اخبار

100000 بیت کوین فروخته شده یا توزیع مجدد توسط نهنگ ها در دو روز گذشته: گزارش

طبق گزارش اخیر، نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین در حال فعالیت هستند و مقادیر انبوهی از بیت‌کوین را جابه‌جا می‌کنند.

علی مارتینز ، تحلیلگر ، در توییتر به اشتراک گذاشتن برخی از آخرین داده ها در مورد میزان بیت کوینی که توسط نهنگ های متوسط ​​و بزرگ جابجا می شود.

علاوه بر این، او توییت کرد که ماینرهای بیت کوین به تسلیم شدن ادامه می دهند. گزارش های مارتینز در اینجا بر اساس داده های ارائه شده توسط Santiment و IntoTheBlock است.

نهنگ های بیت کوین در حال توزیع مجدد/فروش 100 هزار بیت کوین

این تحلیلگر به اشتراک گذاشت که طی 48 ساعت گذشته، نهنگ هایی که کیف پول آنها بین 1000 تا 10000 بیت کوین است، 100000 بیت کوین را جابه جا کرده اند – یعنی فروش یا توزیع مجدد کرده اند. این مقدار کریپتو 1,656,100,000 دلار ارزیابی شده است.

بیت کوین، ارز دیجیتال پرچمدار، طی دو هفته گذشته به دنبال فروپاشی صرافی FTX و یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آن سام بنکمن-فرید، که تلاش کرد شرکت تجاری وابسته آلامدا را با استفاده از سرمایه مشتریان FTX نجات دهد، سقوط کرده است.

او سپس از طرف شرکت، صرافی و خودش درخواست ورشکستگی کرد. این ضربه دردناکی بر بیت کوین و کل فضای کریپتو وارد کرد. بیت کوین از سطح 20000 دلاری که برای بهبود بیشتر در حال افزایش بود سقوط کرد و چندین بار به پایین ترین سطح خود در منطقه 15800 دلار رسید.

در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 16551 دلار تغییر می کند. علاوه بر این، ورشکستگی FTX وضعیت صرافی‌های رمزنگاری را که قبلاً از عدم اعتماد رنج می‌بردند، کاهش داده است، اما اکنون کاربران شروع به برداشت انبوه وجوه خود از CEX و DEX کرده‌اند.

در توییتی دیگر، علی نمودار بیت کوین را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بیت کوین با “دیوار عرضه پایدار” بین سطوح 16600 تا 17060 دلار برخورد کرده است. انبوه 800000 بیت کوین قبلا توسط تقریباً 950000 کیف پول در این سطوح خریداری شده بود.

این تحلیلگر معتقد است که اکنون بیت کوین باید بر این سد مقاومت غلبه کند تا به سطوح قیمت بالاتری برسد.

ماینرهای بیت کوین به تخلیه بیت کوین ادامه می دهند

بر اساس توییت دیگری در علی، ماینرها به فروش سخت بیت کوین خود ادامه می دهند. ذخایر ماینر بیت کوین، طبق نموداری که وی به اشتراک گذاشته است، به کمترین میزان در یک سال اخیر یعنی 1,853,425 BTC رسیده است.

اوایل این هفته، بیگ اینکام گزارش داد که «حمام خون استخراج‌کنندگان بیت‌کوین» زمانی آغاز شد که استخراج‌کنندگان تهاجمی‌ترین فروش بیت‌کوین را در هفت سال گذشته آغاز کردند.

چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه‌گذاری کاپریول، ادعا می‌کند که اگر قیمت بیت‌کوین به زودی بالاتر نرود، بسیاری از ماینرها مجبور به ترک کار خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا