اخبار

دارندگان بلندمدت بیت کوین سهم خود از عرضه را افزایش می دهند و انتظار دارند بیت کوین از 43000 دلار فراتر رود

بیت کوین از 43000 دلار فراتر رفت و دارندگان بلندمدت به سهم عرضه بیت کوین خود اضافه می کنند.

ارائه دهنده داده های تجزیه و تحلیل زنجیره ای IntoTheBlock گزارش می دهد که دارندگان طولانی مدت بیت کوین در حال افزایش سهم خود از عرضه هستند زیرا بیت کوینی که حداقل 12 ماه است جابه جا نشده است، همچنان در حال رشد است. قیمت بیت کوین در ادامه حرکت صعودی خود پس از شکسته شدن سطح 40000 دلار در هفته قبل، به بالاترین حد روزانه 43036 دلار رسید.

شاخص سن UTXO IntoTheBlock نشان می دهد که برخلاف سقوط قیمت بیت کوین در ماه می 2021، کسری از عرضه BTC در گردش که حداقل برای یک سال تغییر نکرده است در حال افزایش است و به 60 درصد می رسد.

سن UTXO نشان می‌دهد که تراکنش خاص در کدام بلوک برای اولین بار اضافه شده است و نشان‌دهنده آخرین باری است که بیت‌کوین منتقل شده است. داده های UTXO به تحلیلگران بیت کوین اجازه می دهد تا آخرین باری که سکه ها حرکت کرده اند را ردیابی کنند.

همانطور که قبلاً توسط IntoTheBlock analytics گزارش شده بود، به نظر می رسد گمانه زنی های کوتاه مدت از بازار محو شده است ، زیرا تعداد معامله گران/آدرس های BTC که برای کمتر از یک ماه نگهداری می کنند، از 28 دسامبر 32.07 درصد کاهش یافته است. همچنین اشاره می کند که متوسط ​​و بلند مدت -سرمایه گذاران مدتی که در سطوح اخیر جمع شده اند اکنون فشار خرید را اعمال می کنند.

سیگنال های روی زنجیره بیت کوین، منبع: IntoTheBlock

با توجه به ترکیب دارندگان IntoTheBlock بر اساس زمان نگهداری، 57٪ از دارندگان سکه های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته اند، 36٪ در طول یک سال نگه داشته اند، در حالی که 7٪ به سختی کمتر از یک ماه بیت کوین های خود را نگهداری میکنند.

بیت کوین از 43000 دلار فراتر رفت

بر اساس داده‌های CoinMarketCap ، بیت‌کوین با قیمت 42629 دلار در حال تغییر بود که در زمان نگارش این مقاله نزدیک به 2 درصد افزایش داشت. در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، اکثر ارزهای دیجیتال جایگزین (آلت کوین‌ها) در زمان انتشار با رنگ سبز معامله می‌شدند. اتریوم، بزرگ‌ترین آلت‌کوین، با 1.87 درصد افزایش، بیش از 3069 دلار معامله شد. اکثر آلتکوین ها در 24 ساعت گذشته بین 3 تا 15 درصد افزایش یافته اند. XRP و Shiba Inu با 13.97% و 22.68% افزایش در 24 ساعت گذشته از 20 برتر برتر عمل کردند.

در زمان انتشار، ارزش کلی بازار کریپتو نزدیک به 1.96 تریلیون دلار بود. شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال از پایین ترین سطح خود صعود کرده است که نشان دهنده فعالیت مثبت بیشتر است. این شاخص که امتیاز احساسی تصوری را از 0 تا 100 بر اساس تعدادی از شاخص‌ها محاسبه می‌کند، در زمان نگارش این مقاله پس از گذراندن بیشتر ماه ژانویه زیر 25 – منطقه “ترس شدید” در 45 قرار داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا