اخبار

10000 بیت کوین به کیف پول ناشناس جدید منتقل شد زیرا بیت کوین 4.13٪ بهبود می یابد

با افزایش قیمت بیت کوین پس از سقوط اخیر، نهنگ بزرگ بیت کوین جدید ظاهر می شود.

ردیاب اصلی ارزهای دیجیتال Whale Alert گزارش داده است که تقریباً 18 ساعت پیش، یک انتقال عظیم بیت کوین از 10000 بیت کوین در یک کیف پول کاملاً جدید و بدون مالک ثبت شده قرار گرفت.

در همین حال، طی 24 ساعت گذشته، ارز دیجیتال پرچمدار بازار بیت کوین توانسته بیش از 4 درصد از ضررهای اخیر خود را جبران کند و اکنون به بالای 26500 دلار بازگشته است.

نهنگ جدید BTC با 261 میلیون دلار رمزارز ظاهر می شود

طبق گزارش Whale Alert، کمی کمتر از 18 ساعت پیش، در مجموع 10000 بیت کوین به ارزش 261,322,181 دلار از یک کیف پول ناشناس به کیف پول دیگر منتقل شد. تاکید بر این است که کیف پول دریافت کننده جدید است، یعنی به تازگی راه اندازی شده است.

این می تواند نشان دهنده خرید یا کنار گذاشتن یک نهنگ از ذخیره بیت کوین خود برای توزیع مجدد دارایی های رمزنگاری باشد.

مقدار کمی کمتر از BTC در حال حرکت چند ساعت بعد توسط همان ردیاب مشاهده شد که 3,912 BTC (معادل 101,005,888 دلار) از یک آدرس ناشناس به آدرس دیگر منتقل شد.

پس از افت شدید قیمت بیت کوین بازگشت

در پایان هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال با انتشار خبر شکایت SEC علیه دو غول ارزهای دیجیتال، کوین‌بیس و بایننس، متزلزل شد و آنها را به نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده متهم کرد.

بیت کوین بلافاصله واکنش نشان داد و 4.45 درصد کاهش یافت و به 25502 دلار رسید. بعداً در طول هفته، در 14 ژوئن، BTC پس از گزارش CPI، 4 درصد دیگر سقوط کرد (اگرچه با ارقام بهتر از آنچه که تحلیلگران انتظار داشتند، منتشر شد). اکنون، با توجه به این خبر که بزرگترین مدیر ثروت جهانی بلک راک، پرونده ای را برای راه اندازی یک ETF بیت کوین با کوین بیس به عنوان متولی ارائه کرده است ، یک شبه ارز دیجیتال پیشرو 4.13 درصد افزایش یافته است .

پس از بیت کوین، کل بازار ارزهای دیجیتال نیز شروع به احیا کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا