روش های کسب درآمدمقالات آموزشی

بررسی و آموزش ربات ترید cryptohopper رباتی برای ترید خودکار

ربات cryptohopper یک ربات ترید ارزهای دیجیتال است و برای تسهیل پروسه ترید و کمک به تریدرها برای استفاده از فرصت‌های بیشتر، کاهش ضرر و افزایش سود طراحی شده است.

تعدادی ربات ترید خودکار کریپتو مانند ربات 3Commas وجود دارند که در مقایسه با آنها، ربات cryptohopper به تریدرها اجازه می‌دهد تا از سرویس کامل که استفاده از آن بسیار راحت است، استفاده کنند و بتوانند ارزهای دیجیتال مختلف را ترید کنند، بدون این که دچار خطاهای انسانی در پروسه ترید شوند.

ربات نیمه خودکار

ربات نیمه اتوماتیک سود را تضمین نمی‌کند و تنها به تریدرها امکان می‌دهد تا معاملات هوشمندانه‌تری را بر اساس الگوریتم‌های برنامه‌نویسی شده و سیگنال‌های خروجی انجام دهند

بررسی ربات cryptohopper

در وب سایت رسمی cryptohopper نوشته شده که این پروژه توسط دو برادر بنیان گذاری شده است. یکی از آنها یک تریدر حرفه‌ای، و دیگری یک توسعه دهنده حرفه‌ای وب است. این دو برادر ایده‌ها، مهارت‌ها و تجربیات خود را با هم ادغام کردند تا بتوانند یک ربات طراحی کنند که تمام تریدها را به صورت خودکار انجام دهد، ۲۴ ساعت شبانه روز کار کند و کوین‌های مختلفی ترید کند. همچنین این ربات باید بتواند با صرافی‌های مختلف از طریق رابط برنامه نویسی اپلیکیشن (API) متصل شود.

نکته: فراموش نکنید که ربات ها همیشه سود نمی دهند. پس در استفاده از ربات ها همیشه تحقیقات بیشتری انجام دهید.

تیم سازنده و مالک گرداننده این پروژه

به غیر از این، اطلاعات زیادی درباره تیم سازنده ربات cryptohopper وجود ندارد. اما به هر صورت، مالک و گرداننده این پروژه cryptohopper BV است که در آمستردام هلند واقع است و دامنه cryptohopper.com در جولای ۲۰۱۷ ثبت شده است.

نوشته های مشابه

در سایت رسمی این پروژه، تعدادی ربات نیمه اتوماتیک وجود دارند که به تریدرها این امکان را می‌دهند تا تمایلات و احساسات انسانی را از پروسه ترید حذف کنند و به جای آن، به الگوریتم‌های تکنیکال و برنامه‌ریزی شده اتکا کنند.

کاربران همچنین می‌توانند برای دریافت سیگنال‌های خارج از سازمان و راهکارهایی که از طریق تریدرهای دیگر ارائه شده نیز استفاده کنند. بنا به گفته سایت اصلی ربات cryptohopper  تعداد این تریدرها بیش از ۷۵۰۰۰ نفر است.

صرافی های متصل به ربات cryptohopper

ربات کریپتو هوپر با بیش از ۷۵ ارز دیجیتال و ۹ صرافی بزرگ شامل:

بایننس (Binance)، بیتفینکس (Bitfinex)، بیترکس (Bittrex)، کوین بیس (Coinbase)، کریپتوپیا (Cryptopia)، هیوبی (Huobi)، کراکن (Kraken)، کوکوین (Kucoin) و پولونیکس (Poloniex) کار می‌کند.

انتخاب Hopper مناسب

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با دقت فکر کنید که از کدام قصری که می خواهید استفاده کنید ، زیرا این تأثیر بر استراتژی مورد نظر شما خواهد بود زیرا تفاوتی بین نسخه ها است بنابراین این در حال حاضر بر عملکرد ربات شما هنگام انجام TA تأثیر دارد. نکته دیگر تعداد سکه ها و موقعیت هایی است که می توانید داشته باشید. زیرا تعداد کوین های انتخابی در هر پلن متفاوت است .

انتخاب روش مناسب در cryptohopper

TA به معنای Technical Analysis می باشد. بله ، خیلی ساده است! اگر با آنالیز فنی آشنا نیستید ، باید با آن آشنا شوید و اصول را یاد بگیرید یا از آن دوری کنید. فکر کردن با پشت پرده برای انتخاب یک استراتژی خوب TA کافی نیست. همچنین استراتژی های کار در گذشته تضمین نمی شود که در آینده کار کنید! بنابراین کار با TA مستلزم آن است که بسته به شرایط بازار استراتژی های خود را تنظیم کنید

امکانات ربات cryptohopper

عملکرد

ربات cryptohopper بر روی فضای وب سوار است. استفاده از امکانات آن راحت است و رابط کاربری آن طوری طراحی شده که طیف وسیعی از عملیات را می‌توانید با آن انجام دهید. کاربران می‌توانند ربات را طوری تنظیم کنند که به صورت شبانه روزی به ترید خودکار بپردازد. استراتژی‌های ترید آن، از اندیکاتورهای مختلف تکنیکال مشتق شده و عملیات می‌تواند با استفاده از کپی برداری از ترید افراد موفق نیز انجام شود.

تکنولوژی

ترید نیمه خودکار با استفاده از API با صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود و این سرویس می‌تواند بر روی تمامی دستگاه‌هایی که به اینترنت وصل می‌شوند، مثل دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت یا موبایل کار کند.

محدوده ابزارها

این پلتفرم طیف گسترده‌ای از ابزارهای ترید را در بر می‌گیرد و از ابزارهایی مانند تست ربات، قالب‌های قابل تنظیم و ذخیره، حد ضررهای دنبال کننده و اندیکاتورهای قابل شخصی سازی استفاده می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند از اندیکاتورهایی مانند استوکاستیک (Stochastic)، قدرت نسبی (RSI)، باندهای بولینگر (Bollinger Bands) و مکدی (MACD) استفاده کنند.

پشتیبانی

پشتیبانی این پلتفرم از تیمی تشکیل شده که قادر به حل تمام مشکلات پیش آمده هستند. کاربران می‌توانند با ارائه تیکت در قسمت پشتیبانی، با این تیم تماس بگیرند. همچنین از طریق اکانت توییتر، تلگرام و فیسبوک نیز این کار امکان پذیر است. وب سایت ربات cryptohopper تعدادی سوالات متداول در بخش FAQ قرار داده که با مطالعه آنها می‌توانید از پلتفرم خود استفاده کنید. علاوه بر تمام این‌ها، ویدیوهای آموزشی مختلف نیز وجود دارد. البته ضعفی که پشتیبانی دارد این است که قابلیت چت و تماس تلفنی با تیم پشتیبانی را ندارید.

کدام سیگنال بهتر است؟

به نظر می رسد سیگنال های MiningHamster در cryptohopper با استفاده از حجم و volume کوین ها سیگنال میدهد. این سیگنال ها معمولاً کوتاه مدت هستند. به نظر می رسد Cryptogrower از TA بیشتر استفاده میکند و به عبارتی کمی کندتر است. به عبارتی سیگنال های آنها معمولاً زمان کمی بیشتری برای سودآوری می گیرند.

Crypto Quality Signals” نیز خوب است این سرویس رایگان است که توسط José Carlos Silva عضو بسیار فعال جامعه است و همیشه آماده کمک به تازه واردان این سیستم عامل است. وی همچنین به زودی یک نسخه پرمیوم راه اندازی میکند. به آن توجه کنید.

آنچه را پرداخت می کنید دریافت می کنید . سیگنالهای پولی همیشه از سیگنالهای رایگان از کیفیت بهتری برخوردار بوده اند . البته ، لحظه هایی وجود دارد که حتی سیگنال های پرداخت شده نیز با شکست مواجه می شوند، همه سیگنال ها به سود تبدیل نمی شوند. همچنین ، افت ناگهانی یا صعود در ارزش BTC می تواند معاملات شما را به کلی تخریب کند . این چیزی است که می توانیم هنگام تنظیم محرک ها به آن بپردازیم

قیمت‌های ربات cryptohopper

برای استفاده از این ربات، سه روش اصلی وجود دارد. البته ربات cryptohopper اجازه می‌دهد تا کاربران به مدت ۷ روز مجانی این سیستم را آزمایش کنند.

کاربران به راحتی و بدون نیاز به ورود اطلاعات پرداخت، می‌توانند این ربات را ازمایش کنند. پس از پایان دوره آزمایشی، ربات کریپتو هوپر اتوماتیک از کار می‌افتد و کاربران به صفحه پرداخت راهنمایی می‌شوند.

روش های ربات cryptohopper به شرح زیر هستند:

پیش قدم (Pioneer): رایگان برای ۷ روز آزمایش

  • ربات تا ۸۰ پوزیشن باز می‌کند
  • حداکثر ۱۵ کوین را انتخاب می‌کند
  • بررسی کندل‌ها و اندیکاتورها در بازه زمانی ۱۰ دقیقه‌ای
  • ۱ ربات تریدر شبیه سازی شده

جستجوگر (Explorer) یا مبتدی: ۱۹ دلار در ماه

  • ربات تا ۸۰ پوزیشن باز می‌کند
  • حداکثر ۱۵ کوین را انتخاب می‌کند
  • بررسی کندل‌ها و اندیکاتورها در بازه زمانی ۱۰ دقیقه‌ای
  • ۱ ربات تریدر شبیه سازی شده

ماجراجو (Adventurer) یا متوسط: ۴۹ دلار در ماه

  • ربات تا ۲۰۰ پوزیشن باز می‌کند
  • حداکثر ۵۰ کوین را انتخاب می‌کند
  • بررسی کندل‌ها و اندیکاتورها در بازه زمانی ۵ دقیقه‌ای
  • ۱ ربات تریدر شبیه سازی شده
  • قابلیت آربیتراژ از صرافی

قهرمان (Hero) یا حرفه‌ای: ۹۹ دلار در ماه

  • ربات تا ۵۰۰ پوزیشن باز می‌کند
  • حداکثر ۷۵ کوین را انتخاب می‌کند
  • بررسی کندل‌ها و اندیکاتورها در بازه زمانی ۲ دقیقه‌ای
  • سیگنال‌دهی برای تمام کوین‌ها
  • قابلیت آربیتراژ از بازار
  • قابلیت بازارسازی
  • ۱ ربات تریدر شبیه سازی شده

امکان پرداخت ماهیانه و سالیانه برای روش ها وجود دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که قابلیت بازگشت پول از طرف ربات cryptohopper وجود ندارد و باید حتما اول به صورت آزمایشی از آن استفاده کنید و بعد تصمیم به خرید روش ها بگیرید.

انتخاب استراتژی مناسب در cryptohopper

این تا حد زیادی به خوده شما و شرایط بازار بستگی دارد . با توجه به بازده در طی سالها ، احتمالاً بهترین استراتژی بلند مدت است. کمتر استرس زا ، منافع بلند مدت و شما می توانید ربات خود را برای انجام درست آن پیکربندی کنید

بازار ربات کریپتو هوپر

داشبورد ربات cryptohopper برای شما دسترسی به بازار آن را فراهم می‌کند. این امکانی است که امروزه خیلی از پلتفرم‌های تریدینگ به شما می‌دهند.

از طریق بازار می‌توانید استراتژی‌های جدیدی برای ربات خود پیدا کنید. برخی از آنها رایگان، و برخی دیگر نیز پولی هستند. این قابلیت برای افراد تازه کار بسیار مفید است؛ چون استراتژی خود را به راحتی نصب و استفاده می‌کنند.

اگر شما در طراحی ربات‌های ترید حرفه‌ای هستید، این بازار می‌تواند درآمد سرشاری برای شما به ارمغان بیاورد؛ چون می‌توانید استراتژی‌ها و قالب‌هایی را طراحی کنید و در این بازار به فروش برسانید.

آیا ربات cryptohopper قانونی است یا کلاهبرداری؟!

ربات کریپتو هوپر یک ربات معروف است که در سال ۲۰۱۷ بنیان گذاری شده است. گفته می‌شود که این ربات بسیار سودده است؛ به طوری که در روز حدود ۲۰٪ سود می‌دهد. همچنین، ربات کریپتو هوپر کاملا خودکار عمل می‌کند که این برای افراد تازه کار بسیار مناسب است. برای استفاده از این ربات و دریافت سودهای بسیار زیاد، تنها به ۲۵۰ دلار موجودی نیاز دارید! اما آیا ربات کریپتو هوپرواقعی است یا کلاهبرداری بیش نیست؟

بررسی و جواب آن

ربات cryptohopper به نظر قانونی می‌رسد. طبق تحقیقات انجام شده، این ربات واقعی است و به نمایندگی از طرف کاربر، ترید خودکار انجام می‌دهد. به علاوه، کارگزاران و صرافی‌هایی که با این ربات کار می‌کنند، همگی شناخته شده و بزرگو معتبر هستند.

این ربات به کاربران اجازه برداشت در هر زمان را می‌دهد و زمان انجام تمامی تراکنش‌ها در این سیستم، حداکثر ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد. و بسیاری از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که با ۲۵۰ دلار موجودی اولیه، توانسته‌اند روزی ۱۰۰ دلار سود کنند.

نکته مهم: البته ما نمی‌گوییم که اگر از این ربات استفاده کنید، حتما سود می‌کنید؛ و حتی نمی‌گوییم که اصلا از آن استفاده نکنید. ما تنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم و استفاده کردن یا نکردن شما از این ربات، تصمیم شماست و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سود یا ضرر شما نداریم.

اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن cryptohopper

همان طور که قبلا اشاره شد، ربات کریپتو هوپر از هر دو روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای ترید استفاده می‌کند. روش تمام اتوماتیک، رباتی است که تمام کارهای تحقیق و باز کردن پوزیشن را به صورت خودکار انجام می‌دهد. روش نیمه اتوماتیک نیز رباتی است که تحقیق و رصد پتانسیل ترید، بر عهده کاربر است.

می‌توان تایید کرد که ربات cryptohopper سیگنال‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهد. منابع این سیگنال‌ها از تریدرهای حرفه‌ای کریپتو تامین می‌شود، که این روش کپی تریدینگ (Copy Trading) نامیده می‌شود و در بازارهای فارکس و سهام بسیار محبوب است. هم چنین ربات کریپتو هوپر تریدهای مارجین در صرافی‌ها را تا اهرم ۱:۵۰۰ انجام می‌دهد. اهرم (Leverage) به این معناست که شما می‌توانید تریدهای خود را با مبلغی چندین برابر موجودی خود انجام دهید.

نحوه کار

ابتدا از بخش کانفیگ کوین ها را انتخاب میکنیم. سپس در همین بخش با توجه به ابزارهایی که در اختیاتان هست اسراتژی معامله را میچینیم.

تمپلت را سیو میکنیم و بعد در قسمت config pool روی  add config کلیک میکنیم و همه کوین ها را انتخاب میکنیم و تایید میکنیم. تا استراتژی روی همه کوینها پیاده شود.

نتیجه گیری

ربات cryptohopper قیمتهای زیادی در قبال فعال کردن پلن در نظر گرفته است. پس در انتخاب آن توجه ویژه ای داشته باشید. و توجه داشته باشین که ترید کردن با انواع ربات‌ها دارای ریسک بالایی است. پس همیشه مبالغی را در این گونه پلتفرم‌ها واریز کنید که به آن نیازی ندارید تا اگر در آینده ضرری متوجه شما شد، زندگی‌تان را نبازید! و حتما قبل از هرچیزی از ارائه دهنده خدمات این ربات که رایگان است استفاده بفرمایید و بعد از آن اقدام به دیگر خدماتش کنید.

پیشنهاد می شود اگر مبتدی هستید از این ربات استفاده نکنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام آموزش فارسی جامع تری هست در رابطه با این ربات ؟
    مثل نحوه استفاده ازسیگنال ها و تیمپلیت ها و چیدمان دستی و ta و بک تست و غیره

    1. سلام
      سعی بر این میشه که مطلب رو بروز کنیم.
      در آینده مطلبه کامل تری قرار میدیم

  2. سلام نحوه واریز پول به چه صورت هست؟ماکه تو ایران هستیم و دسترسی به ویزاکارت یا مستر کارت نداریم میتونیم به صورت تتر واریز کنیم .ممنون

  3. سلام . ربات به صرافی کوکوین وصل نمیشه .ایا تنظیمات خاصی داره.؟ از vps استفاده می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا