حساب و کیف پول اینترنتی

کیف پول سخت افزاری TREZOR Model T

ترزور مدل تی TREZOR Model T دومین نسل از کیف پولهای سخت افزاری است که توسط ساتوشی لبز(SatoshiLabs) که در جمهوری چک مستقر است تولید شد.

ترزور مدل تی نسل بعدی کیف پول سخت افزار cryptocurrency است، کیف پولی که طراحی شده تا تمام دارایی های دیجیتال خود را درآن ذخیره کنید. شما می توانید رمز عبور، ارز دیجیتال تا 700 نوع مختلف را در TREZOR T ذخیره کنید.

این کیف پول اختراع شده تا برای شما استقلال دیجیتالی ارمغان آورد و گاو صندوقی بسیار مطمئن برای دارایی های دیجیتالی شماست.

ترزور تی تا حدود زیادی شبیه ترزور وان است، بزرگترین تفاوتش با ترزور وان، صفحه نمایش رنگی و حذف دکمههای فیزیکی است. برای بهینهسازی امنیتی بیشتر، سیستم عامل ترزور تی که ترزور کور (TREZOR Core) نام دارد، از ابتدا نوشته شد. درست مانند ترزرو وان، این کیف پول هم به گونهای طراحی شده است که بتوان با خیال راحت آن را در کامپیوترهایی که داراری بدافزار هستند استفاده کرد (البته این کار توصیه نمیشود).

امنیت TREZOR Model T

امنیت کیف پول سخت افزاری TREZOR Model T مشهور است و برای رای نگهداری از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. این کیف پول از دزدهای واقعی و مجازی در مقابل آن ها محافظت می کند.

ترزور یک کیف پول سلسله مراتب قطعی (HD) است که به کاربر این امکان را میدهد که کلیدهای خصوصی کیف پول را کنترل کند. ترزور این اطمینان را به شما می دهد که در صورت آسیب یا دزدیده شدن و یا گم شدن آن تمام اطلاعات کیف پول را با یک رشته ۱۲ کلمهای بازیابی کنید که این بازیابی میتواند با یک ترزور دیگر یا با کیف پولهای نرمافزاری مانند الکتروم و مایسلیوم انجام شود.

ترزور مدل تی مهر و مومی روی پورت USB-C دارد که وقتی آن را میکَنید قسمتی از آن به صورت هولوگرافیک روی دستگاه میماند. احتمال کنده شدن این قسمت تقریباً صفر است. به این ترتیب می توان دستگاه کارکرده را از نو تشخیص داد.

هنگام وارد کردن پینکد، چینش اعداد در صفحه عوض میشود تا امنیت ورود پین تامین شود (مانند کیبورد مجازی در صفحات پرداخت بانکها). برخلاف ترزور وان که طول رشته پین را با کامپیوتر به اشتراک می گذاشت، ترزور تی هیچ اطلاعاتی در مورد پین را با کامپیوتر نمیدهد.

ویژگی ها TREZOR Model T

  • امنیت: مکانی امن برای ذخیره پول رمزنگاری شده و دیگر اطلاعات مهم شما از جمله پسوردها و ..
  • صفحه لمسی: مدل T دارای یک صفحه نمایش لمسی است که به شما یک رابط بصری و راحت برای تأیید تمام عملیات را می دهد. تا بدین وسیله مدیریت اطلاعات خود را راحت در دست بگیرد.
  • بکاپ و ریستور: کیف پول TREZOR T این امکان را داراست که به راحتی از کل کیف پول خود پشتیبان تهیه کنید، یکبار و برای همیشه. حتی اگر آن را گم کردید. با یک عبارت رمزی که از قبل تعیین نمودید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.
  • برای پشتیبان گیری آسان تر، شرکت Trezor در خلق یک رمز استاندارد بازیابی (BIP32 / 39/44) به شما کمک می کند. به این معنی که شما می توانید کل کیف پول خود را با استفاده از بذر (رمز) 12 کلمه ای، بازیابی کنید حتی اگر آن را گم کرده اید.
  • چند ارزی: شما بطور همزمان می توانید چند ارز دیجیتالی مختلف را درآن ذخیره کنید. این کیف پول قابلیت پشتیبانی بیش از ۷۰۰ نوع ارز رمزنگاری شده را دارد.
  • آفلاین بودن کیف پول: این مهم امنیت را برای پولتان تامین می کند..به همین خاطر این کیف پول را از نوع سرد طبقه بندی می کنند. اطلاعات شما بدون خطر هک شدن، تنها در دستگاه ذخیره خواهد شد کلمه عبور خود را با خیال راحت ذخیره کنید.
  • رمزهای عبور با استفاده از کلید های دیجیتالی دستگاه Trezor Password Manager قفل شده اند. اطلاعات یک به یک و تنها پس از تأیید فیزیکی شما در Trezor شما منتشر می شود.
  • امنیت شفاف: توسط محققان امنیتی مورد بازبینی قرار گرفته و با موفقیت ثبت شده است. به نقل از شرکت تولید کننده: ما چیزی برای پنهان کردن از شما نداریم؛ ما از اخلاق منبع باز پیروی می کنیم.

قیمت

قیمت ترزور مدل تی Trezor Model T حدود 180 دلار است، یعنی بیش از دو برابر ترزور وان که 78 دلار بود.

برای مقایسه، کیف پول سخت افزاری محبوب لجر نانو اس و کول ولت اس.

پشتیبانی از آلت کوینها

ترزور مدل تی طیف گستردهتری از کوینها و توکنها را نسبت به ترزور وان پوشش میدهد. در تاریخ نگارش این متن، ترزور مدل تی حدود ۱۱۰۰ مدل کوین و توکن را پشتیبانی میکند که این شامل تمام توکنهای معتبری است که بر بستر ERC-20 اتریوم هستند.. اما در این لیست برخی از ارزهای دیجیتال با مارکت کپ بالا به چشم نمیخورند. برای خریدن یا HODL کردن این کوینها باید کیف پول دیگری انتخاب کنید. این کوینها عبارتند از: بایننس کوین، ساتوشی ویژن، ترون، نئو، آیوتا و …

اقلام موجود در جعبه

  1. ۱-دستگاه Trezor Model T
  2. مدل T پایه مغناطیسی
  3. کابل USB-C
  4. 4 کتابچه بذر (Seed) بازیابی
  5. برچسب Trezor

ارزهایی که پشتیبانی می کند

تا ۷۰۰ نو ع ارز دیگر

سیستم عامل ها و رابط هایی که Trezor Model T پشتیبانی می کند

۱-اندروید
۲-IOS
۳- مک –IOS
۴- وب سایت
۵- ویندوز

پردازنده قوی و اختصاصی

168 MHz embedded ARM processor (Cortex-M4) running a custom developed system, the Trezor Core.

استانداردهای کیفیتی و امنیتی بروز

این دستگاه توانسته است مجوزها و استانداردهای امنیتی CE و RoHS certified را دریافت کند.

آفلاین بودن کیف پول

این مسئله باعث بالا رفتن امنیت پول های شما در این دستگاه شده است. اطلاعات شما بدون خطر هک شدن، تنها در دستگاه Trezor Model T ذخیره خواهد شد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا