اخبار

811 میلیون دلار پوزیشن معاملاتی با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 43000 دلار لیکویید شدند

پس از یک اصلاح بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک سری انحلال موقعیت طولانی را پشت سر گذاشته اند . در زمان انتشار، سفارشات به ارزش 810 میلیون دلار در بازار کریپتو منحل شد که شامل 318 میلیون دلار سفارشات بیت کوین بود.

افت هش بیت بیت کوین

اصلاح کلی بازار کریپتوکارنسی در دسامبر سال گذشته آغاز شد و اکثر موقعیت ها در کمتر از چند هفته از 10 تا 20 درصد از دست دادند. اما شتاب روند نزولی از دیروز آغاز شد.

منبع: Coinglass

همانطور که بسیاری از کارشناسان اشاره کرده اند، کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین ممکن است با اعتراض سیاسی در قزاقستان مرتبط باشد. در حالی که ممکن است به نظر برسد که یک کشور پس از فروپاشی شوروی هیچ ارتباطی با صنعت ارزهای دیجیتال نداشته یا چندان ارتباطی ندارد، اما در واقع عنوان یکی از بزرگترین کشورهای استخراج بیت کوین در آسیا را دارد، به ویژه پس از ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین.

به دلیل بی ثباتی در کشور و قطعی برق، هش بیت بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته و احتمالاً باعث شده است که برخی از شرکت های معدنی سهام خود را بفروشند و بازار را برای مدت نامشخصی ترک کنند.

اقدام قیمت باعث نارضایتی معامله گران می شود

قیمت ناخوشایند طلای دیجیتال همچنین ممکن است فشار بیشتری بر بازار ایجاد کند و معامله گران بیشتری تصمیم به کسب سود و ترک صحنه دارایی های دیجیتال برای زمان بهتری بگیرند.

منبع: TradingView

در زمان انتشار، بیت کوین با 5.7 درصد زیان روزانه با 43150 دلار معامله می شود. آلت کوین هایی مانند اتریوم، کاردانو و سولانا با میانگین 2 درصد ضرر معامله می شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا