اخبار

چه کسی بیت کوین را به 17000 دلار رساند

سقوط بیت کوین به 17000 دلار چیزی غیرعادی در خود دارد.

سقوط بیت کوین به پایین ترین حد چند ساله، نشانه نگران کننده ای است که ممکن است سرمایه گذاران باقی مانده را از بازار دور کند. با این حال، هنوز مهم است که بفهمیم و بفهمیم که دقیقاً چه چیزی باعث چنین افت شدید ارزش بازار شده است و آیا خرس‌ها مقصر هستند یا خیر.

بر اساس داده‌های وان چین که توسط Santiment به اشتراک گذاشته شده است، معامله‌گران «بی‌شعور» که تلاش می‌کردند تا بهبود خفیف بیت‌کوین را کوتاه کنند، دیروز مقدار قابل‌توجهی از وجوه خود را طی بازیابی غیرمنتظره طلای دیجیتال از دست دادند.

حجم لیکوییدی در بازار به طرز شگفت انگیزی نشان داد که خرس ها نیز دیروز قربانی شدند، زیرا حداقل 26 درصد از کل موقعیت های نقد شده کوتاه بود. هر زمان که چنین سقوط شدیدی در بازار اتفاق بیفتد، ترکیب معمول لیکویید در حدود 90 درصد به نفع گاو نر است.

وضعیت غیرمعمول بازار و نوسانات عظیم آن چیزی بود که نه گاو نر و نه خرس قادر به پوشش آن نبودند. با رسیدن حجم لیکوییدی به 850 میلیون دلار، شاهد یکی از بزرگترین خروجی های سرمایه از صنعت در سال گذشته بودیم.

علاقه آزاد به پلتفرم‌های مشتقات نسبتاً خنثی باقی ماند و نشان داد که هیچ فروشی در بازار رخ نداده است. با این حال، ما شاهد انحراف شدید مشتقات از همتایان خود هستیم که نشانه خطرناکی از افزایش خروج از بازار است. این تمایل هم در کلاهک‌های بزرگ و هم در کلاه‌های کوچک‌تر وجود دارد.

یک بازار خونریزی معمولاً از بیماری بحران نقدینگی که در هر صرافی بازار پخش می شود استقبال می کند. اگر نمایندگان بزرگ صنعت مانند بایننس مجبور به انحلال برخی از دارایی های خود برای پوشش خروج وجوه باشند، بازار شاهد تداوم و تشدید بازار نزولی خواهد بود و قیمت ها حتی بیشتر به پایین می روند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا