اخبار

50000 بیت کوین در پنج روز خریداری شد زیرا این سرمایه گذاران برای رالی بابانوئل آماده می شوند

این سرمایه گذاران به امید دریافت هدایای کریسمس شروع به انباشت بیت کوین می کنند.

بر اساس پورتال تجزیه و تحلیل کریپتو Santiment ، تقریبا 47888 بیت کوین توسط دارندگان عمده ارزهای دیجیتال در پنج روز گذشته خریداری شده است. عدد انباشته شده 0.24 درصد از کل عرضه بیت کوین را نشان می دهد.

چیزی که کمتر کنجکاو است این است که انباشت عمده بیت کوین قبل از 13 ماه تخلیه بیت کوین رخ داده است، مرحله به خصوص قوی آن در نوامبر امسال رخ داد و با رویدادهای پیرامون صرافی FTX مرتبط است. طبق گفته Santiment، در سه هفته اول ماه، نهنگ هایی که بین 100 تا 10000 بیت کوین دارند، 1.36 درصد از کل عرضه ارز دیجیتال را فروختند.

حجم خریدهای اخیر هنوز چندین برابر کمتر از آنچه در ماه نوامبر فروخته شده است است. این واقعیت نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت‌کوین تصمیم گرفته‌اند تا انباشت ارزهای دیجیتال را آغاز کنند، با توجه به اینکه یک «رالی بابا نوئل» معمولاً در ماه دسامبر در بازارهای مالی آغاز می‌شود.

با شرط بندی که نقل قول ها به رنگ سبز کریسمس در می آیند، نهنگ ها احتمالاً موقعیت های بیت کوین را در مراحل اولیه جمع آوری می کنند تا در همان رالی آنها را پخش کنند.

همه در حال آماده شدن هستند

این نه تنها کیف پول های بزرگ هستند که در حال انباشته شدن هستند، بلکه کیف های کوچکتر نیز در حال انباشت هستند – بین 0.1 تا 10 بیت کوین را در خود نگه می دارند. همانطور که بیگ اینکام به نقل از گلس‌نود گزارش داد، تعداد این آدرس‌ها تنها دو روز پیش به بالاترین حد خود رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا