حساب و کیف پول اینترنتی

کیف پول اتمیک Atomic Wallet + ایردراپ معتبر

معرفی کیف پول اتمیک Atomic

اتمیک والت Atomic wallet یک کیف پول چندمنظوره برای مدیریت بیتکوین و آلتکوین هایی مانند اتریوم، ریپل، لایتکوین، بیت کوین کش، استلار و… است که بیش از 300 ارز دیجیتال را پشتیبانی و توکن های ERC20 را میتوانید مدیریت کنید.

این کیف پول از فناوری BitTorrent برای دفاتر توزیع شده و از فناوری اتمی (atomic) برای انجام تبادل بین زنجیره های بلاک چین مختلف بدون نیاز به صرافی استفاده می کند.

هم چنین این کیف پول را میتوان در دسته کیف پولهای سرد (Cold wallets) قرار داد زیرا همه اطلاعات کیف پول فقط روی دستگاه شما ذخیره میشود.

علاوه بر این، این کیف پول دارای یک اکسچنج داخلی است که امکان تبدیل ارزها را در آن فراهم کرده، بنابراین بدون نیاز به خارج کردن ارز دیجیتال از کیف پول خودتان، میتوانید ارزها را به هم تبدیل کنید.

سه تن از بنیان گذاران اصلی کیف پول اتمیک ، کنستانتین گلادیش، چارلی شرم و سایمون دیکسون هستند که سرپرستی تیم توسعه دهندهی این کیف را نیز برعهده دارند.

از دیگر افراد این تیم اطلاعات زیادی در دسترس نیست. کیف پول اتمیک، جدیدترین کیف پول شخص ثالث است که به عنوان یک کیف ارز دیجیتال تحت عنوان همه چیز در یک وسیله، راه اندازی شده است.

آموزش ثبت نام در سایت

ابتدا برای دریافت و دانلود کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) به سایت رسمی وارد شوید.

ورود به سایت رسمی

برای دریافت و دانلود کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) وارد سایت رسمی شوید.
با توجه به نیاز خود نرم افزار مورد نیاز را دانلود نمایید. نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف، قرار گرفته است.
پس از دانلود بر روی فایل مورد نظر کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل نصب به پایان برسد. سپس کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) را اجرا کنید و برای ساخت کیف پول خود در اتمیک (Atomic Wallet) بر روی NEW WALLET کلیک کنید.
یک رمز عبور امن برای کیف پول خود انتخاب کنید.
پس از این مرحله seed یا همان ۱۲ کلمه مربوط به کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) شما در اختیارتان قرار می گیرد که پیشنهاد می شود حتما آن را جایی ذخیره کنید تا اگر رمز عبور خود را فراموش کردید بتوانید کیف پولتان را بازیابی کنید.
بر روی گزینه START USING ATOMIC کلیک کنید تا به صفحه اصلی کیف پولتان منتقل شوید.

آموزش کار با کیف پول Atomic Wallet

اگر بر روی هر یک از ارزهای دیجیتال کلیک کنید می توانید کوین یا توکن مورد نظر خود را ارسال کنید، در مقابل هر ارز دیجیتال قسمت Your Address آدرس ارز دیجیتال را مشاهده می کنید که می توانید ارز مورد نظر را به کیف پول انتقال دهید.

می توانید از قسمت Exchange ارزهای دیجیتال خود را به یکدیگر تبدیل کنید

اکسچنج داخلی

کیف پول Atomic Wallet را با هدف همهکاره بودن ساختهاند. به همین خاطر یک صرافی داخلی در کیف پول وجود دارد که امکان تبدیل ارزها را از طریق Changelly و یا Shapeshift فراهم کرده است.

بنابراین ارزهایی که هنوز مبادلات Atomic برای آنها فعال نشده، را میتوان از طریق این سرویس به هم تبدیل کرد.

سرویسهایی مانند Changelly امکان تبدیل سریع ارزها را بطور خودکار فراهم کردهاند و شخص در هر زمان از شبانهروز میتواند بیش از 100 ارز مختلف را به هم تبدیل کند.

شرکت در ایردراپ رایگان کیف پول atomic wallet

پس از ورود به کیف پول از ستون سمت چپ روی گزینه SETTINGS و بخش AIRdrop می توانید با وارد کردن ایمیل و کد 5 رقمی مورد نظر بعد از مدتی تعداد 25 توکن با ارزش AWC یا (Atomic Wallet Coin) دریافت کنید.
سپس به ایمیل خود رفته و روی گزینه “Verify Me” بزنید تا ایمیل شما تایید شود.
در صورتی که مراحل را به درستی انجام داده باشید یک ایمیل برای شما ارسال می شود که حاوی کد شبکه سازی و زیر مجموعه گیری شماست و می توانید به وسیله آن با معرفی هر کاربر 25AWC دیگر نیز کسب نمایید.
کنترل داشتن بر موجودی
وقتی کار با کیف پول Atomic Wallet را آغاز میکنید، یک رمز عبور تعیین میکنید و یک Seed (عبارتی 12 کلمهای) که برای بازیابی کیف پول کاربرد داشته به شما داده میشود.

به این ترتیب، شما کنترل موجودی کیف پولتان را خواهید داشت و در صورت ضرورت میتوانید با استفاده از Seed، موجودی کیف پول را در دستگاهی دیگر بازیابی کنید.

امنیت مناسب و نوآوری

طبق گفته سایت این کیف پول، Atomic Wallet از بالاترین سطح رمزنگاری در نرمافزار خود استفاده کرده و اطلاعات کیف پول شما، هیچگاه به خارج از دستگاهی که کیف پول را روی آن نصب کرده اید منتقل نمیشود.

نکته دیگر، رابط کاربری زیبا و ساده این کیف پول است که کار راحت با کیف پول را ممکن ساخته است. رابط کاربری Atomic Wallet با کیف پول Exodus که یک کیف پول نرمافزاری است شباهت دارد.

پشتیبانی از چندین پلتفرم

Atomic Wallet روی سیستم عاملهای برتر دنیا (ویندوز، مک، لینوکس، Debian و حتی Fedora) قابل نصب است بنابراین در همه دستگاههای خود میتوانید این کیف پول را نصب کنید.

در حال حاضر اپلیکیشن این کیف پول وجود ندارد. ولی تیم این پروژه وعده داده به زودی کیف پول اندروید و IOS خود را نیز منتشر خواهد کرد.

روش پشتیبان گیری از Atomic wallet

اولین کاری که بعد از نصب هر کیف پول باید انجام دهید، پشتیبانگیری است. زیرا در صورت حذف شدن کیف پولهای نرم افزاری امکان بازیابی اطلاعات آنرا نخواهید داشت.

برای پشتیبان گیری، میتوانید کلید خصوصی یا Seed را از کیف پول دریافت کنید. در برخی کیف پول ها فقط Seed ارائه میشود که مشکلی نیست و میتوان آنرا با سایت iancoleman.io به کلید خصوصی تبدیل کرد.

در Atomic wallet هم کلید خصوصی ارزها و هم Seed قابل برداشت است.

برای اینکار به بخش Setting وارد شوید و در تب Private keys، کلید خصوصی و Seed را کپی کنید و در جای امنی ذخیره کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید من رمز و کد 12 کلمه اتمیک والت گم کردم ممنون میشم راهنمایی کنید ایا میشه کاری کرد

    1. سلام و درود
      متسفانه کاری نمیشه کرد چون اون کلمات شناسنامه کیف پول شما بود. رمز هم که گم کردین و نمیشه باز انتقال داد به ولت دیگه.

    2. سلام این توکن های رایگانی که میده چه فایده ای دارن وقتی نمیشه تبدیل یا نقدش کرد؟

  2. سلام .میشه راهنمایی بکنید چه کیف پولی از maticدرشبکهmaticپشتیبانی میکنه تا من بتونم ارزهای ماتیک خودم را که اشتباهی توی شبکه ماتیک به کیف اتمیک توی شبکهErc20 ارسال کردم رو باز یابی بکنم. وآیا امکانش هست که ارزهام برگرده.ممنونم

  3. سلام من یک کد ایردراپ رو در کیف پول اتمیک والت زدم الان پوله زیادی بهم داده اما واسه برداشت از کیفه پول میگه باید مقداری اتریوم در حسابم باشه چیکار کنم یعنی این ایردراپ میتونه صحیخ باشه یا کلاهبرداری هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا