کوتاه کننده لینکروش های کسب درآمد

معرفی سایت 2AD تواَد کوتاه کننده لینک ایرانی و کسب درآمد

تو اد 2AD شبکه تبلیغاتی تبدیل لینک های شما به لینک های درآمدزا می باشد به این صورت که شما با کوتاه کردن لینک هایتان، به ازای هر بازدیدکننده که از لینک هایتان می شود مبلغ 3.5 تومان کسب خواهید کرد و درآمد شما بعد از رسیدن به مرز 10 هزار تومان به حسابتان واریز خواهد شد. سیستم کوتاه کننده لینک تواَد میتواند لینکهای شما را مخفی و محافظت نماید و تک تک لینکهای را در یک لحظه کوتاه و ردگیری کند و به ازای آن پاداش دهد. توانایی کنترل و مدیریت لینکها و امکانات در پنل کاربری و ربات تلگرام

وضعیت: درحال پرداخت

ثبت نام و کسب درآمد از 2AD

ثبت نام در تواد

قبل از هرچیزی برای خود حتما یک حساب کاربری بسازید.

کوتاه کردن لینکها

لینک خود را تنها در یک مرحله آسان به یک لینک یکتا و کوتاه، رایگان پنهان سازی و کوتاه سازی نمایید.

نشر لینک و کسب درآمد

لینک کوتاه شده را با دوستان، انجمن های گفتگو یا وبسایت خودتان به اشتراک بگذارید و بابت هر کلیک پول بگیرید. ما امکانات فراوانی را جهت سهولت در استفاده از کوتاه کننده لینک در هر مکان و زمانی را برای شما فراهم آورده ایم از ربات تلگرام کوتاه کننده لینک جهت استفاده کاربران تلگرامی و مدیران کانالهای تلگرام تا لینک ساز سریع و وب سرویس API برای برنامه نویسان.

شما آزادانه میتوانید با توجه به معیارهای خود و بررسی سایت یا کانال خود انتخاب کنید چه حالتی برای شما مناسب است. قدرت انتخاب با شماست میتوانید انتخاب کنید که لینکهای کوتاه شده به چه میزان و مقداری درآمدزا باشند و آیا انتخاب کنید که لینکهای شما بعد از یکبار بازدید تبدیل به لینک مستقیم شوند و دیگر مزاحم کاربران شما نباشد. شما میتوانید این امکانات را در صفحه تغییر پلن به راحتی انتخاب کنید.

مزایا و ویژگیهای 2ad

  • حداقل پرداخت پایین به مبلغ ۱۰٬۰۰۰تومان
  • مشاهده جزئیات دقیق از بازدیدکنندگان لینک ها و درآمد
  • بالاترین نرخ درآمد از نمایش لینکهای کوتاه
  • api وبسرویس کوتاه کننده لینک
  • دارای ربات تلگرام و امکانات پنل
  • شمارش بازدید برای همه کشورها و IPها
  • 10 % پاداش زیرمجموعه  ها، کسب درآمد تا 20% از سیستم زیرمجموعه گیری و درآمد مادام العمر از فعالیت معرفها.

• تنها 2 راه برای ارتباط با پشتیبانی دارید یکی از طیق تیکت در سایت و دیگری از طریق پشتیبانی تلگرام https://t.me/ir_2ad

نرخ کسب درآمد در تواد

کسب درآمد در 2AD فقط برای بازدیدهای یکتا و غیرتکراری اما ممکن است تا چندین بار از بازدیدهای تکراری برای درآمدزا باشد به عنوان پاداش و درآمد شما چندبرابر شود. ممکن است در حال حاضر تا 2 الی 3 بار از هر آی پی امکان درآمدزایی داشته باشید. این رقم ممکن است بالاتر یا پایین تر باشد.

بالاترین نرخ فقط در بازدید اول 14 تومان دریافت کنید!! البته در آپدیت های جدید به طور کلی نرخ درآمد تا 18 تومان افزایش یافته است. تبلیغات کاهش یافته و صفحه کسب درآمد بسیار ساده و روان شده است. (بازدید اول 10 تومان بازدید دوم 5 تومان و بازدید سوم 3 تومان)

نحوه برداشت و انتقال وجه به حساب کاربران در 2AD

زمانی که موجودی حساب شما به حد برداشت سایت رسید میتوانید با مراجعه به بخش برداشت موجودی حساب خود را به یکی از حساب های بانکی خود در کمتر از 24 ساعت منتقل نمایید. دقت کنید که قبل از ارسال درخواست برداشت لازم است اطلاعات حساب خود را به صورت دقیق در تنظیمات پروفایل خود وارد نمایید.

قوانین و مقررات

قرار دادن لینک های کوتاه را در وب سایت های حاوی محتویاتی که ممکن است تهدید، آزار و خشونت، ناراحتی، حاوی هر گونه ویروس، اسب های تروجان، کرم ها، بمب های زمانی، ممنوعیت ها یا نرم افزارهایی باشند که ممکن است باعث آسیب دیدن بیننده یا سرور سایت شوند.

استفاده از سرویس برای هر گونه هدف غیرقانونی یا غیر مجاز در 2AD از جمله تصاویر غیراخلاقی، تهدید، سوءاستفاده، نقض حقوق قانونی هر شخص یا نهادی و… و به طور کلی خلاف قوانین اینترنت جمهوری اسلامی ایران.

تحریک یا ایجاد شرایط اجباری بازدیدکنندگان به کلیک روی لینک کوتاه شده از 2AD. اسپم هر وب سایت، انجمن یا وبلاگ با لینک سایت.

ترافیک جعلی/خودکار را به هر نحوی به پیوندهای خود منتقل کنید. این کار حساب کاربری شما را به طور خودکار توسط سیستم ما قطع می کند

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا