حساب و کیف پول اینترنتی

آموزش کامل افتتاح حساب پیزا Payza و وریفای کردن

پیزا Payza یک راه حل بسیار مناسب و ایمن برای مشاغل و کسانی است که از سراسر دنیا به ارسال و دریافت پول مشغول هستند. پیزا یا Alert Pay سابق، ماهیتی مشابه پی پل دارد با این تفاوت که محدودیت های وریفای حساب پی پل را ندارد. Payza برای نقل و انتقال پول به صورت شخصی و تراکنش های تجاری و پیچیده اکانت های متفاوتی را در نظر گرفته است. روند فعالیت این سیستم مشابه سایر شرکت های بزرگ نقل و انتقال پول در دنیاست. افتتاح حساب در Payza بسیار ساده است و نیاز به مدارک خاصی ندارد. در ادامه این سیستم را بیشتر معرفی کرده و مراحل افتتاح حساب را برای شما توضیح می دهیم.

پیزا Payza

Payza در 190 کشور جهان استفاده می شود و 22 ارز را پشتیبانی می کند. پیزا یک شرکت مستقر در منوترآل است که در سال 2004 تاسیس شده است. از سال 2012 این شرکت جزئی از شرکت MH Pillars Ltd لندن انگلستان است. هرچند این روش به اندازه خدمات پرداخت آنلاین پی پال، مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما به روشی محبوب برای ارسال پرداخت های بانکی تبدیل شده است. در سال 2013 به طور ناگهانی، دسترسی دارندگان اکانت از ایالات متحده آمریکا به سرمایه موجود در حساب، جلوگیری شد. برخی این کمپانی را متهم به مسدود کردن اکانت برای دسترسی به بهره بیشتر کردند.

آموزش افتتاح حساب در پیزا / Payza

توجه: توجه داشته باشید این سایت تحریم است و فقط با فیلترشکن و یک ” آی پی IP ” خاص باید وارد شوید استفاده از یک VPN پیشنهاد میشود. (با آی پی آمریکا و کانادا و انگلیس هیچگاه ثبت نام نکنید).

برای افتتاح حساب Payza به سایت این شرکت مراجعه کنید.

1-انتخاب نوع اکانت

در بیت دو نوع اکانت Personal و Business باتوجه به نوع حساب و کارایی مد نظر یک گزینه را انتخاب کنید. حساب Business بیشتر تجاری محسوب میشود و توصیه می شود در اکثر موارد حساب Personal را انتخاب کنید. این نوع حساب خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. در این پست ما به آموزش افتتاح حساب ‘Personal account‘ اشاره می کنیم. برای ایجاد اکانت در گام اول بر روی “Open your free personal account” کلیک کنید.

2-تکمیل مشخصات

در مرحله بعد بایستی مشخصات خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از خدمات پیزا برای ایرانیان محدود شده است. لذا با آی پی غیر ایران استفاده کنید. توصیه می کنیم از آی پی آمریکا و انگلیس و کانادا نیز استفاده نکنید. بعد از درج مشخصات بر روی “Get started” کلیک کنید.

  • select your country‘ : انتخاب نام کشور
  • First name‘ : نام
  • Last Name‘ : نام خانوادگی
  • Email Address‘ : آدرس ایمیل
  • Password‘ : رمز عبور

3-وریفای ایمیل

در این قسمت، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. پیامی به ایمیل شما ارسال می شود که بایستی آن را تایید کنید. توجه داشته باشید که در مراحل بعدی، آدرس ایمیل شما به عنوان شماره حساب شما محسوب می شود و با در اختیار گذاشتن ایمیلتان به دیگران میتوانید تراکنش را انجام دهید.
پس از وارد کردن آدرس بر روی “Take me home” کلیک کنید.

4-تایید ایمیل

ایمیلی برای شما ارسال می شود. بر روی عبارت ‘validate my email‘ کلیک کنید. با تایید ایمیل به داشبورد اکانت خود در سایت Payza هدایت می شوید.

5-تکمیل پروفایل

برای استفاده از خدمات Payza بایستی مشخصات پروفایل خود را تکمیل نمایید. در سمت چپ اکانت گزینه “complete profile set-up link” وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید. کمی پاییتر از همین گزینه میزان تکمیل شدن مشخصات اکانت شما به درصد نشان داده شده است.

6-اطلاعات شغل

پس از ورود به مرحله تکمیل پروفایل ابتدا در خصوص شغل ما سوال پرسیده می شود. از میان گزینه های به شما نمایش داده شده، مورد مناسب را انتخاب کرده و سپس گزینه سبز رنگ “Save and continue” را بزنید.

7-ثبت آدرس

آدرس محل زندگی خود را در کادر نشان داده شده به تفکیک خیابان، شهر و … ثبت کنید. توجه داشته باشید که می توانید یک آدرس غیر واقعی از خارج ایران نیز ثبت کنید.

8-ثبت شماره تلفن

در این مرحله شماره تلفن خود را درج کنید. در قسمت ‘Type of phone‘ نوع تلفن خود (خانه،محل کار و … ) را انتخاب کنید. در کادر بعدی کشور خود را انتخاب کنید و در آخرین کادر شماره تلفن را بنویسید.

9-سوالات امنیتی

همانند هر سیستم دیگری یک سوال امنیتی و پاسخ برای آن انتخاب کنید. توجه داشته باشید اگر پسورد حساب خود را فراموش کنید باید این سوال را به یاد داشته باشید. در ادامه از شما تاریخ تولد درخواست می شود. پس در قسمت ‘Date of Birth‘ روز و ماه و سال تولد خود را وارد کنید.
در آخرین گام “Save and Finish” را بزنید.

10-تکمیل پروفایل

اگر تمام مراحل را مطابق آنچه بیان شده است، تکمیل کرده باشید یک صفحه باز میشود که شما باید بر روی “Take me home” کلیک کنید.

ویژگی های حساب Payza

پیزا مشابه سایر شرکت های پرداخت دیجیتال، یک برنامه کاربردی موبایل ارائه می دهد که به افراد این امکان را می دهد از طریق تلفن موبایل خود نیز به اکانت Payza خود دسترسی داشته باشند. این سیستم در کشور های در حال توسعه بسیار محبوب است و راهی مقرون به صرفه تر و راحت تری برای انتقال پول در مقیاس جهانی ایجاد کرده است.
پیزا این امکان رابه کاربران میدهد تا موجودی حساب خود را از طریق روش های پرداختی متنوعی مانند پرداخت wire، نقل و انتقالات بانکی ، کارت های اعتباری و بیت کوین افزایش دهند. برداشت از حساب نیز از طریق همین روش مقدور است.

ویژگی های پیزا

Payza با تمام ویژگی هایی که از یک سیستم عامل پردازش پرداخت آنلاین انتظار دارید را ارائه می دهد. این سیستم ارسال و دریافت پول در سراسر دنیا را برای کاربران بسیار راحت کرده است. مدیر عامل پیزا همچنین تضمین می کند که این پلتفرم را تا حد امکان ساده، بین المللی و ایمن حفظ کند. در حال حاضر Payza بیش از نه میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که این رقم در حال افزایش است.

آموزش بخش های مهم سایت Payza

Send funds: ارسال پول
Request Funds: درخواست های برداشت
Add Funds: افزایش موجودی
Withdraw Funds: برداشت

کارمزد حساب Payza

افتتاح حساب شخصی یا تجاری در پیزا رایگان است. اما انجام تراکنش ها در Payza مشمول کارمزد هایی متفاوت با توجه به نوع سیستم می باشد. پرداخت از طریق کارت های اعتباری بیشترین میزان کارمزد را دارد و در صورت انتخاب گزینه e Gift برداشت وجه از پیزا رایگان است.

  • دریافت بیت کوین : 1.2 درصد از مقدار بیت کوین ارسال شده
  • دریافت پول : 2.90 درصد + 0.30 دلار
  • افزایش موجودی با کردیت کارت : 3.50 درصد
  • افزایش موجودی با انتقال بانکی : 2 دلار
  • برداشت موجودی به صورت بین کوین از حساب ارزی فیات : 0.00005
  • برداشت موجودی به صورت بیت کوین از حساب بیت کوین : 0.00005

حساب پی پال بهتر است یا پیزا؟

پی پال یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین سیستم های پرداخت بین المللی است اما متقابلا نکات امنیتی زیادی وجود دارد که شما ملزم به رعایت کردن آن هستید. پی پال سخت گیری های زیادی برای ایرانیان لحاظ کرده است. توصیه می کنیم اگر شما به کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی (سایت کلیکی چیست؟) مشغول هستید، حساب Payza می تواند نیاز شما را براورده کند. اما اگر همیشه به انجام تراکنش های بین المللی و خرید از وبسایت های مختلف مشغول هستید، پی پال گزینه بهتریست.

در مورد وریفای کردن Payza

در مورد وریفای کردن Payza هم باید بگم وریفای کردن نیاز به ویزا کارت داره چه مجازی چه فیزیکی.
وریفای یعنی چی ؟
وریفای یعنی احراز هویت سایت از شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام من میخوام حساب پیزا بسازم چرا سایت پیزا باز نمیشه payza.com این سایت پیزاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا