اخبار

با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به 20000 دلار، بیت کوین از مسترکارت گذشته است

بیت کوین در حال نزدیک شدن به سطح بسیار ارزنده 20000 دلار است و از نظر ارزش بازار از شرکت های بزرگ پیشی می گیرد.

بر اساس داده های ارائه شده توسط companymarketcap.com ، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، از نظر ارزش بازار از غول مالی مسترکارت پیشی گرفته است.

ارزش این ارز دیجیتال پرچمدار در حال حاضر 372 میلیارد دلار است، زیرا قیمت آن در صرافی Bitstamp به بالاترین حد روزانه 19,333 دلار رسید.

قبل از آن، بیت کوین همچنین در صدر شرکت‌های بزرگی مانند پلتفرم متا، الی لیلی، چورون قرار داشت و گاوها پس از ماه‌ها اقدام قیمتی غیرقابل تحمل، سرانجام در یک خط پیروزی قرار گرفتند.

بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری‌شده اکنون به تسلا، سازنده پیشرو خودروهای الکترونیکی تبدیل شده است. سهام تسلا در سال گذشته به شدت آسیب دید، به طوری که این شرکت اکثریت ارزش بازار خود را حذف کرد و ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، اولین کسی بود که 200 میلیارد دلار از دست داده است.
تبلیغات
بیت کوین بیش از 72 درصد از اوج رکورد خود کاهش یافته است. ارزش بازار این شرکت در نوامبر 2021 از 3 تریلیون دلار فراتر رفت.

ارزش بازار یک شرکت با ضرب تعداد سهام موجود یک شرکت در قیمت سهام هر سهم محاسبه می شود. به عبارت دیگر، منعکس کننده کل ارزشی است که سرمایه گذاران بر اساس شرایط فعلی بازار به یک شرکت نسبت می دهند. ارزش بازار بیت کوین با در نظر گرفتن تعداد کل سکه ها (یا توکن ها) ضرب در قیمت فعلی بازار در هر واحد محاسبه می شود.

با این حال، این رقم می‌تواند روزانه تغییر کند، زیرا هرگونه تغییر در احساسات سرمایه‌گذاران یا تغییر در قیمت سهام تأثیر فوری بر ارزش کل بازار شرکت مورد نظر ایجاد می‌کند.

در حال حاضر، اپل با ارزش بازار بیش از 2.1 تریلیون دلار، با ارزش ترین شرکت جهان است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا