیگنال‌های قوی «خرید» بخش دیگری از خروج و فشار فروش را از سوی معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که بیت‌کوین را با قیمت 17600 دلار در 18 ژوئن خریداری کردند، دامن زد.

متأسفانه، شاخص‌های فنی بیت‌کوین نشان می‌دهد که هنوز به پایین‌ترین سطح محلی نرسیده است، و ممکن است اولین ارز دیجیتال برخلاف پیش‌بینی‌های گاوها در جوامع ارزهای دیجیتال، بیشتر سقوط کند.

سناریوی مثبت برای بیت کوین

در حال حاضر، اکثر فعالان بازار منتظر بازگشت بیشتر بیت کوین به محدوده 17000 دلار هستند، اما بیت کوین ممکن است ما را غافلگیر کند، به خصوص زمانی که اکثر موقعیت های باز در بازار با توجه به جریان های ورودی به مشتقات بیت کوین و وجوهی که در بازار سهام کوتاه هستند، ممکن است ما را شگفت زده کند. در کوتاه کردن طلای دیجیتال تخصص دارند.

با شیب شدید بازار از یک طرف، معامله‌گران بیت‌کوین ممکن است با فشار کوتاهی مواجه شوند که منجر به افزایش شدید قیمت بیت‌کوین می‌شود و ضررهای زیادی را در بین خرس‌ها ایجاد می‌کند. متأسفانه، برای اینکه یک فشار کوتاه اتفاق بیفتد، بیت‌کوین باید با جریان‌های ورودی عظیمی روبرو شود که بیشتر سفارش‌های کوتاه مدت را پوشش می‌دهد و سپس باعث آبشاری از انحلال در بازار می‌شود.

در زمان انتشار، حجم بیت کوین به طور کلی در سطح نسبتاً پایینی باقی می ماند، که نشان می دهد هم خرس ها و هم گاوها علاقه ای به مبادله دارایی نقدی ندارند و ترجیح می دهند از بازار غیرقابل پیش بینی دور بمانند.

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا