فاست ارز دیجیتالروش های کسب درآمد

سایت فری اتریوم (free ethereum) اتریوم رایگان هر 1 ساعت

نحوه کسب اتریوم رایگان از فری اتریوم

در سایت فری اتریوم (free ethereum) می توانید رایگان اتریوم برنده شوید. یک سایت مشابه فری بیت کوین شما مجبور به خرج کردن پولی نیستید، این سایت رایگان است و می توانید هر ساعت بیش از 200 دلار برنده شوید! بستگی شانس شما دارد. اگر عدد 10000 رول کنید 200 دلار برنده می شوید اما اگر می خواهید بیشتر برنده شوید می توانید Ethereum خود را در بخش Multiply سایت چند برابر کنید. بیگ اینکام big income با افتخار این سایت را به شما معرفی خواهد کرد.

وضعیت : در حال پرداخت

سایت فری اتریوم (free ethereum)

ابتدا در سایت ثبت نام کنید.
بعد از ثبت نام ایمیل خود را تایید کنید و از گزینه login وارد سایت فری اتریوم (free ethereum) شوید
در صفحه اصلی سایت قسمتی به نام Roll وجود دارد که شما می توانید هر 60 دقیقه یکبار Roll کنید و اتریوم رایگان بدست آورید برای اینکار ابتدا کپچای بالای آن را حل کنید و سپس روی آن کلیک کنید.

حداقل پرداخت: 0.00100000 ETH
کیف پول متصل: هر کیف پولی که اتریوم را پشتیبانی کند.

آموزش گزینه های منو سایت فری اتریوم

Free: شما در این بخش می توانید Roll کنید و هر 60 دقیقه مقداری اتریوم رایگان بدست آورید.
Multiply: شما در این بخش میتوانید بازی Hi و Lo انجام دهید.
Earning Interest: اگر موجودی حساب خود را برداشت نکنید و بگذارید حداقل 0.010000000 اتریوم داخل اکانت شما بماند به شما 6% سود میدهد.

Lottery: شما در این بخش می‌توانید بلیط قرعه کشی خریداری کنید.
Referral: دریافت لینک زیر مجموعه گیری و مشاهده تعداد زیر مجموعه ها در فری اتریوم
Stats: خلاصه فعالیت حساب کاربری خود را میتوانید ببینید.
Profile: شما در این بخش میتوانید آدرس کیف پول اتریوم خود را وارد کنید جهت برداشت.
Withdraw: شما در این بخش میتوانید اتریوم های خود را برداشت کنید.
Deposit: از این قسمت هم میتوانید در سایت سپرده گذاری کنید و موجودی حساب خود را افزایش دهید.
Contact: تماس با پشتیبانی سایت.
FAQ: سوالات متداول سایت.

سرمایه گذاری در سایت بخش Earn

در این بخش در صورتی که بالای 0٫01 اتریوم در حساب خود در سایت فری اتریوم داشته باشید، سالانه از طرف سایت، 8% سود دریافت می نمایید. این سود به صورت روزانه محاسبه و به حساب شما پرداخت خواهد شد.

این بخش سودآور است اما با توجه به اینکه مطمئن ترین کیف پول، کیف پول شخصی خود شما است، استفاده از آن برای مبالغ بالا و به عنوان سرمایه گذاری توصیه نمی شود.

شرکت در قرعه کشی بخش Lottery

شما در این بخش از فری اتریوم با جمع کردن بلیط و خرید بلیط می توانید شانس خود را برای برنده شدن در این قرعه کشی بزرگ افزایش دهید. با هر رول کردن دو بلیط می توانید به دست آورید.

در قرعه کشی می توانید اتریوم ببرید. ساده است اگر بلیط قرعه کشی بخرید ، شانس برنده شدن قیمت تمام این قیمت را دارید که می توانید فقط با یک بلیط برنده شوید. اما اگر بلیط بیشتری بخرید ، شانس برد خود را برای برنده شدن قیمت افزایش می دهید. قیمت از بلیط های خریداری شده محاسبه می شود ، این یک عمل ریاضی است. دور قرعه کشی 7 روز طول می کشد و اگر برنده شوید در تاریخچه خود ثبت نام خواهید کرد و ما به موجودی شما قیمت اضافه خواهیم کرد.

برداشت از فری اتریوم

در این روش مجموع درآمد شما اگر بیش از 0٫003 اتریوم باشد، در یکشنبه هر هفته، کل درآمد به کیف پول اصلی شما واریز خواهد شد.

برای فعال کردن این گزینه کافیست آدرس کیف پول اتریوم خود را از بخش “PROFILE” وارد نمایید و سپس با کلیک بر روی دکمه “WITHDRAW” و زدن تیک گزینه “AUTO WITHDRAW” این امکان فعال خواهد شد و به صورت اتوماتیک درآمد شما هر یکشنبه به حساب شما واریز خواهد شد. بنابراین پس از اینکه درآمد شما به بالای 0٫003 اتریوم رسید، این گزینه را فعال کنید. در این صورت کارمزد پرداخت نیز صفر است.

بخش Trade

در این بخش از سایت فری اتریوم میتوانید به معامله کردن بپردازید.

این بخش به شما امکان فروش و خرید مجدد خود را برای ustd می دهد ، اگر فکر کنید که اخلاقیات پایین می آید بنابراین می توانید آن را بفروشید و سپس آن را با نرخ بهتر بخرید ، سودمند خواهد بود. Usdt در این بخش اکنون قابل برداشت نیست ، ما در حال کار بر روی این قابلیت هستیم ، اما می توان آنها را دوباره به اتریوم تبدیل کرد و سپس می توانید وجه خود را پس بگیرید.

شارژ حساب اتریوم DEPOSIT

این گزینه برای شارژ حساب استفاده می شود برای خرید بلیط و شرکت در شرط بندی و پیش بینی استفاده می شود همچنین می توانید از اتریوم خود روزانه در فری اتریوم سود کسب کنید.
GENERATE DEPOSIT ADDRESS: آدرسی که باید برای شارژ حساب اتریوم واریز کنید.

اسکریپت هک رایگان فری اتریوم

دوستان استفاده از اسکریپت های فری اتریوم امکان پذیر است ولی برای مدت خیلی کم و حساب شما به دلیل تقلب بسته خواهد شد.

ایمیل پشتیبانی: info@free-ethereum.io

شما میتوانید در این سایت فقط با رول کردن به اتریوم رایگان دست یابید. فراموش نکنید با زیرمجموعه گیری نیز میتوانید به درآمد بیشتری برسید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫30 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان
    سایت فری اتریوم جز کلک و دروغ هیچی تو ذاتشون نیست من خودم تو قسمت Multiply شروع کردم به بازی کردن شایت باور نکنید بالا بر ۱۷ ه‍زارتا ساتوشی داشتم وبخدا مثل آب خوردن خبر دارند میخواهی چیکار کنی یکنفر پشت دستگاه کامپیوتر نشسته و کاری میکنه که تمام ساتوشی هاتو ببازی بخدا الان نزدیک به ۱۶۴۵ تا ساتوشی دارم من هم بخاطر نامردی وکلک که میزنند به کلی پاکش کردم.ولی سایت فری بیت کوین خیلی از این سایت بهتره ،،از طرفی قسمتهای که سایت فری بیت کوین داره این سایت مزخرف و بیشرف نداره.
    بنظرم نسبش نکنید که مثل آب خوردن تمام ساتوشی های که بدست می آرید همشو از دست میدید.
    بر پدر ومادرشون لعنت با این سایت مسخره …

    1. خب جنابعالی بازی نمیکردی وقتی میدونی قماره چرا بازی کردی که ببازی؟؟؟

  2. سلام چطوری باید برداشت کنیم؟
    مثلا من ادرس ولت خودم رو کجا وارد کنم که واریز کنه برام؟

    1. سلام
      ابتدا از بخش Profile آدرس اتریوم خودتون رو ثبت کنین و بعد از بخش Withdraw اقدام به برداشت کنین.

  3. سلام این سایت پرداختب داره اقایی که میگی رفتی قسمت مولتی پلی همه رو باختی شما اخه بازیش بلد نیستی میبازی اینطوریه که وقتی قرنز میشه شما میبازی بعد باید دوبرابر کنی تا رول بعدی سبز بشه ممکنه رول بعدی هم سبزنشه من اینهمه بازی کردم متوجه شدم که نهایتا ممکنه ۱۴تا قرمز پشت هم بیاد تا شما کل موجودیت از دست بدس بنابراین شما ۳۲۰۰۰ساتوشی جمع کن بعد برو بازی کن فقط از عدد یک شروع کن وقتی ۱۴تا قرممز بسه وشما هربار که میبازی دوبرابر کنی هیچووقت نمیبازی وقتی رسیدی به ۶۴۰۰۰ساتوشی روی عدد ۲ شرط ببند وقتی رسیدی به ۱۲۸۰۰۰روی ۴رشرط ببند و۲۵۶۰۰۰رو عدد ۸شرط ببند والی اخر

    1. سلام جناب حباب حداقل برداشت اتریوم چقدره. چقدر طول می‌کشه به اون حد نصاب برسی.شما برداشت موفق داشتید.ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. سلام واقعا پرداختی داره یا سرکاری هست؟
    آیا سند پرداختی هم موجود هست.با تشکر

  5. سلام وقت بخیر
    اول اینکه برای بازی hi&lo چیزی عایدمون میشه یا نه ؟
    دوم اینکه زیر مجموعه گیری برای سایت چجوریه

    1. درود
      شانس خیلی کمی هست.
      از بخش Reffer لینک خودتون رو بردارین و به اشتراک بزارین تا با لینک شما ثبت نام و فعالیت کنن.

  6. سلام یک شماره به من میدهید میخوام درباره کار با فاست پی باهاتون حرف بزنم چون کلی درامد داخلش دارم ولی نمی تونم از اونا استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا