کوتاه کننده لینکروش های کسب درآمد

ریزی rizy کوتاه کننده لینک ایرانی و کسب درآمد از آن

ریزی در حال پرداخت

کوتاه کننده لینک ریزی rizy یک سرویس رایگان کوتاه کننده لینک است که با آن میتوانید لینک های طولانی خود را به یک لینک کوتاه تبدیل کنید تا به راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

سایت ریزی یک ابزار کاملا رایگان است که به شما امکان کوتاه کردن لینک های طولانی را می دهد. همچنین میتوانید از لینک های کوتاه شده به ازای هر بازدید از آن ها کسب درآمد کنید. کسب درآمد بسیار ساده است، رایگان ثبت نام کنید، لینک کوتاه کنید و به ازای هر بازدید از لینک های شما درآمد کسب میکنید!

کسب درآمد با کوتاه کننده لینک ریزی

۱. ثبت نام: برای شروع کسب درآمد ابتدا باید به صورت رایگان در سایت ریزی ثبت نام کنید.

۲. کوتاه کردن لینک: بعد از ثبت نام وارد سایت شوید و از صفحه اصلی سایت یا داشبورد کاربری قسمت “لینک کوتاه جدید”، لینک های خود را کوتاه کنید. در این صورت لینک های شما با حالت درآمدزا کوتاه می شوند. یعنی بازدیدکننده ابتدا چند ثانیه تبلیغ مشاهده میکند و سپس به لینک اصلی منتقل میشود. این کار باعث درآمدزایی شما خواهد شد.

۳. انتشار لینک: اکنون باید لینک های کوتاه و درآمدزا را در هر جایی که میتوانید منتشر کنید تا به ازای بازدید از آن درآمد به حساب کاربری شما اضافه شود.

۴. تسویه حساب: ابتدا در داشبورد کاربری از قسمت تنظیمات، پروفایل، اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق پر کنید و شماره شبا یا کارت بانکی خود را هم در قسمت حساب برداشت وارد کنید. سپس هر زمان که درآمد شما به حداقل مبلغ برداشت رسید (۱۰ هزار تومان)، میتوانید از قسمت “برداشت” درخواست برداشت ثبت کنید. در نهایت یک تا هفت روز بعد مبلغ (پول) به حساب شما واریز خواهد شد.

نرخ درآمد ها در ریزی

هر بازدیدکننده روزانه 2 بار محاسبه می‌شود:
بازدیدکننده ایرانی:
بازدید اول 12 تومان – بازدید دوم 5 تومان
بازدیدکننده خارجی:
بازدید اول 6 تومان – بازدید دوم 2 تومان

یعنی از هر بازدیدکننده ایرانی فقط با دو بار نمایش لینک کوتاه روزانه 17 تومان درآمد کسب می‌کنید!
هیچ تفاوتی در نرخ درآمد نمایش دسکتاپ و موبایل وجود ندارد. تمام بازدیدهای شما دقیق و با بالاترین نرخ درآمد شمارش می‌شود.

کوتاه کردن لینک در سایت ریزی و کسب درآمد از آن

کسب درآمد از فضای مجازی یکی از راه‌های کارآفرینی و درآمد زایی برای افراد در منزل است. در این درآمدزایی شما حتی اگر سایت هم نداشته باشید، باز هم می‌توانید از سایت ریزی کسب درآمد کنید. به عنوان مثل شما با اشتراک گذاری لینک کوتاه شده یک صفحه اینترنتی، عکس، آهنگ، فیلم، نرم افزار و … در سایت ریزی می‌توانید آن را در کانال تلگرام، سروش یا صفحه اینستاگرام خود قرار دهید و با هر کلیکی که روی لینک کوتاه شما می‌شود به مقدار ۴۰ ریال درآمد کسب کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام این برنامه چرا اینقد بیخوده من الان اومدم توی سایت تا کلا انگار از اول من هیچ مسابی نداشتمه هرچی هم ایمیلم رو میزنم نمیاد 🧐

    1. سلام
      شاید پسورد رو اشتباه میزنین. فراموشی رمز رو بزنین و اقدام کنین. و یا با پشتیبانیشون ارتباط برقرار کنین.

  2. من الان متوجه نشدم .لینک از کجا باید پیدا کنم تا کوتاه کنم؟
    بعد اگه لینک رو کوتاه کردم کجا منتشر کنم؟؟؟

    1. سلام
      از منو کوتاه کردن لینک باید لینکتون رو کوتاه کنید. هر جا ک میتونید به اشتراک بزارید برای بازدیدکننده هاتون. بیشتر برای کسایی خوبه که کانال تلگرامی دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا