اخبار

بیت کوین با قیمت 19800 دلار وارد منطقه “ترس شدید” می شود

همانطور که بیت کوین توسط گزارش جدید بیکاری ضربه خورد، سرمایه گذاران خود را در منطقه “ترس شدید” یافتند.

شاخص ترس و طمع بیت کوین که توسط تیم پورتال alternative.me ابداع شده است نشان می دهد که امروز، در 3 سپتامبر، بازار ارزهای دیجیتال احساس «ترس شدید» می کند. این شاخص 21 را نشان می دهد.

این شاخص تا اول سپتامبر بین 30 تا کمی بالاتر از 20 حرکت می کرد.

تصویر از طریق CoinMarketCap

بیت کوین وارد منطقه «ترس شدید» شد

در روز جمعه، 2 آگوست، ارز دیجیتال پیشرو از سطح 20000 دلاری که برای مدتی حفظ کرده بود کاهش یافت و اندکی سقوط کرد و به منطقه 19800 دلار رسید. چندین تلاش برای به دست آوردن 20000 دلار انجام داده بود، اما بیت کوین نتوانست روی آن خط قیمت ثابت شود.

پیش از آن، گزارش مشاغل منظم با داده های بیکاری ایالات متحده منتشر شد. ارقام موجود در آن بالاتر از حد انتظار بودند – 3.7 درصد در مقابل 3.5 درصد که همراه با آن به بازار سهام و ارزهای دیجیتال ضربه زد.

با این حال، حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی 317000 حقوق اضافه در مقابل 350000 مورد انتظار را نشان دادند. این نشان می‌دهد که فدرال رزرو به سختی از استراتژی جنگ‌طلبانه فعلی خود تغییر جهت خواهد داد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در 26 آگوست در سخنرانی خود در جمع بانکداران، خبر تداوم سیاست جنگ طلبانه بانک مرکزی آمریکا را منتشر کرد. در آن روز، بیت کوین سقوط فعلی خود را آغاز کرد و به زیر سطح +21000 دلار سقوط کرد.

اگرچه شاخص فوق ارزش پایینی را نشان می دهد، تیم وب سایت هشدار می دهد که زمان “ترس شدید” در بازار می تواند فرصت خرید خوبی برای دارایی ایجاد کند.

آیا بیت کوین به 15000 دلار می رسد؟

همانطور که قبلا توسط بیگ اینکام پوشش داده شد، مدیر ارشد سرمایه گذاری صندوق AlphaTrAI مکس گوخمن معتقد است که گزارش بیکاری مشاغل سخت ممکن است باعث کاهش عمیق بیت کوین شود و بیت کوین ممکن است تا 15000 دلار کاهش یابد.

او همچنین اشاره کرد که ارقام قوی‌تر از حد انتظار در گزارش مشاغل احتمالاً نشان می‌دهد که فدرال رزرو به سیاست پولی سخت خود ادامه می‌دهد، که احتمالاً بیت کوین را سخت‌تر از نردبان قیمت پایین می‌آورد.

نظرسنجی پیتر شیف سقوط عمیق‌تری را پیش‌بینی می‌کند

تقریبا یک هفته پیش، پیتر شیف، منتقد سرشناس، اقتصاددان و مدیر صندوق بیت کوین، در صفحه توییتر خود از ارتش پیروان خود پرسید که آیا انتظار دارند بیت کوین بالاتر از 20000 دلار بهبود یابد یا خیر.

با این حال، او آن را در قالب دو سوال مطرح کرد: آیا بیت‌کوین زودتر خریداران را تمام می‌کند یا فروشندگانش را تمام می‌کند. اکثریت صداهای موجود در آنجا معتقد بودند که بیت کوین بدون خریداران خواهد بود. بنابراین، شیف از این نتیجه برای حمایت از انتظارات نزولی خود مبنی بر اینکه ارز دیجیتال پرچمدار همچنان در حال کاهش است، استفاده کرد .

اوایل سال جاری، او در توییتی اعلام کرد که بیت کوین احتمالاً پشتیبانی زیر 10000 دلار را آزمایش خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا