اخبار

353 میلیون دلار ارزش رمزنگاری در چند ساعت با سقوط بیت کوین به 38000 دلار لیکویید شدند

بیت کوین به پایین ترین سطح در شش ماه گذشته سقوط کرده است.

قیمت بیت کوین در روز جمعه در صرافی بیت استمپ به پایین ترین حد روزانه 38250 دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود از اوایل آگوست رسید.

تصویر توسط tradingview.com

سکه پرچمدار اکنون با قیمت 38800 دلار تغییر می کند و در تلاش برای بازگشت سریع است.

روز پنجشنبه، برترین ارز دیجیتال توانست به ۴۳۵۰۰ دلار بازگردد. این افزایش در نهایت به یک تله خرس تبدیل شد و بیت کوین ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت تحلیلی Coinglass، 372.65 میلیون دلار ارز دیجیتال در چهار ساعت گذشته نقد شده است. پوزیشن های طولانی بیش از 90 درصد از حذف را تشکیل می دهند.

اکثر آلت کوین ها حتی سخت تر از بیت کوین شکست خوردند، به طوری که Avalanche (AVAX) و بایننس کوین (BNB) ضرر دو رقمی داشتند.

در 24 ساعت گذشته، در مجموع 183239 معامله‌گر منحل شدند و یک کاربر BitMEX در یک معامله 9.91 میلیون دلار بیت کوین را از دست داد.

برخی از منتقدان سرسخت بیت کوین در بحبوحه سقوط مداوم ارزهای دیجیتال، یک روز میدانی را سپری می کنند. نسیم طالب، نویسنده «قوی سیاه» در توییت اخیر معامله گران بیت کوین را به قماربازان ویران شده تشبیه کرده است.

مایک نووگراتز، غول ارزهای دیجیتال، پیش بینی کرد که بزرگترین ارز دیجیتال به 38000 دلار خواهد رسید، که گمان می رود سطح پشتیبانی اصلی باشد. اخیراً، او در توییتی اعلام کرد که ارزهای دیجیتال و سهام فناوری به دلیل افزایش بازده اوراق قرضه تحت فشار باقی خواهند ماند.

تغییر سریع فدرال رزرو به سمت انقباض پولی، محیطی پرخطر برای ارزهای دیجیتال و سهام ایجاد کرده است.

انتظار می رود بانک مرکزی در سال جاری چندین بار نرخ بهره را افزایش دهد. بر اساس نظرسنجی رویترز انتظار می رود در سال جاری سه افزایش نرخ رخ دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا