اخبار

ریپل، کاردانو و شیبا اینو در رنگ قرمز با کاهش بیت کوین به 20000 دلار

ریپل، بیت کوین، کاردانو، شیبا اینو و سایر سکه های برتر قبل از تصمیم فدرال رزرو قدرت خود را از دست داده اند.

بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap ، بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده قرمز هستند، با شیبا اینو (SHIB) و سولانا (SOL) تا 7 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، بیش از 6 درصد کاهش یافته است. به طور کلی، هیچ ارز واحدی در سبز در میان 50 ارز برتر وجود ندارد.

در همین حال، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، بار دیگر به سطح 20000 دلار رسیده است. بیت کوین پس از افزایش بیش از 24000 دلار، بار دیگر در سطح حمایت بحرانی قرار دارد و در تلاش برای به دست آوردن مجدد حرکت است. از این رو، کسانی که به دنبال اصلاحات در حال انجام هستند، ممکن است در صورت تشدید فروش، دارایی هایشان را از دست بدهند.

معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در مورد تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ آتی نگران هستند.

اگر بانک مرکزی پس از تشکیل جلسه در اواخر این هفته تا حد اعلام افزایش ۱۰۰ واحدی نرخ بهره برود، درد بسیار بیشتری بر دارایی‌های ریسکی وارد خواهد کرد.

لازم به ذکر است که جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس اخیراً اظهار داشت که نیازی به افزایش بسیار زیاد نرخ نیست. با این حال، کسانی نیز هستند که معتقدند افزایش 100 واحدی تنها داروی مورد نیاز برای جلوگیری از تورم خارج از کنترل است. این نگرانی وجود دارد که نرخ بهره بسیار بالا می تواند باعث رکود شود.

بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده توسط جنگ طلبی فدرال رزرو ضربه خورده اند.

در این میان، بسیاری از شرکت‌های ارزهای دیجیتال مجبور شدند در پاسخ به بدتر شدن شرایط اقتصادی، استخدام را محدود کنند. برخی از بازیگران برجسته صنعت، مانند سلسیوس و تری اروز کپیتال، در نتیجه سقوط کریپتو ورشکسته شده اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا