ارز دیجیتال و کریپتومقالات آموزشی

اومیسگو OmiseGo یا (OMG) چیست؟

OmiseGo یک پلتفرم گواهی اثبات سهام (POS) است که بر پایه اتریوم بوده و به شبکه‌های پرداخت غیرمتمرکز کمک می‌کند تا یک سیستم مالی شفاف و عمومی بسازد.

اومیسگو OmiseGO چیست؟

اومیسگو OmiseGo در سال 2013 در تایلند توسط جون هاسگاوا و دونی هارینسویت به عنوان یک شروع کار برای ارائه راه حل های پرداخت آنلاین ارائه شد. از آن زمان، به خصوص در بین بازرگانان محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، زیرا معاملات بدون وابستگی به شخص ثالث را امکان پذیر می سازد.تیم مشاوره miseGo شامل Vitalik Buterin و Gavin Wood ، بنیانگذاران اتریوم است. پیشنهاد اولیه سکه آن حدود 25 میلیون دلار افزایش یافت.

اومیسگو از یک توکن ERC-20 با نام OMG استفاده می‌کند که به صورت POS است. POS یعنی سیستم گواهی اثبات سهام که دیگر خبری از استخراج‌کننده‌ها نبوده و این اعتبارسنج‌ها هستند که تراکنش‌ها را تایید و به بلاک‌چین اضافه می‌کنند.

تکنولوژی OmiseGo

سیستم‌های مالی سنتی از مکانیسم‌های پیچیده و غیرکاربردی‌ استفاده می‌کنند. کمپانی‌هایی مثل SWIFT، FedWire و… در موقعیتی هستند که تراکنش‌ها و پرداخت‌های ملی و بین‌المللی کشورها را پردازش می‌کنند. این سیستم‌ها می‌توانند به زمینه‌های دیگری مانند صرافی و بازار مشتقات گسترش یابند. پلتفرم OmiseGo طراحی شده است تا سیستم فعلی را تصحیح کند و با استفاده از یک صرافی غیرمتمرکز که می‌تواند زیرساخت‌های لازم برای کار با بازارهای زیادی را فراهم کند، سعی در ایجاد یک راه شفاف، ارزان و بی نقص برای تبادلات مالی دارد.

مزایای اومیسگو:

  1. فناوری OMG مبتنی بر فناوری غیرمتمرکز بلاکچین شبکه اتریوم است که با استفاده از معماری پلاسما طراحی شده است و این امکان را فراهم می کند تا سرعت سریع ، و راه حل های خوبی برای امنیت و راه حل های واقعی برای صنعت مالی داشته باشد.این کار نه تنها با اطمینان از انجام معاملات مستقیم به همتا، بلکه امکان استفاده از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز را نیز فراهم می آورد، که می توانند بر روی یک لایه Ethereum ساخته شده و امکان استفاده از فناوری آن را فراهم کنند.
  2. با استفاده از این فناوری ، OmiseGo قصد دارد راه حل های بانکی و مالی جهانی را ارائه دهد ، که شامل می شود اما فقط به تبدیل ارز، اعتبار و بدهی پول ، حواله و غیره محدود نمی شود نه تنها افرادی که حساب بانکی دارند بلکه کسانی که نمی کنند.
  3. این کار با استفاده از رمزنگاری OMG انجام می شود که در صورت انجام معاملات مربوط به نقل و انتقال پول یا نقاط وفاداری یا نشانه ها ، در صورت وجود شرکت هایی مانند شرکت های هواپیمایی مختلف، می توانید با پول فیات رد و بدل شوید.
  4. توکن OMG سوخت شبکه پلاسما است که انتظار می رود به تقویت معاملات کریپتو کمک کند. با استفاده از یک مدل Proof-Of-Stake افرادی که دارای علائم OMG هستند با ایمن سازی شبکه پلاسما می توانند سود کسب کنند.

روند معامله در اومیسگو OmiseGo

اومیسگو OmiseGo هم در معامله ساده نظیر همتا و هم در فن آوری پیچیده قرارداد هوشمند کار می کند. قراردادهای هوشمند به افراد درگیر اجازه می دهد شرایط خاصی را تعیین کنند و قراردادها فقط در صورت تحقق شرایط اجرا می شوند.

از آنجا که فناوری OMG مبتنی بر اتریوم است ، می تواند فرآیندهای معامله ای را که توسط اتریوم استفاده می شود ، به کار بگیرد و از سکه OMG خود به عنوان سوخت استفاده کند.

اومیسگو از آنجا که از معاملات SWIFT پشتیبانی می کند ، می تواند در معاملات عمده مالی و صرافی ها مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که هزینه ای را که توسط موسسات مالی مانند بانک ها و کارگزاران گرفته شده است ، حذف می کند ، انتخاب روش پرداخت و نقل و انتقالات برای کسانی است که یا باید مبلغ زیادی پول را به ارزهای مختلف تبدیل کنند یا فروشندگانی که به صورت عمده پول پرداخت می کنند.

شرکت هایی که مواد اولیه و کالاهای خام را به کشورهای مختلف وارد و صادر می کنند می توانند از اومیسگو با استفاده از نشانه های OMG به عنوان ارز برای معاملات استفاده کنند و آن را بر اساس آن به ارز فیات تبدیل کنند.

کیف پول  White-label

کیف پول White-label که قرار است SDK آن را اوایل ۲۰۱۸ روانه بازار کند، به شما اجازه می دهد طیف وسیعی از راه حل های پرداخت که می‌تواند به راحتی در شبکه OmiseGO انجام شوند را در اختیار داشته باشید. به شما امکان انجام تراکنش‌هایی با ارزهای دیجیتال، ارزهای سنتی، کارت هدیه، پرداخت‌های اعتباری و … می‌دهد. تمامی این تراکنش‌ها در شبکه OmiseGO انجام و ثبت می‌شود.

نحوه خرید و ذخیره OMG

بیشتر ارزهای رمزنگاری شده در بازار روشهای معدنی خاصی دارند که به مردم اجازه می دهد آنها را در اختیار داشته باشند. کل عرضه 140 میلیون توکن OMG. شاید تعجب کنید که معدن OmiseGO چگونه کار می کند؟ در واقعیت هیچ معدن OMG وجود ندارد. تمام سکه ها از زمان آغاز به کار خود پیش ساخته بودند.

  1. سکه OMG برای تجارت در صرافی های مهم مانند Binance ، Kucoin ، Cryptopia ، HitBTC و موارد دیگر قابل استفاده است. همه مبادلات به جفت شدن OMG با Bitcoin و Ethereum تمایل دارند و برخی حتی از Litecoin پشتیبانی می کنند.
  2. این بدان معنی است که می توانید با استفاده از ترازوی موجود Bitcoin ، Ethereum یا Litecoin ، نماد OMG را خریداری کنید.
  3. البته بهترین روش برای تعیین اینکه کدام زوج استفاده شود ، اگر بتوانید تمام نرخ ها را در یک مکان مقایسه کنید. این جایی است که Coin Switch وارد می شود.
  4. Coin Switch ، بزرگترین صرافی cryptocurrency یکی از بهترین سایت ها برای تبادل رمزهای رمزنگاری است ، زیرا این امکان را به کاربران می دهد تا نرخ های مختلف ارز را از طریق اینترنت مشاهده کنند و به آنها اجازه دهند بهترین گزینه موجود را انتخاب کنند. همچنین این پلتفرم سریع است و به سرعت کلیه معاملات را پردازش میکند ، همچنین به کاربر این امکان را می دهد تا ارزهای رمزپایه را با هم مبادله کرده و در کیف پول خود مبادله کند که این امکان را برای دسترسی تمام وقت به ارز دیجیتال فراهم می کند ، حتی اگر سایت نباشد. کار کردن.

آینده OmiseGo چگونه است؟

ومیسگو در بازار رمزنگاری خوب عمل کرده است و یک انتخاب altcoin بسیار محبوب است. طبق اعلام The Coin Telegraph ، عمده پشتیبانی دولت تایلند به کمک آن در برخی مسائل مالی کمک کرده است.

OMG توسط بانک تایلند تأیید می شود و با نام هایی مانند مک دونالد و همچنین Alipay به عنوان نوعی پرداخت پذیرفته می شود. چندین مارک بزرگ – مانند SBI Investments ، Golden Gate Ventures ، SMBC و غیره ، شرکای اومیسگو هستند.
به نظر می رسد آینده اومیسگو کاملا روشن است ، و حتی اگر هیچ بحثی در مورد ساخت نشانه های دیگر وجود ندارد. استفاده از آن در بخش مالی ممکن است به زودی منجر به سفارشی سازی بیشتر برای همین شود و به زودی می تواند به موازات بانکها اجرا شود.

آیا باید در OmiseGo سرمایه گذاری کنید؟

OmiseGO در حال حاضر با بسیاری از نام های بزرگ در صنعت همکاری های خوبی داشته و به رشد و محبوبیت خود ادامه خواهد داد. با آمدن شبکه پلاسما ، ارزش OMG انتظار می رود که در سطح صفحه افزایش یابد. دنیای رمزنگاری که می تواند یک میلیون معاملات در ثانیه را پردازش کند ، مطمئناً راهی برای پذیرش انبوه خواهد بود و OMG رهبری هزینه را به عهده دارد.اکنون روی OMG سرمایه گذاری کنید و مطمئناً بازده خوبی را به دست می آورید. این کشور قبلا اهمیت و کاربرد آن را در دنیای شرکتی مالی اثبات کرده است و قابلیت اطمینان و فناوری آن فقط بهبود می یابد.

سخن پایانی

برنامه‌ها و اهداف این پروژه بسیار بلند‌پروازانه بوده و اگر به طور واقعی قابل پیاده‌سازی باشد مشکلات بسیاری را حل خواهد کرد. پروسه توسعه و ساخت این پلتفرم زمان بسیار زیادی را گرفته است که این موضوع جامعه کاربران این ارز را کلافه نموده و آن‌ها خواستار سرعت بخشیدن به کار‌ها هستند.

OmiseGo قابلیت‌هایی دارد و امکاناتی ارائه می‌کند که دیگر رمزارزها از داشتن آن‌ها بی‌بهره‌اند.

این پلتفرم به سیستم‌های پرداخت کمک زیادی خواهد کرد و انقلابی را در زمینه ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند. همه چیز بستگی به این دارد که OmiseGo بعد از اجرای کامل بتواند پتانسیل‌های خود را به خوبی نشان داده و عملکرد مناسبی داشته باشد. همه چیز بستگی به مقبولیت این سیستم و سرعت پیشرفت این صنعت دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا