ارز دیجیتال و کریپتومقالات آموزشی

لیست بهترین ارزهای رمزپایه برای خرید در سال 2021

طی چند سال گذشته ، بدون شک ارزهای رمزنگاری شده یکی از سودآورترین و موفقیت آمیزترین فرصت های سرمایه گذاری ثابت شده است. بیت کوین به عنوان استاندارد واقعی ارزهای رمزپایه ، زمینه را برای رونق بازار ارزهای دیجیتال در سال 2009 فراهم کرد. با بیگ اینکام همراه باشید تا بهترین ارزهای رمزپایه را بشناسید….

این کشور موجی از چندین ارز رمزپایه دیگر را که در یک شبکه غیر متمرکز نظیر به نظیر ساخته شده اند ، به راه انداخت. این لژیون فالوئر که در حال رشد است ، سرمایه گذاران را در تصمیم گیری درباره بهترین رمزارزها برای خرید در سال جاری دچار عدم اطمینان می کند.

به همین دلیل لیستی از بهترین ارزهای رمزپایه سال 2021 را برای شما گردآوری کرده ایم.

با بیگ اینکام همراه باشید…

لیست بهترین ارزهای رمزپایه برای خرید در سال 2021:

بیت کوین (BTC)
2 اتریوم (ETH)
3 Binance
4 لایت کوین (LTC)
5 ترون
کاردانو (ADA)

ویژگی هایی که باید هنگام انتخاب بهترین رمزنگاری برای خرید در نظر بگیرید

سال 2020 واقعاً یک سال تاریخی بود و ثابت شده است که ارزهای رمزپایه بسیار ماندگارتر هستند. در اینجا برخی از ویژگی های قابل توجهی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین ارزهای رمزپایه موجود در بازار بر روی آنها تمرکز کنید.

1. میزان خرید و فروش

پیگیری میزان خرید و فروش و تمرکز بر روی سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه در حال حاضر در معاملات دنیای واقعی استفاده می شود راهی عالی برای ایجاد لیست بهترین رمزنگاری های موجود در حال حاضر برای خرید است.

2. امنیت بالا

با داشتن ویژگی هایی مانند قراردادهای هوشمند که مجموعه ای از قوانین را برای هر معامله امکان پذیر می کند ، معاملات ارزهای رمزپایه می توانند امنیت بیشتری داشته باشند و شما باید این نکته را در بهترین ارزهای رمزپایه نیز در نظر بگیرید.

3. درپوش بازار

دانستن محدودیت بازار ارز رمزنگاری شده که قصد دارید روی آن سرمایه گذاری کنید ، راهی عالی برای اطمینان از نقدینگی و موفقیت آن است.

بهترین ارزهای رمزپایه برای خرید در سال 2021

با توجه به سابقه ارزهای رمزپایه ، سال 2021 بهترین سال برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه خواهد بود. بنابراین ، جستجوی لیستی از بهترین رمزنگاری ها برای خرید مطمئناً یک کار ارزشمند است.

1. بیت کوین (BTC)

bsv

بیت کوین ، ‘پادشاه ارزهای رمزپایه’ ، همیشه در راس رادار سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در سراسر جهان قرار دارد. جدا از اینکه اولین ارز رمزنگاری شده است ، دلیل اصلی اهمیت آن بالاترین نقدینگی در فضای رمزنگاری است. هدف نهایی بیت کوین این است که پول نقد دیجیتال جهانی ، نظیر به نظیر ، کاملاً غیرمتمرکز باشد و از هر نوع مقررات جدا شود.

وقتی نوبت به تصویب خرده فروشی می رسد ، بیت کوین اربابی است که هدایت هر ارز رمزپایه دیگر را بر عهده دارد پس چرا نباید یکی از بهترین ارزهای رمزپایه نیز باشد؟. این بازار با سقف بیش از 600 میلیارد دلار ، بدون فکر دوم قوی ترین ارز رمزنگاری شده در بازار و یکی از بهترین رمزنگاری ها یعنی یکی از بهترین ارزهای رمزپایه نیز برای خرید به ویژه برای سرمایه گذاران تازه وارد کلاس دارایی است.

سانی سینگ از Bitpay اخیراً گفت بلومبرگ در ژانویه 2021 که “او انتظار دارد BTC تا ماه آینده به 45،000 دلار برسد.”

2. اتریوم (ETH)

eth

Ethereum ، اولین گزینه بیت کوین ، یک بستر غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین است. Crypto Enthusiast از Ethereum به عنوان جایگزین ارز فیات استفاده کرده است. Ethereum در لیست “بهترین ارز رمزنگاری شده برای خرید در سال 2021” در رده دوم قرار دارد زیرا یکی از معدود ارزهای رمزپایه است که می تواند برای خرید سکه های دیگر استفاده شود. Ether ، سکه Ethereum ، با نزدیک شدن به سقف بازار به 139 میلیارد دلار ، به یکی از ارزهای رمزپایه محبوب در دنیای بلاکچین تبدیل شده است. خب حال اتریوم هم یکی از بهترین ارزهای رمزپایه شناخته میشود.

Ethereum که به عنوان یک پلتفرم نرم افزاری غیرمتمرکز فعالیت می کند ، امکان ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) را بدون هیچ گونه کنترل و تداخل از طرف شخص ثالث فراهم می کند.

Ethereum در نظر دارد الگوریتم اجماع خود را از اثبات کار به اثبات سهام در سال 2021 تغییر دهد ، که این زمینه را برای بهبود سرعت معامله در شبکه آن هموار می کند. Ethereum با در اختیار داشتن حدود 19 درصد اندازه بیت کوین در بازار ، همچنان یک گزینه سرمایه گذاری قوی در آینده خواهد بود.

3. سکه Binance (BNB)

از نظر کاربرد و کارایی ، Binance Coin یکی از بهترین ارزهای رمزپایه برای خرید امروز در بازار است. Binance Coin ، رمز رسمی صرافی Binance ، به کاربران این امکان را می دهد تا با رمزنگاری های دیگر به صورت یکپارچه تجارت کنند و هزینه های معامله را ساده کنند. صرافی های غیرمتمرکز Binance بر روی بستر بلاکچین سکه Binance فعالیت می کنند و این صرافی که توسط Changpeng Zhao تاسیس شده است ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان بر اساس حجم است.

سرمایه بازار Binance 6.8 میلیارد دلار است و ارزش یک BNB 44.26 دلار است که در ژانویه 2021 گزارش شده است و این یکی از بهترین رمزهای خرید این سال است.

4. Litecoin (LTC)

ltc

چارلی لی ، کارمند سابق گوگل ، میخواست نسخه “ساده” بیت کوین را ایجاد کند تا پیچیدگی آن را برای افرادی که از فناوری اساسی آن متحیر هستند ، ایجاد کند. او ارز رمزنگاری شده ای به نام Litecoin ساخت که می تواند نقش “نقره تا طلای بیت کوین” را بازی کند. Litecoin مبتنی بر یک شبکه پرداخت جهانی منبع باز است که از “scrypt” به عنوان اثبات کار استفاده می کند و فاقد هرگونه کنترل مقامات مرکزی است.

امروز Litecoin به دلیل نرخ سریعتر معاملات و نیاز به سیستم کمتر ، کالایی با رشد سریع تر دارد. سرمایه بازار Litecoin 10.1 میلیارد دلار است که آن را به ششمین رمز ارز بزرگ از ژانویه 2021 تبدیل می کند.

5. ترون (TRX)

دلیل اصلی ورود Tron در لیست یکی از بهترین ارزهای رمزپایه برای خرید لیست 2021 این است که BitTorrent را دو سال پیش خریداری کرده است. اگر آنها موفق به توسعه روشهای تورنت غیرمتمرکز و ایمن تر شوند ، Tron در واقع یک پلت فرم پر رونق برای سرمایه گذاران در سراسر جهان است.

بنیانگذاران Tron این بستر مبتنی بر بلاکچین را برای به اشتراک گذاری محتوا ایجاد کردند. همزمان با اطمینان از امنیت بالا ، Tron به سازندگان اجازه می دهد تا از محتوای خود به طور مستقیم از طریق Tronix ، شکلی از ارز رمزپایه Tron ، درآمدزایی کنند.

همچنین کاربران می توانند در عرض چند ثانیه یک میلیون دلار با TRX به هر کجای دنیا و بدون پرداخت هزینه معاملاتی ارسال کنند. Tron با مأموریت کاملاً غیرمتمرکز سازی اینترنت ، با بیش از 81 میلیون دلار سرمایه گذار ارز رمزپایه ، یکی از بهترین سکه های رمزنگاری موجود در حال رشد است.

6. کاردانو (ADA)

کاردانو یک سیستم عامل ارز رمزنگاری شده و قرارداد هوشمند است. Cardano غالباً به عنوان ارز رمزنگاری شده نسل سوم تعریف می شود که مشکلات مقیاس پذیری ارزهای رمزنگاری شده نسل اول و نسل دوم مانند بیت کوین و اتریوم را برطرف می کند. معماری لایه ای Cardano مقیاس پذیری بهتری نسبت به سایر ارزهای رمزپایه ارائه می دهد.

چرا کاردانو در لیست بهترین ارزهای رمزپایه ما برای خرید در سال 2021 قرار دارد؟ خوب ، کاردانو در سال 2020 سال درخشانی داشته است. این پروژه اکنون دارای بیش از 1400 بخش سهام است و با بیش از صد موسسه همکاری کرده است. پیش بینی می شود هر دو این اعداد در سال 2021 و بعد از آن رشد کنند. کاردانو همچنین با استقبال از 11 بازیکن جدید اضافه شده در تیم ، تیم خود را گسترش داده است.

انتقال کاردانو از برایون به شلی نیز یک نقطه عطف مهم برای پروژه در نظر گرفته شد و این پلتفرم به کار خود در زمینه پیشرفت هایی مانند ولتر ادامه داد. همچنین قرار است شبکه اصلی Goguen در فوریه یا مارس 2021 راه اندازی شود. این پرتاب کاردانو را به عنوان یک رقیب واقعی برای انحصار Ethereum معرفی می کند. ویژگی های جدید عامل اصلی در پذیرش Cardano خواهد بود ، و آن را به یکی از بهترین ارزهای رمزپایه ای که می توانید خریداری کنید تبدیل می کند.

پایین خط بهترین ارزهای رمزپایه برای خرید در سال 2021

بازار رمزنگاری امروز یک بازار سرمایه گذاری شکوفا با تعداد زیادی ارز رمزنگاری شده و سیستم عامل های بلاکچین هوشمند است. چه یک سرمایه گذار جدید باشید و چه بخواهید بازار آنها را متنوع کنید ، ارزهای ذکر شده در بالا بهترین ارزهای رمزپایه برای سرمایه گذاری در سال 2021 برای ایجاد داستان سرمایه گذاری موفق شما هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا