اخبار

780,000 بیت کوین اکنون در اختیار آدرس‌های خرده‌فروشی است و علیرغم افت بیت‌کوین به بالاترین حد خود رسیده است

در بحبوحه کاهش بیت کوین، آدرس های خرده فروشی اکنون دارای 780000 بیت کوین هستند که بالاترین قیمت را ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل IntoTheBlock نشان می‌دهد که انباشت خرده‌فروشی بیت‌کوین احتمالاً در اوج خود است زیرا موجودی کل آدرس‌هایی با 0.1 تا 1 دلار بیت‌کوین به بالاترین حد خود یعنی بیش از 780000 بیت‌کوین رسیده است. در کنار بقیه بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین در 4 مارس کاهش بیشتری را تجربه کرد و به 38590 دلار رسید.

این شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای به رشد شدید آدرس های بیت کوین کوچک در ماه فوریه اشاره می کند که تا 1 بیت کوین یا تقریباً 40000 دلار بیت کوین را در خود جای داده اند، که ممکن است به معنای بازگشت معامله گران خرده فروشی باشد.

تعداد آدرس‌های معامله‌گر بیت‌کوین که کمتر از 30 روز نگهداری می‌شوند یا دارندگان کوتاه‌مدت اخیراً همزمان با قیمت بیت‌کوین افزایش یافته است، در حالی که این گروه نیز موجودی خود را نزدیک به 5 درصد افزایش داده است. به گفته IntoTheblock، این ممکن است نشان دهد که علاقه خرده فروشی به تدریج به بازار باز می گردد.

بر اساس داده‌های اخیر IntoTheBlock، تعداد کاربران فعال روزانه بیت‌کوین نیز همزمان با رشد دارندگان کوتاه‌مدت افزایش یافته است و به بالای ۱ میلیون رسیده است.

بیت کوین زیر 40 هزار دلار سقوط کرد

بیت کوین (BTC) در 4 مارس به 38,590 دلار رسید تا سه روز کاهش متوالی را از 2 مارس به ثبت برساند. بیت کوین کاهش خود را از 45332 دلار در 2 مارس آغاز کرد، احتمالاً به دلیل ترس از اینکه فدرال رزرو ممکن است شرایط پولی را به سرعت در مواجهه با تورم رو به رشد افزایش دهد.

به گفته علی مارتینز ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، آخرین افت اهرم بیش از حد در بازار را از بین برد: “در معاملات آتی بایننس، 58.65 درصد از کل حساب ها روی بیت کوین خالص هستند، که می تواند منجر به سقوط بیت کوین برای انحلال برخی از معامله گران اضافه اهرمی شود.”

طبق داده‌های Coinglass ، تعداد 65434 معامله‌گر با افت کل بازار کریپتو دچار انحلال شدند. بیش از 229 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته نقد شده است. نزدیک به 105.84 میلیون دلار از آن به موقعیت های معاملاتی بیت کوین گره خورده است. در صرافی Bybit، بزرگترین سفارش انحلال منفرد انجام شد.

شاخص ترس و طمع رمزنگاری که احساسات بازار را می سنجد، 22 امتیاز از 100 یا “ترس شدید” را در زمان انتشار اندازه گیری کرد.

بیت کوین در زمان انتشار با قیمت 39200 دلار معامله می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا