روش های کسب درآمدمقالات آموزشی

ربات ترید 3Commas : آیا این ربات مناسب است؟ بررسی کامل

ربات 3Commas از ابزارهای ترید مختلفی برای بهبود استراتژی تریدینگ شما استفاده می‌کند. اگر از این ربات درست استفاده شود، این ابزارها می‌توانند سودآوری شما را افزایش و ضرردهی را کاهش دهند. این یک ربات ترید کاملا هوشمند است که شما می توانید بدون داشتن اطلاعات زیاد در مورد ترید ارز دیجیتال شروع به کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال کنید. شما با استفاده از این ربات می توانید بهترین ترید را انجام دهند.

آشنایی با ربات‌های ترید

ربات‌های ترید اخیرا توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و این به دلیل پیشرفت الگوریتم‌هایشان و افزایش نرخ بازدهی آنهاست. هیچ کس نمی‌تواند ۲۴ ساعت شبانه روز به بازار نگاه کند، و ماهیت نوسانی بازار ارزهای دیجیتال باعث می‌شود تا شما در کسری از ثانیه ضرر کنید و یا یک فرصت عالی را از دست بدهید. به عنوان یک کاربر ربات 3Commas ، شما می‌توانید ربات‌های خود را در موارد زیادی اتوماتیک کنید؛ مثل کپی برداری از تریدرهای موفق، باز کردن پوزیشن به صورت خودکار و بررسی سبد کالاهای موفق.

آموزش ثبت نام در 3commas

وارد سایت رسمی شوید و روی گزینه Registration کلیک کنید
فیلد های مورد نظر را تکمیل کنید
Email: ایمیل
password: رمز عبور
Password confirmation: تکرار رمز عبور
Promo code: کد معرف tc229294
بعد از ثبت نام از بخش Login وارد حساب کاربری خود شوید.

ویژگی های برتر 3Commas نصبت به دیگر ربات ها

یکی از ویژگی های برتر ربات 3Commas نسبت به ربات هایی مانند TradeSanta این است که قبل از فروش دارایی شما به تحلیل بازار می پردازد و در مناسب ترین موقع اقدام به فروش آن می کند. از ویژگی برتر می توان به تعیین Stop loss و Take profit اشاره کرد که دارایی شما را از آسیب محافظت و سود دهی معامله شما را تضمین می کند. این ربات به صورت توقف‌ناپذیر به بررسی بازارها می‌پردازد تا فرصت مناسب برای باز کردن معامله شما را پیدا کند.

ربات 3Commas ابزارهای قدرتمندی را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد؛ این ابزارها شامل امکانات منحصر به فردی مانند حد ضرر دنبال کننده (Trailing Stop loss) و حد سود دنبال کننده (Trailing Take Profit) دارد.

حال به این نکته مهم هم باید توجه کرد که:

ربات‌های تریدر بی‌نقص نیستند و بسیاری از مردم معتقدند که ربات‌ها قیمت‌ ارزهای دیجیتال را دستکاری می‌کنند. مدرک آن نیز موجود است؛ در ژوئن ۲۰۱۷، اتریوم یک شکست ناگهانی قیمت را از ۳۱۹ دلار به ۱۰ دلار تجربه کرد و این، به دلیل سیل حد ضررهایی (Stop Loss) بود که توسط ربات‌ها قرار داده شده بود. اما با وجود این خطرات، ربات‌های ترید از رده خارج نمی‌شوند.

تجارت کاغذ Cryptocurrency

درباره ویژگی تجارت کاغذ 3Commas بدانید. با استفاده از آن می توانید استراتژی های خود را آزمایش کرده و با پول مجازی تجارت کنید. این به شما کمک می کند تا تجارت کنید و همچنین به سیستم 3Commas عادت کنید. توجه داشته باشید که ویژگی تجارت کاغذ به صورت رایگان برای چند روز اول است.

دسترسی به همه صرافی ها در یک پنجره

وقتی با شناسه ایمیل خود در 3commas ثبت نام می کنید و برای اولین بار وارد سیستم می شوید، این مورد را به عنوان داشبورد خود مشاهده خواهید کرد. در اینجا، می توانید تعادل، قیمت ها و سایر ویژگی های دسترسی سریع مانند “اتصال به صرافی ها” را پیگیری کنید. صرافی هایی مانند:

این ربات در حال حاضر از بهترین صرافی ها مانند: (Cryptocurrency ،Bittrex ،Bitfinex ،Binance ،KuCoin و Poloniex) پشتیبانی می کند. شما می توانید تمام این مبادلات را به 3commas متصل کرده و آنها را از یک پنجره واحد کنترل کنید.

توقف ضرر و سود در ربات 3commas

توقف ضررها یا معامله سود با توجه به اهدافی که تعیین کرده اید در زمان واقعی مدیریت و اجرا می شوند. با وجود 3commas، هنگامی که رباتهای آن تشخیص دهند که شرایط خرید شما مطابقت دارد، سفارش شما در بورس انتخابی شما قرار می گیرد. به طور مشابه، هنگامی که توقف ضرر باید فعال شود، دائماً مواظب است تا بررسی کند که آیا شرایط تعیین شده توسط شما در آن زمان مطابقت دارد یا خیر.

به طور خلاصه، در لحظه ایجاد سفارش از آن، رباتها شروع به بررسی قیمت فعلی و مقایسه آنها با اهداف خود می کنند و به محض اینکه قیمت سکه با شرط تعیین شده شما مطابقت دارد (برای مثال سود-سود)، ربات موقعیت را می بندد، یعنی سود را می گیرد.

قیمت گذاری ربات ها

3commas به نصبت ویژگی هایی که ارائه می دهد ارزان است. برای هر تجارت هوشمند (خرید) یا Smart Sell (فروش) ایجاد شده، کمیسیون 0.25٪ مبلغ تراکنش هزینه دارد. استفاده از اینفوگرافیک و پرتفوی، به طور خاص تعادل خودکار، در حال حاضر در 3commas کاملاً رایگان است.

قیمت‌های ربات 3Commas

برای استفاده از امکانات این ربات هزینه‌هایی در نظر گرفته شده است. چند پلن از مبتدی تا سرمایه گذاری پیش روی شما قرار داده که می‌توانید انتخاب کنید. در ادامه ۴ پلن را توضیح دادیم:

پلن اول: Starter برای مبتدی ها

قیمت آن 14.5 دلار است: از جمله امکانات این پلن، دسترسی به درگاه ترید هوشمند، تعداد معاملات نامحدود و اعلام نوتیفیکیشن کنسل شدن یا خطا در ترید است. این نوع پلن، شامل استفاده از ربات‌ها نمی‌شود.

پلن دوم: Advanced پیشرفته

ماهیانه 24.5 دلار است: پلن پیشرفته در 3commas شامل تمام امکانات پلن مبتدی است، به علاوه دسترسی به ربات‌های ساده، سیگنال‌های رابط کاربری اختصاصی تریدینگ ویو (Tradingview) و رابط مدیریت سبد کالا است.

پلن سوم: Pro حرفه ای

قیمت آن 49.5 دلار است: پلن حرفه‌ای شامل تمامی امکانات پلن پیشرفته است، به علاوه دسترسی به ربات‌های ساده، ترکیبی و بیتمکس (Bitmex). شما نرم افزار مدیریت کامل سبد کالا و سیگنال‌های سفارشی تریدینگ ویو را نیز دریافت می‌کنید.

آموزش کامل پلتفرم 3Commas

1) انتخاب جفت تجاری و تنظیم پایه سایز تجاری

می‌توانید جفت تجاری (trading pair) مورد نظر را از منوی کشویی وب‌سایت انتخاب کنید و مشخص کنید که بات شما قرار است چقدر از ارز مورد انتظار را در معاملات اولیه استفاده کند.

2) سود هدف را مشخص کنید

قبل از این کار بهتر است محدوده امن معامله را مشخص کنید. اگر یک جفت تجاری از نوع ETH/BTC (اتریوم/بیت‌کوین) انتخاب شود و اگر پس از خرید ETH قیمت‌ها به میزان پایین‌تر از قیمت اصلی خرید سقوط کند، معاملات امن این امکان را می‌دهد تا به مقداری از BTC که به عنوان محدوده امن مشخص کرده‌اید، اتریوم بیشتری خریداری کنید.

بعد از انجام این کار، می‌توانید سود هدف خود را مشخص کنید که به بات 3commas اطلاع می‌دهد تا بر اساس درصدها اقدام به فروش کند. یعنی اگر سود هدف به مقدار 3 درصد تعیین شود، بات زمانی که این سود محقق شود و به 3 درصد برسد، خرید را انجام می‌دهد.

3) نوع بهره را انتخاب کنید

دو گزینه برای بهره وجود دارد که یا درصدی از پایه معاملاتی یا درصدی از کل حجم معاملاتی را شامل می‌شود.

4) ماکسیمم معاملات امن را مشخص کنید

با این کار به بات 3commas اطلاع می‌دهید که تا قبل از توقف، به چه میزان می‌تواند معاملات امن ایجاد کند.

5) انحراف قیمتی را تعیین کنید

با این کار به بات اطلاع می‌دهید که چه زمانی معاملات امن را آغاز کند. اگر آن را بر روی 3 درصد تنظیم کنید، معامله زمانی انجام می‌گیرد که قیمت ارزی که انتخاب نمودید به میزان 3 درصد کاهش یابد.

6) شرایط شروع معامله را مشخص کنید

با این کار به بات 3commas اطلاع می‌دهید که چه زمانی اولین معامله را انجام دهد و چند گزینه پیش رو دارید :

  • TradingView Signal Buy
  • Strong Buy
  • TradingView Signal Strong Buy
  • Manually
  • Open New Trade ASAP

با انجام دادن مراحلی که در بالا گفته شد، بات شما در چند دقیقه حاضر است.

آموزش بخش های مهم ربات ترید 3commas

Paper Trading account: اکانت دمو برای یادگیری ترید
Real account: اکانت واقعی
Dashboard: میزکار شما

  • Create Bot: ساخت ربات ترید
  • Create new: ترید دستی
  • Add exchange: اضافه کردن صرافی
  • Invite friends: دعوت دوستان

Smart Trade: انجام ترید دستی
Bots: خرید و فعال سازی ربات ترید
Marketplace: محل خرید سیگنال
My Exchanges: وصل کردن صرافی
Trader Diary: تاریخچه ترید
Portfolios: نمونه کار
Subscription: خرید اکانت ویژه

نتیجه گیری

دو نکته اصلی که درباره ربات‌ها وجود دارد، این است که یا استفاده از آنها مخصوصا برای تریدرهای جدید دشوار است و یا به درستی کار نمی‌کنند.

ربات 3Commas این مشکلات را با تولید رباتی که هم نصب ساده‌ای دارد و هم کار با آن راحت است برطرف کرده. همچنین این ربات در مقایسه با دیگر رقبای خود، اجرای بهتری دارد.

سیستم ربات 3Commas انسجام خوبی دارد و با برترین صرافی‌ها مثل بایننس، کوین بیس و هیوبی کار می‌کند. این ربات هم به تریدرهای تازه‌کار و هم تریدرهای حرفه‌ای امکان می‌دهد تا پتانسیل سودآوری تریدهای خود را در این بازار ۲۴ ساعته بهبود ببخشند.

در کل، تمامی ربات‌ها طوری طراحی شده‌اند که پس از مدتی سوددهی، به شما ضرر می‌رسانند؛ این مدت می‌تواند یک هفته، یک ماه یا یک سال باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا