اخبار

وال استریت انتظار دارد بیت کوین به 10000 دلار کاهش یابد!

بر اساس نظرسنجی اخیر، بیت کوین احتمالا در یک چرخه باطل بازار نزولی گیر افتاده است.

کسانی که بر این باورند بیت کوین قبلاً به کف رسیده است، ممکن است ناامید شوند. آخرین نظرسنجی بلومبرگ MLIV Pulse نشان می دهد که 60 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که بزرگترین ارز دیجیتال جهان در حال بازگشت به 10000 دلار است.

در این میان، 40 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که در نهایت سطح 30000 دلار را پس می گیرند.

اکثر سرمایه‌گذارانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، حداقل درجاتی از شک و تردید در مورد ارزهای دیجیتال ابراز کرده‌اند.

تصویر توسط bloomberg.com

پس از اینکه فدرال رزرو ایالات متحده با برداشتن حمایت های پولی فوق العاده خود، پای خود را از روی پدال گاز اقتصاد ایالات متحده برداشت، بازار ارزهای دیجیتال با سهام ایالات متحده اصلاح شد.

همانطور که گزارش شد ، بانک مرکزی در مسیر اعلام افزایش ۷۵ واحد پایه دیگر نرخ بهره در این ماه برای تورم است. افزایش نرخ ها پیامدهای مهمی برای دارایی های ریسکی مانند بیت کوین دارد.

اگر پاسخ دهندگان نظرسنجی درست بگویند، بیت کوین در مسیر ثبت کاهش 43 درصدی دیگر قرار دارد. در 18 ژوئن، ارز دیجیتال پرچمدار به 17622 دلار سقوط کرد، که پایین ترین سطح از دسامبر 2020 است. این نشان دهنده پایین ترین سطح اصلاحات در حال انجام است، اما برخی از نام های بزرگ معتقدند که این ارز دیجیتال می تواند بسیار پایین تر سقوط کند.
همانطور که گزارش شده است ، اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی در شرکای گوگنهایم، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین ممکن است در نهایت به 8000 دلار سقوط کند. مایک نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، علیرغم اینکه در درازمدت نسبت به صنعت ارزهای رمزپایه صعودی بود، حکم نکرد که ارزهای دیجیتال برتر در کوتاه مدت دردسرهای بیشتری را تجربه کنند.

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا