اخبار

مدیر عامل بایننس جیم کرامر را ترول می کند که بیت کوین (BTC) به 21500 دلار می رسد

چانگ پنگ ژائو درخواست غیرمعمولی را از میزبان CNBC ارائه می کند زیرا بیت کوین (BTC) به بالاترین حد دو ماهه خود بازمی گردد.

چانگ پنگ ژائو، رئیس صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس، که با نام CZ نیز شناخته می شود، در مورد موفقیت اخیر قیمت بیت کوین (BTC) اظهار نظر کرده است. علاوه بر اظهارات کارآفرین مبنی بر اینکه بیت کوین «هنوز اینجاست»، او همچنین به طعنه به دقت پیش‌بینی‌های منتقد مشهور ارزهای دیجیتال و مجری برنامه Mad Money CNBC، جیم کرامر اشاره کرد.

جیم کرامر این بار چه گفت؟

این در مورد توییت کرامر از روز سه‌شنبه 9 ژانویه است که در آن وی به فرصت خوبی برای برداشتن سرمایه‌گذاری‌ها از ارزهای دیجیتال اشاره کرد که همانطور که مجری می‌گوید «نمی‌توان به آن اعتماد کرد». طنز ماجرا این است که از آن زمان، در کمتر از یک هفته، ارزش بیت کوین بیش از 20 درصد افزایش یافته و به جایی رسیده است که قبل از بحران ناشی از سقوط FTX بود.

رئیس بایننس از کرامر خواست تا به گسترش ترس، عدم اطمینان و شک در مورد ارزهای دیجیتال ادامه دهد تا بازار همچنان به رشد خود ادامه دهد. به یاد بیاورید که مجری از سال 2008 به دلیل “دقت” معکوس پیش بینی های خود شناخته شده است، زمانی که علناً اعلام کرد که بانک سرمایه گذاری جهانی Bear Stearns قادر به سقوط نخواهد بود. به راحتی می توان حدس زد که چه اتفاقی افتاد.

جیم کرامر به ضربات CZ یا سایر اعضای جامعه رمزنگاری پاسخی نداد، اما قبل از آن، چهار روز پس از توییت اولیه‌اش، او رشد مداوم را یک فشار کوتاه خواند و توجه را به داستان جنسیس و جمینی جلب کرد ، که تحقیقات آنها انجام شده است. توسط SEC آغاز شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا