اخبار

13370 بیت کوین خریداری شده توسط این نهنگ بیت کوین جدید در یکی از بزرگترین نقل و انتقالات ماهانه: جزئیات

گزارش اخیر نشان می دهد که نهنگ کاملاً جدیدی ظهور کرده است که بیش از 313 میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد.

پلتفرم برجسته جمع‌آوری داده‌های آن چین Santiment خبر ظهور نهنگ BTC جدید در بازار کریپتو را منتشر می‌کند. آنها تنها در یک تراکنش مقدار شگفت انگیزی از ارز دیجیتال پرچمدار را جمع آوری کرده اند.

بزرگترین انتقال بیت کوین در چهار هفته

طبق توییت اخیر Santiment، بیش از هشت ساعت پیش، تیم تحلیلی آنها بزرگترین تراکنش BTC را که در 30 روز گذشته انجام شده است، مشاهده کردند. آدرسی که تقریباً 13370 بیت کوین دریافت کرده است، طبق توییت آنها کاملاً جدید است و توکن ها در یک انتقال منتقل شدند.

این مقدار بیت کوین معادل 313.1 میلیون دلار است. این یا خرید بود یا نهنگ بخشی از ثروت بیت کوین خود را به یک کیف پول جدید منتقل کرد.

پس از انجام انتقال، قیمت BTC حدود 0.37٪ کاهش یافت.

همانطور که توسط بیگ اینکام گزارش شده است، در آغاز ژانویه، نهنگ هایی که بین 0.1 بیت کوین تا 100 بیت کوین نگهداری می کنند، مقدار زیادی بیت کوین انباشته کرده اند و حدود 9 درصد از دارایی های خود را اضافه کرده اند.

اقدام قیمت بیت کوین

با انتشار گزارش مشاغل ژانویه، قیمت بیت کوین کاهش یافت . فراتر از انتظارات اقتصاددانان بود و بیش از دو برابر بیشتر از حد انتظار قوی بود. بنابراین، در ژانویه، 517,000 شغل جدید در مقابل 188,000 شغلی که توسط اقتصاددانان پیش بینی شده بود، اضافه شد و نرخ بیکاری در حال حاضر به 3.4% (کمترین 50 سال اخیر) به جای 3.6% رسیده است.

از آنجایی که بازار کار بیش از حد گرم است، کریپتو پرچمدار با کاهش سطح 24000 دلاری که در اوایل این هفته دوباره به دست آورده بود، پاسخ داد.

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط CoinMarketCap، بیت کوین اکنون پس از کاهش از 23617 دلار، با قیمت 23330 دلار معامله می شود. در روز پنجشنبه 2 فوریه قیمت 24200 دلاری را از دست داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا