اخبار

بیت کوین از مقاومت مهمی عبور کرد و به سمت 40000 دلار در حرکت است

بیت کوین کانال تثبیت را شکست و اکنون به سمت 40000 دلار پیش می رود.

پیشرفت مورد انتظار بیت کوین از کانال تثبیت می تواند راه اندازی برای صعود به 40000 دلار باشد که سیگنال اصلی معکوس برای طلای دیجیتال است که از نوامبر گذشته در روند نزولی قرار داشته است.

با توجه به نمودار روزانه، بیت کوین با موفقیت از حمایت ژوئن 2021 که پایه و اساس رشد صعودی بود به 70000 دلار رسید و در حال حاضر حدود 32000 دلار معامله می شود. نمودار روزانه هیچ سطح مقاومتی را به جز مقاومت هایی که توسط اندیکاتورهای فنی مانند میانگین متحرک تشکیل شده اند نشان نمی دهد.

منبع: TradingView

اولین مقاومت MA که BTC باید بشکند، خط مقاومت 50 روزه است که به عنوان یک راهنما برای هر دو روند صعودی و نزولی عمل می کند. این پیشرفت معمولاً نشان دهنده معکوس شدن روند برای دارایی است که در هر جهت حرکت می کند .

در مورد بیت کوین، معامله گران و سرمایه گذاران هنوز شروع به سرمایه گذاری هنگفت روی طلای دیجیتال نکرده اند، زیرا پس از از دست دادن بیش از 24 درصد از قیمت خود در چند روز قبل در آغاز ماه مه، همچنان تحت فشار فروش سنگین قرار دارد.

در بازه های زمانی طولانی تر مانند هفتگی یا ماهانه، بیت کوین نیز از میانگین متحرک 200 هفته ای جهش کرده است. جهش به این معنی نیست که بیت کوین قرار است وارد یک روند صعودی بلندمدت شود، اما در عین حال در تاریخ مدرن خود به زیر سطح حمایت ذکر شده نزول نکرده است.

حجم معاملات در این هفته با 3800 بیت کوین در صرافی هایی مانند Bitstamp پایین تر از حد متوسط ​​است، در حالی که میانگین معمولاً بالای 10000 بود. در زمان انتشار، بیت کوین در حدود 31734 دلار معامله می شود و هیچ حرکتی در هیچ جهتی نشان نمی دهد.

اتریوم و سایر آلتکوین ها نیز پس از یک رالی قوی دیروز، امروز عملکرد خنثی از خود نشان می دهند. بر اساس گزارش ها، بازار در انتظار باز شدن بازارهای سهام ایالات متحده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا