اخبار

3 دلیل برای اینکه بیت کوین ممکن است در هفته آینده بازگردد و به 22000 دلار برسد

بیت کوین می تواند در هفته آینده برای بازگشت به بازار آماده شود.

متأسفانه برای اکثر معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین نتوانست مقاومت محلی 22000 دلاری را بشکند و سپس به آرامی شروع به بازگشت به محدوده قیمتی 20000 دلار کرد که پس از آن به افت به زیر 19000 دلار منجر شد. خوشبختانه، حداقل سه دلیل وجود دارد که چرا بازار ممکن است در هفته آینده احساس آرامش کند.

بیت کوین به منطقه پشتیبانی محلی می رسد

در 17 ژوئن، شمع روزانه در نمودار بیت کوین به 18596 دلار بسته شد، که به پایین ترین سطح طلای دیجیتال تبدیل شد، که پس از آن روز بعد به بالای 20000 دلار بازگشت. چنین حرکت نوسان قوی یک نقطه معکوس بالقوه برای عملکرد قیمت آتی یک دارایی ایجاد می کند.

منبع: TradingView

در حال حاضر، بیت کوین باید حدود 200 دلار از قیمت خود را از دست بدهد تا به حمایت برسد. متأسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که «سکه نارنجی» درست از خط حمایتی ذکر شده جهش کند، زیرا همچنان به حجم قابل توجهی از ورودی نیاز دارد.

حجم فروش کمرنگ میشه

حجم محو شده معمولاً به عنوان شاخص اصلی معکوس برای هر نوع رالی، هم نزولی و هم صعودی عمل می کند. با بیت کوین، پروفایل های حجم نشان می دهد که خرس ها به طور فعال قدرت خود را در بازار از دست می دهند و ممکن است دیگر نتوانند از روند نزولی حمایت کنند.

بازگشت بالقوه سرمایه گذاران نهادی

بیگ اینکام قبلاً رکورد خروج سرمایه های نهادی از بازار ارزهای دیجیتال را به دنبال افزایش خطرات و لیکویید صندوق های بزرگ مانند 3AC پوشش داد. اما علیرغم چنین جریان خروجی بزرگی، ممکن است بازار همچنان شاهد برخی جریانات ورودی در هفته آینده باشد.

در صورت بازگشت سرمایه گذاران نهادی به بازار، بیت کوین کم خرید و کمبود نقدینگی می تواند باعث افزایش سریع قیمت اولین ارز دیجیتال شود.

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا