اخبار

4400 سرمایه گذار رمزارز در جستجوی عظیم دو کوان هستند

اعضا تعداد مکان های احتمالی دو کوان را حدس زده اند.

به گزارش فایننشال تایمز ، گروه بازپرداخت UST، گروهی متشکل از بیش از 4400 سرمایه گذار ارزهای دیجیتال، در جستجوی دو کوان، بنیانگذار Terra است که به اتهام کلاهبرداری مالی در کره جنوبی تحت تعقیب است.

اعضا حدس می زنند که کوون ممکن است در هر جایی باشد، از جمله دبی، آذربایجان، سیشل یا موریس. برای کمک به یافتن دو کوان، کره جنوبی از اینترپل درخواست کمک کرده است. در 14 سپتامبر، دادستان ها گفتند که یک قاضی حکم بازداشت کوون را صادر کرده است.

اعضای گروه بازپرداخت UST در مورد توانایی اینترپل برای یافتن دو کوان و کارآمدی پرونده قانونی علیه او با توجه به فقدان مبنای قانونی برای مجازات معامله گران کریپتو در کره جنوبی تردیدهایی را مطرح کرده اند.

این ماه، یک دادگاه کره جنوبی تلاش دادستانی برای صدور حکم بازداشت دستیار نزدیک دو کوان را که بر عملیات تجاری Terraform Labs نظارت می کرد، رد کرد. دادگاه این سوال را مطرح کرد که آیا TerraUSD و LUNA الزامات ابزارهای سرمایه گذاری را طبق قانون بازار سرمایه کشور برآورده می کنند یا خیر.

دو کوان از دادن مکان خودداری می کند

در مصاحبه‌ای در پادکست Unchained که روز سه‌شنبه منتشر شد و توسط روزنامه‌نگار لورا شین میزبانی شد، دو کوان از افشای محل اختفای خود در طول مکالمه خودداری کرد و ادعا کرد که تهدیدهایی را دریافت کرده است.

از زمانی که کره جنوبی حکم بازداشت او را در اواسط سپتامبر به اتهامات مربوط به حذف 60 میلیارد دلاری دو توکنی که او ساخته بود، TerraUSD و LUNA صادر کرد، محل اختفای بنیانگذار Terra مشخص نیست. به گفته مقامات آنجا، او دیگر در سنگاپور نیست.

از سوی دیگر، دو کوان اظهار داشت که اگرچه حکم دستگیری برای او را ندیده است، اما با مقامات همکاری می کند. وی ادامه داد: به تمام درخواست‌های اسنادی از سوی نیروی انتظامی عمل کرده‌ام. او اتهامات وارده را رد کرد و اصرار داشت که این اتهامات “مشروع” و “با انگیزه سیاسی” هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا