اخبار

مایکرواستراتژی برای دریافت مارجین کال اگر بیت کوین به 21000 دلار برسد اقدام میکند

یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین در جهان از ضرر و زیان و قیمت مارجین احتمالی آن گزارش می دهد.

بر اساس رونوشت آخرین فراخوان درآمدی MicroStrategy، این شرکت از ضرر گسترده در موقعیت بیت کوین خود خبر داد و اضافه کرد که پس از سقوط اولین ارز دیجیتال به 21000 دلار، با اولین مارجین کال روبرو خواهد شد ، اما این چیزی نیست که شما فکر می کنید.

Phong Le، مدیر مالی جدید شرکت، قبل از دریافت مارجین فراخوان در موقعیت‌های بیت‌کوین خود، سؤالی از شیریش جاجودیا درباره مارجین شرکت پرسید. به گفته Le، MicroStrategy نیازی به سرمایه گذاری بیشتر در موقعیت های خود ندارد.

برای دریافت اولین مارجین کال در موقعیت خود، بیت کوین باید از میانگین ورودی خود که 42000 دلار است، به نصف کاهش یابد. اساساً، حرکت بیت کوین به 21000 دلار باعث ایجاد یک مارجین فراخوانی می‌شود که شرکت را ملزم می‌کند تا موقعیت فعلی خود را نیز تأمین مالی کند.

چرا MicroStrategy مارجین کال دریافت نمی کند؟

علیرغم داشتن شانس دریافت تماس 21000 دلاری، مدیر مالی MicroStrategy به دلیل نقدینگی هنگفتی که در اختیار شرکت است، نگران آن نیست. قبل از بیت کوین که به 21000 دلار کاهش پیدا می کند، MicroStrategy به احتمال زیاد برای موقعیت آنها بودجه تامین می کند و میانگین موقعیت آنها را کاهش می دهد و محدودیت مارجین را به میزان قابل توجهی پایین می آورد.

برخی از مفسران حدس می زنند که ممکن است شرکت تنها زمانی با لیکویید مواجه شود که بیت کوین به ارزش های بحرانی مانند 3000 دلار برسد، اما حتی با وجود آشفتگی گسترده در بازار ارزهای دیجیتال که می تواند باعث سقوط بیت کوین به سطوح 2018 شود، MicroStrategy به احتمال زیاد نقدینگی کافی برای مشارکت خواهد داشت.

طبق بیانیه‌های درآمد GAAP، به دلیل وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال، مایکرواستراتژی 1.1 دلار از سرمایه‌گذاری بیت‌کوین خود را از دست می‌دهد.

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا