اخبار

تعداد تراکنش‌های کاردانو به 75000 افزایش می‌یابد

کاردانو تقریباً روزانه 80000 تراکنش دارد، اما شبکه به راحتی می تواند تعداد بیشتری را جابجا کند.

بر اساس داده‌های کاوشگر بلاک‌چین کاردانو، این شبکه در حال حاضر روزانه حدود 75000 تراکنش را پردازش می‌کند. اما علیرغم اینکه کاردانو فعالیت تراکنش‌های چشمگیری را نشان می‌دهد، هنوز با ظرفیت کامل کار نمی‌کند و افزایش تعداد عملیات روی بلاک چین در حال افزایش است.

با انواع راه حل های جدید آینده در شبکه کاردانو، انتظار می رود تعداد تراکنش های شبکه به سرعت افزایش یابد. توکن‌های مصنوعی، استیبل کوین‌ها و وام‌های غیرمتمرکز به منابع اصلی فعالیت تراکنش‌ها تبدیل می‌شوند که می‌توانند تا 100 درصد سود کنند.

در حال حاضر، تعداد تراکنش‌های شبکه نشان‌دهنده تراکنش‌های منظم بین کاربران و عملیات تجاری در پلتفرم‌های مختلف است. اگر کاردانو را با اتریوم مقایسه کنیم، خواهیم دید که چگونه پس از ایجاد و پذیرش پلتفرم‌ها و برنامه‌های کاربردی DeFi، فعالیت شبکه افزایش می‌یابد .

با افزایش تعداد تراکنش‌ها در شبکه، ما شاهد تکامل کلی کاردانو خواهیم بود زیرا هزینه‌های تراکنش بیشتری پرداخت می‌شود و توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا برنامه‌های بیشتری بسازند که به پذیرش انبوه اکوسیستم کمک می‌کند.

اکثر سرمایه گذاران و توسعه دهندگان کاردانو بر این باورند که با افزایش نرخ پذیرش، ما شاهد افزایش ظرفیت شبکه خواهیم بود زیرا بلاک چین بیش از حد آماده است تا افزایش غیرمنتظره در فعالیت تراکنش را پوشش دهد، با محدودیت TPS آن بسیار بالاتر از مقادیر فعلی.

خوشبختانه، کاردانو هرگز با کارمزد تراکنش‌ها و ازدحام شبکه مشکلی نداشت، برخلاف اتریوم که تا سقف 100 دلار در هر تراکنش یا تعامل قراردادی به کاربران ارائه می‌داد. در حال حاضر، هزینه تراکنش در کاردانو و اتریوم تقریباً یکسان است.

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا