اخبار

تحلیلگران ادعا می کنند که 30000 دلار ممکن است سطح تعیین کننده ای برای بیت کوین (BTC) باشد

به گفته تحلیلگر AvaTrade، این سطح قیمت ممکن است نشانه روند صعودی جدید باشد.

به گفته نعیم اسلم، تحلیلگر بروکر آوا ترید، 30000 دلار ممکن است سطح تعیین کننده برای گاوهای بیت کوین باشد.

پس از اینکه بیت کوین از بالاترین قیمت خود یعنی حدود 69000 دلار به کمتر از 15000 دلار در نوامبر سقوط کرد، از آن زمان در مسیر صعودی قرار گرفته و در حال حاضر با قیمت بالای 21000 دلار معامله می شود.

بازار ارزهای دیجیتال اوایل سال گذشته به دنبال چندین انفجار برجسته که شامل صرافی منحل‌شده FTX می‌شود ، متلاطم شد. باد مخالف ایجاد شده توسط این تحولات باعث شد که بیت کوین بیش از 70 درصد از اوج خود در نوامبر 2021 کاهش یابد.

با این حال، اگر بیت‌کوین بتواند این سطح قیمت 30000 دلاری را پس بگیرد و بالاتر از آن بماند، می‌تواند به اندازه کافی ایمان سرمایه‌گذاران را القا کند تا روند صعودی دیگری را تقویت کند. نقض مستمر آستانه مهم روانشناختی می‌تواند جریان‌های سرمایه در مقیاس وسیع را به ارزهای دیجیتال تسریع کند و در نتیجه افزایش سریع قیمت‌ها را آغاز کند و بیت‌کوین را در مسیر رسیدن به بالاترین قیمت‌های تاریخی جدید قرار دهد.

بیت کوین در مسیر رسیدن به طولانی ترین روند صعودی خود بود که در نوامبر 2013 ثبت شد، زمانی که بزرگترین ارز رمزنگاری شده برای 15 روز متوالی سودهای چشمگیر ثبت کرد.
با این حال، شکستن مانع نمادین ممکن است چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که برخی گاوها انتظار دارند. اسلم نسبت به بهبود اخیر بیت کوین ابراز خوش بینی کرد اما هشدار داد که گاوها هنوز از جنگل خارج نشده اند.

اگرچه معامله گران پس از افزایش متوالی قیمت روزانه بیت کوین مثبت باقی می مانند، سرمایه گذاران همچنین در مورد اینکه آیا ارزهای دیجیتال می توانند در طول سال 2023 حرکت خود را حفظ کنند، تردید دارند.

علاوه بر این، بازار کریپتو معمولاً در ژانویه تمایل به عملکرد بهتر دارد، به این معنی که این افزایش ممکن است پایدار نباشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا