اخبار

ارزش 120 میلیون دلار شورت با افزایش قیمت بیت کوین لیکویید شد و به 40000 دلار بازگشت

همانطور که بازار فرصتی برای بهبود یافت، حجم عظیمی از سفارشات کوتاه مدت لیکویید شد.

بر اساس گزارش TradingView، پس از اینکه بیت کوین با شکستن کوتاه مدت در کانال صعودی که در 25 آوریل شکسته شده بود، به 40000 دلار بازگشت، میلیون ها سفارش کوتاه در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شد .

همانطور که داده‌های CoinGlass نشان می‌دهد، با افزایش نوسانات بیت‌کوین و سایر سکه‌ها و توکن‌ها، سفارش‌های 200 میلیون دلاری در ارزهای دیجیتال مختلف منحل شدند. علاوه بر چندین موقعیت فروش نقدی، بازار شاهد حذف بخشی از سفارشات بلند به دلیل نوسانات نسبتاً زیاد دیروز بود.

منبع: CoinGlass

طبق گزارش‌ها، ۷۵ میلیون دلار سفارش‌های طولانی از بازار حذف شدند، که نشان می‌دهد معامله‌گران بلافاصله پس از رسیدن بیت‌کوین به ۴۰ هزار دلار، به طور گسترده موقعیت‌های خرید را باز می‌کنند. همانطور که نمودار روزانه TradingView نشان می دهد، در 28 آوریل، بیت کوین به 40,385 دلار رسید اما به سرعت به زیر 40,000 دلار رسید.

تحلیل تکنیکال کوتاه مدت نمودار بیت کوین نشان می دهد که بیت کوین وارد کانال دیگری شده است، اما در این مورد این کانال نزولی است که در محدوده 43000 تا 38000 دلار تشکیل شده است.

از ماه فوریه، بیت کوین هیچ حرکت نوسانی در بازار نشان نداده است و نتوانسته است از کانال عبور کند یا حرکت قابل توجهی را در ماه های اخیر نشان دهد. از سوی دیگر، بازار آلت کوین عملکرد نامتعادلی از خود نشان می دهد زیرا برخی از موقعیت ها افزایش می یابند در حالی که برخی دیگر با مشکل مواجه می شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا