اخبار

2000 درصد از انتشار ساعتی اتریوم با افزایش سرسام آور قیمت گاز سوخت

2000 درصد از انتشار ساعتی در شبکه سوخت و حدود 80 میلیون دلار برای استخراج کنندگان اتریوم به همراه داشت.

در مجموع 2000 درصد از صدور ساعتی اتریوم از شبکه حذف شد زیرا Bored Ape Yacht Club فروش زمین خود را در متاورس “Otherside” راه اندازی کرد. به دلیل تقاضای بالا، این فشار باعث افزایش شدید هزینه های گاز شد و به 6000 GWEI رسید.

انتشار خالص در طول فرآیند ضرب به حدود 20000 ETH رسید . چنین عدم تعادل بزرگی به دلیل ضرب NFT زمینی در متاورس “Otherside” مربوط به بزرگترین مجموعه NFT در بازار، Bored Ape Yacht Club، ایجاد شد.

منبع: توییتر

با راه اندازی گسترده، استخراج کنندگان اتریوم تنها در یک ساعت 87 میلیون دلار درآمد کسب کردند که ATH جدید برای شبکه است. حتی با اجرای مکانیزم هزینه EIP-1559، استخراج‌کنندگان همچنان می‌توانند از تراکم شبکه استفاده کنند. ماکسیمالیست های مختلف اتریوم خاطرنشان کردند که به لطف مکانیزم مدیریت هزینه نسبتاً جدید، شبکه می تواند ظرف چند ساعت به هزینه های عادی بازگردد.

قیمت ETH به نظر نمی رسد واکنشی نشان دهد

طبق نمودار روزانه ارائه شده توسط TradingView، قیمت اتر تغییر جهت نداده و هیچ حرکتی به روند اضافه نکرده است. روند نزولی محلی در اتریوم از 2 آوریل شکل گرفته است، زمانی که اتریوم به 3508 دلار رسید، زیرا معامله گران نتوانستند ارز دیجیتال را بیشتر به سمت بالا ببرند.

در بلندمدت، اتر همچنان در یک روند صعودی حرکت می کند، اما اخیراً مرز پایین کانال صعودی را شکسته است، که ممکن است باعث افت بیشتر به خط حمایت بعدی 2500 دلار شود.

کارمزدهای بزرگ و سودهای کلان ماینرها ممکن است افزایشی ترین سیگنال برای کاربران خرده فروشی نباشد، زیرا معمولاً پس از تصمیم ماینرها برای تحقق سود خود باعث افزایش کوتاه مدت فشار فروش می شوند.

در زمان انتشار، اتریوم با قیمت ۲۷۸۱ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد به ارزش خود رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا