اخبار

در اینجا دلیلی که بعید است بیت کوین به زیر 20000 دلار سقوط کند

کی یونگ جو، تحلیلگر CryptoQuant معتقد است که سرمایه گذاران نهادی از سقوط بیت کوین به زیر 20000 دلار جلوگیری می کنند.

کی یونگ جو، تحلیلگر CryptoQuant پیش بینی کرده است که بیت کوین “بعید” است که به زیر مرز 20000 دلار سقوط کند.

به گفته جو، برای اینکه این اتفاق بیفتد، سرمایه‌گذاران نهادی که در طول چرخه قبلی بازار صعودی، که طی سال‌های 2020 و 2021 را در بر می‌گرفت، در معرض بزرگترین ارز دیجیتال قرار گرفتند، باید تسلیم شوند.

جو به این واقعیت اشاره کرده است که Coinbase Custody، بازوی نگهبانی دارایی های دیجیتال بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، تعداد دارایی های تحت مدیریت را از سه ماهه چهارم سال 2022 تا 296 درصد افزایش داده است. در حال حاضر حدود 1.4 میلیون بیت کوین از طرف مشتریان سازمانی نگهداری می شود.

تصویر توسط cryptoquant.com

در ژانویه، مایک نووگراتز، مدیر عامل Galaxy Digital اظهار داشت که پذیرش نهادی بیت کوین تنها در اولین مرحله از زمانی است که شرکت های بیمه بزرگ و مدیران دارایی هنوز به حزب ملحق نشده اند.

پس از شکستن رکورد ۹ هفته متوالی از دست دادن، بیت کوین سرانجام روز دوشنبه شاهد طمع و طمع بود و جامعه چیزی را جشن گرفت که ظاهراً یک راهپیمایی امدادی طولانی مدت بود.

با این حال، تجمع در حال حاضر متوقف شده است. در زمان انتشار، این ارز دیجیتال پس از کاهش حدود 0.49 درصدی، با قیمت 31576 دلار در صرافی Bitstamp معامله می شود. با این حال، کریپتوکارنسی در این هفته 6.93 درصد افزایش یافته است، به این معنی که احتمالاً طولانی‌ترین خط نزولی خود را تا به امروز خواهد شکست، مگر اینکه تا دوشنبه آینده فروش قابل توجه دیگری رخ دهد.

همچنین ، جو اخیراً به «پایین چرخه‌ای» خود نزدیک شده بود. او معتقد است که بزرگترین ارز دیجیتال در حال حاضر در مرحله انباشت عمده دیگری است که با افزایش دیگری دنبال می شود.

با این حال، بسیاری بدبین هستند زیرا تجزیه و تحلیل زنجیره ای بارها قدرت پیش بینی ضعیف خود را نشان داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا