اخبار

۲۷۲۰۰ دلار پشتیبانی بعدی برای بیت کوین است: بنیانگذار استراتژی های Fairlead

کیتی استاکتون از استراتژی Fairlead معتقد است که در حال حاضر در بازار کریپتو “به طرز وحشتناکی ساکت” است، در حالی که بیت کوین همراه با Nasdaq و S&P 500 در حال سقوط است.

کیتی استاکتون، بنیانگذار و شریک مدیریت Fairlead Strategies، در صحبت با جو کرنن، مجری CNBC، در طول قسمت اخیر Squawk Box، اظهار داشت که معتقد است نمودار بیت کوین شکسته شده است و انتظار دارد که کریپتوی پرچمدار همراه با بازار سهام شروع به سقوط کند.

27200 دلار یک سطح حمایت محتمل است

این کارشناس از بازار کریپتو به‌عنوان «به‌شدت آرام» یاد کرده و به‌ویژه در مورد بیت‌کوین صحبت می‌کند.

استاکتون اظهار داشت که حرکات جانبی طولانی بیت کوین کاملاً قادر است سطح حمایت فعلی را بشکند. او با استناد به سطوح فنی فیبوناچی، 27200 دلار را به عنوان سطح احتمالی نام برد که در آن بیت کوین ممکن است پس از شروع کاهش، حمایت بعدی را پیدا کند.

علاوه بر این، بنیانگذار استراتژی Fairlead به ارتباط قوی بین بیت کوین و نزدک 100 اشاره کرد و شاخص های S&P 500 که در حال حاضر رو به نزول هستند، اظهار داشت که بیت کوین باید اکنون به عنوان یک دارایی پرخطر در نظر گرفته شود زیرا ممکن است پس از آن سهام به دنبال داشته باشد.

وی در مورد بورس نیز اظهار داشت که در حال حاضر از نظر تحلیل تکنیکال نمی توان هیچ چیز مثبتی در مورد این بازار گفت.

منبع: توییتر

بیت کوین پس از افزایش تاریخی نرخ به 38870 دلار سقوط کرد

در 4 ماه مه، فدرال رزرو یک افزایش نرخ بهره را که مدت ها مورد انتظار بود، به میزان نیم واحد پایه اجرا کرد که بالاترین افزایش نرخ بهره در 22 سال گذشته بود. در آن روز، بیت کوین برای اولین بار به این رویداد تاریخی با افزایش تقریباً 3 درصدی پاسخ داد که ثبات و حتی رشد کمی را نشان داد – تا سطح 39868 دلار.

با این حال، امروز، ارز دیجیتال پیشرو شروع به کاهش کرد و این سود را از بین برد و بیشتر سقوط کرد. در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت 38802 دلار معامله می شود.

شاخص ترکیبی نزدک امروز 3.37 درصد کاهش یافت. S&P 500 امروز نیز 2.51 درصد کاهش یافت.

تصویر از طریق TradingView

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا