اخبار

103.2 میلیون SHIB در یک انتقال توسط این شرکت سوزانده شد: جزئیات

بیش از 103 میلیون SHIB تنها در یک معامله توسط یکی از شرکت هایی که سال گذشته شروع به تخریب عرضه شیبا اینو کرد، نابود شد.

طی 10 ساعت گذشته، یک تراکنش 103,270,223 SHIB را به کیف پول مرده شیبا اینو منتقل کرد تا این توکن ها را برای همیشه از عرضه فعلی در گردش خارج کند.

103 میلیون SHIB در یک ساعت سوخت

وقتی صفحه توییتر shibburn@ توییت کرد که در مجموع 103.2 میلیون شیبا اینو در یک نقل و انتقال سوخته شده است ، مالک Bigger Entertainment، استیون کوپر، توضیح داد که این تیم او بود که این سکه‌های SHIB را سوزاند.

Bigger Entertainment یک شرکت ضبط رمزنگاری است که از هنرمندان موسیقی می خواهد 20 درصد از حق امتیاز خود را به خرید SHIB اهدا کنند که بعداً سوزانده می شود. این شرکت همچنین NFT، کالا و بلیط رویدادهای موسیقی را می فروشد. بخشی از سود حاصل از همه اینها نیز به خرید SHIB می رسد تا آنها را از بین ببرد.

تصویر از طریق توییتر شیبا اینو

این شرکت کمپین رایت SHIB خود را در اکتبر 2021 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون تقریباً یک میلیارد SHIB را به همراه 103.2 میلیون مورد ذکر شده سوزانده است.

با این حال، طبق داده های ارائه شده توسط etherscan ، طی پنج روز گذشته، نزدیک به 150 میلیون SHIB تخریب شده است . در حال حاضر، در مجموع 410.3 تریلیون از این میم سکه ها سوزانده شده است – 41.03007 درصد از کل عرضه SHIB که در ابتدا به یک کوادریلیون رسید.

سایر مشاغلی که متعهد به سوزاندن SHIB شده اند

چند کسب و کار دیگر هستند که به کمپین رایت SHIB پیوسته اند . از جمله آنها می توان به شرکت قهوه شیبا اشاره کرد. این تجارت حمل و نقل قهوه از اکوسیستم SHIB پشتیبانی می کند، SHIB را با 100 درصد سود خود می خرد و ده درصد از SHIB خریداری شده را می سوزاند.

Vibe Maquillage، یک برند لوازم آرایشی، پانزده درصد از درآمد خود را در SHIB دیوانه از فروش از بین می برد.

چندین شرکت دیگر نیز وجود دارد: Markilen، Precious Paws، Cryptoon Network، Shiba Search و غیره.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا