حساب و کیف پول اینترنتی

کیف پول ترون لینک Tronlink بررسی و آموزش کامل آن

کیف پول ترون لینک به انگلیسی TronLink اولین و محبوب ترین کیف پول ترون است که توسط بنیاد ترون به کاربران توصیه می شود. ترون یک پروتکل محتوای مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد داده ها را به صورت رایگان منتشر یا ذخیره کرده و در اختیار کاربران قرار دهند. این کیف پول مخصوص قرارداد هوشمند، Dapp و ارز دیجیتال ترون می باشد و همچنین یک افزونه مرورگر کروم و نرم افزار اندروید و اپل (Chrome Wallet Extension / iOS / Android) می باشد.

پشتیبانی از ترون TRX و تمام توکن های TRC-10 و TRC-20. همچنین دارای حالت فریز توکن ها را هم دارد.

دریافت ترون رایگان با وارد کردن کد ما:

کد معرف ما: emyf

کیف پول TronLink

برای استفاده از کیف ترون لینک TronLink بهتر است که به لینک زیر بروید و پس از کلیک کردن بر روی آن کد QR را اسکن کنید تا نرم افزار آن بصورت اتوماتیک بر روی موبایل شما ذخیره شود.

سایت رسمی و دانلود نسخه منتسب به انتخاب شما: www.tronlink.org

عملکرد اصلی کیف ترون لینک TronLink ، شامل ارسال و دریافت توکن های TRX ، TRC10 و TRC20 می باشد. ادغام قراردادهای هوشمند در سایت توسعه دهندگان و استفاده از Dapp ها در مرورگر از دیگر عملکردهای این کیف می باشد.

ویژگی های کیف پول ترون لینک

  • سازگاری با TRX. اول و مهمتر از همه، مطمئن شوید که کیف پول مورد نظر شما با توکن های ارز TRX سازگار است، زیرا هیچ کیف پولی وجود ندارد که از همه رمزارزهای موجود پشتیبانی کند.
  • داشتن کلیدهای خصوصی.
  • سایر ویژگی های امنیتی. از پین های امن و عبارات بازیابی گرفته تا تأیید هویت 2 عاملی و پشتیبانی با چند امضا
  • راحتی در استفاده. یکی دیگر از خصوصیات مهم برای تمرکز روی انتخاب کیف، استفاده از کیف پول ساده و راحت است.
  • توسعه و پشتیبانی مداوم.
  • کیف ترون لینک تحت تمام سیستم عامل ها توسط توسعه دهندگان انجمن ترون ایجاد شده
  • Tronlink دارای بیش از 90٪ از کل کاربران TRON می باشد. بزرگترین پخش کننده اکوسیستم TRON در نوع کیف پول.
  • به صورت مستقیم با تیم اصلی شبکه TRON همکاری می کند. بلافاصله اقدامات را ارتقا داده و برطرف کنید. دارایی های امن
  • شامل کلیه DApps ها و توابع TRON است.

نحوه استفاده از کیف پول ترون لینک

وقتی کیف پول TronLink را نصب کردید، در صفحه کاربری دو گزینه Create Wallet و Import Wallet را می بینید که که برای ایجاد کیف پول و بازیابی کیف پول به کار می روند.

با انتخاب گزینه ایجاد کیف، شرایط قانونی ترون را بپذیرید، سپس نامی را بر روی کیف پول ترون لینک خود بگذارید و رمز عبوری را با توجه به شرایط انتخاب رمز، وارد نمایید. در این مرحله عبارت بازیابی 12 کارکتری و هشدار ترون جهت نگهداری این عبارت را مشاهده می کنید.

پس از وارد شدن به کیف خود، در برگه Assets، گزینه های Receive یا دریافت، Send یا ارسال و افزایش دارایی را مشاهده می کنید.

  • با انتخاب گزینه دریافت، آدرس کیف TronLink و کد QR خود را دریافت نمایید. در مواقع نیاز به دریافت ارز ترون یا TRX، لازم است این آدرس را کپی کرده و برای فرستنده ارسال نمایید.
  • با انتخاب گزینه ارسال، آدرس گیرنده و مقدار ترون لازم را در فیلدهای مشخص شده، وارد نموده و ترون مورد نظر را برای گیرنده بفرستید.
  • دو گزینه فریز کردن و از فریز خارج کردن هم وجود دارد که برای به دست آوردن ترون پاور، لازم است. هر میزان ترون پاور که بخواهید، لازم است معادل همان مقدار ارز ترون را فریز نمایید.
  • با انتخاب گزینه Add assets می توانید ارزهای دیگر یعنی TRC10 و TRC20 را به کیف پول ترون لینک خود اضافه نمایید.
  • در برگه Market، آخرین قیمت ارزها و تغییراتی که جفت ارزها دارند را می توانید مشاهده نمایید.
  • در برگه DApp، لیست برنامه های ترون را خواهید داشت.
  • در برگه پروفایل، به امکاناتی مثل تاریخچه مبادلات انجام شده، اعلامیه‌ها، تنظیمات و اطلاعاتی در مورد کیف ترون لینک دستیابی خواهید داشت.

ساختن کیف پول ترون‌لینک از طریق افزونۀ کروم چگونه است؟

جهت آموزش کیف پول (ترون ‌لینک) TronLink ، لازم است مراحل ساختن آن را در زیر دنبال کنید:

  1. ابتدا در وبسایت chrome web store وارد شوید تا بتوانید کیف پول ترون‌لینک را به مرورگر کروم خود اضافه نمایید.
  2. روی گزینه اضافه کردن به کروم یا  Add to Chrome ضربه بزنید تا اِکستنشن ترون‌لینک به مرورگر کروم اضافه شود.
  3. روی افزونۀ اضافه‌ شده ضربه بزنید و یک کلمه عبور با حداقل 8 کاراکتر برای خودتان انتخاب نمایید. پس از آن گزینه‌ ادامه یا Continue را فشار دهید.
  4. برای اولین بار که می­خواهید کیف پول خود را بسازید، روی کلید ایجاد حساب کاربری یا Create Account ضربه بزنید. در دفعات بعدی، چون این کیف پول را از قبل ساخته‌اید، می‌توانید با کلیک بر روی Restore Account، حساب کاربری خود را بازیابی نمایید.
  5. پس از آن جهت حساب کاربری خود، اسمی با حداقل 4 کاراکتر انتخاب کنید.
  6. سپس یک عبارت یادآور طولانی که به آن Seed گفته می­شود، ظاهر می­گردد که آن را یادداشت نموده و در جایی محفوظ نگهداری کنید.
  7. حال این عبارت را وارد نموده و پس از آنکه با ضربه بر کلید Confirm، آن را تایید کردید، ساختن کیف پول TronLink کامل میگردد.

آموزش کیف پول ترون TronLink ‌لینک کروم چگونه است؟

برای شروع کار با ولت ترون و آموزش کیف پول ترون‌لینک لازم است با آیتم‌های آن آشنا شوید.

  1. در صفحه‌ی اصلی کیف پول TronLink، مواردی از جمله آدرس ولت، پس انداز شما به مقادیر دلار  USDTو ترون TRX، پهنای باند و انرژی را می­بینید.
  2. اگر روی نماد خانه کلیک کنید، به پلتفرم صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال ترون وارد می‌شوید و امکان پرداختن به معامله‌ را پیدا می­کنید.
  3. با کلیک بر روی نماد موبایل، به صفحه‌­ای می­روید که لینک‌های دانلود ولت ترون لینک را برای سیستم عامل­های مختلف دارد.
  4. اگر نماد قفل شکل، را از منو انتخاب نمایید، از حساب کاربری خود خارج ‌می­شوید. بنابراین برای وارد شدن به کیف پول، لازم است گذرواژه خود را دوباره وارد نمایید.
  5. برای بارگذاری حساب ولت خود، نمادی که به شکل دو فلش مدور در خلاف جهت هم هست استفاده نمایید.
  6. با کلیک روی نماد سه خط موازی در انتهای بالای سمت راست صفحه، منوی کشویی باز می­شود که شامل گزینه‌های فریز کردن، از فریز در آوردن، رأی ‌دادن، افزودن توکن TRC20، نمایش عبارت یادآور، کلید خصوصی، جزئیات حساب کاربری و حذف کردن حساب کاربری می­باشد.
  7. با فشردن کلید تنظیمات، به منوهای سوئیچ کردن node ، افزودن نود حاوی مشخصاتی مانند نام نود، آدرس نود و سرور، تنظیم ارز رایج، انتخاب زبان، قفل شدن اتوماتیک و خارج شدن دسترسی خواهید داشت.

نحوه کار گزینه فریز کردن و از فریز در آوردن چیست؟

در آموزش کیف پول ترون لینک TronLink با قوانینی که برای کار با این گزینه آورده شده، آشنا می­شوید. این قوانین به شرح زیر است:

۱- اگر ترون را Freeze کنید، می­توانید ترون پاور (Tron power) دریافت نمایید. در برابر هر ترون که منجمد می­کنید، یک پاور برابر با یک رأی، دریافت می­کنید.

۲- علاوه بر ترون پاور شما خواهید توانست به نسبت ترون فریز شدۀ خود، پهنای باند یا انرژی کسب نمایید. کاربرد Tron power، پهنای باند و انرژی در پاراگراف های بعدی آمده است.

۳- به خاطر بسپارید که پس از فریز کردن فقط سه روز این توانایی برای شما موجود خواهد شد که ترون های خود را از حالت فریز بیرون آورید. ترون ها را در دسته بندی های گوناگونی می­توان فریز نمود ولی فقط هنگامی خواهید توانست آن­ها را از حالت فریز بیرون آورید که ترون های موجود در هر دسته، به مدت سه روز در حالت فریز نگهداری شده باشند.

۴- لازم است بدانید که به ازای هر روز که ترون های شما در فریز باشند، می­توانید پنج هزار پهنای باند دریافت نمایید.

5- اگر ارز TRX خود را فریز کنید، در اینصورت حق رأی هایتان باقی می­ماند و از این راه خواهید توانست ترون پاور کسب کنید.

6- اگر ترون های خود را از حالت فریز بیرون آورید، همه امکاناتی از جمله ترون پاور، پهنای باند و انرژی که به دست آورده بودید را، از دست خواهید داد.

7- برخی مواقع می­خواهید بدون آنکه gas پرداخت کنید، نقل و انتقال توکن های  TRX در شبکه را انجام دهید. در این مواقع شما می­توانید از منابعی چون پهنای باند و انرژی که در فریز به دست آورده اید، برای اجرا نمودن معاملات هوشمند استفاده نمایید.

آموزش گرفتن ترون رایگان در TronLink

برای گرفتن ترون رایگان در کیف پول TronLink شما باید کد معرف خودتون را به اشتراک بگذارید:

❂ برای گرفتن کد معرف شما باید از بخش منو و گزینه My وارد بشین.
❂ بعد به بخش Friend Invitation بروید.
❂ حال میتوانید کد معرف خود را مشاهده کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

همانطور که در تصویر بالا میبینید کد معرف شما در پایین قرار دارد.

وارد کردن کد معرف در کدام قسمت است؟

شما باید در همان قسمتی که کد معرفتان قرار دارد در بخش Claim Rewards کد معرف دیگران را وارد نمایید.

با وارد کردن کد معرف ما نیز میتوانید ترون رایگان بدست بیاورید ☺

کد معرف ما: emyf

جمع بندی مطالب

برای کاربرانی که بخواهند در حوزه ارز ترون با علامت اختصاری TRX، کار کنند، آموزش کیف پول ترون لینک TronLink یک امر ضروری می­باشد. در اینصورت می­توانند از ولت­هایی که با توکن ترون سازگار هستند، استفاده نمایند.

ابتدا لازم است کیف پول ترون لینک را از وبسایت tronlink.org بارگیری نمایید. امکان دانلود این کیف پول برای سیستم عامل­های مختلف دسک­تاپ، iOS و اندروید وجود دارد. در اینصورت از کیف پول خود جهت کار با رایانه و تلفن همراه می­توانید استفاده نمایید. پس از نصب کیف پول، می­توانید با آموزش مواردی که جهت انجام معاملات لازم است، کار با کیف پول خود را شروع نمایید. کیف پول TronLink دارای امکانات منحصر به فردی است که جهت کسب درآمد مفید می­باشد. جهت کسب درآمد از کیف پول ترون لینک می­توان یک یا چند سرگرمی گوناگون برای بازی با ارز ایجاد نمود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

106 دیدگاه

  1. سلام آیا ترون لینک با ترون لینک پرو یک اپلیکیشن کیف پول محسوب میشود یا جداگانه و با هم فرق دارد؟

    1. سلام من حدود چهار ماهه پنج هزار ترون فریز کردم اما چرا نه انرژی دارم نه پهنای باند برای‌همین نمیتونم از فریز دربیارم .چیکار کنم؟؟

      1. سلام من حدود 10روز قبل مقداری ارز بیت تورنت رو به اشتباه در قسمت دیپوزیت ارسال کردم لطفاً راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم تا ارز به حساب کیف پولم برگشت داده بشه به پشتیبانی کیف پول هم پیام دادم ولی هنوز جواب ندادن

    2. سلام من از قسمت مارکت ارز free coin داشتم میگرفتم ..مارکت منو هدایت کرد ب صرافی pholoniex اما هنگام خرید نمیدونم چیکار کردم ترون هام تو صرافی فریز شده..گزینه انفریز هم نداره..میشه کمکم کنید❤

  2. سلام 800 ترون به کیف ترون لینک ارسال کردم تایید هم شده ولی الان در کیف پول ترون ها نیست و حذف کردم و دوباره بازیابی ولی ترون ها نیومد و در بازیابی هم آدرس کیف عوض شده چطوری میتونم پیگیری کنم آیا ایمیل پشتیبانی دارند

    1. سلام و درود
      از بخش تنظیمات قسمت Help Center و Support بهشون این موضوع رو انتقال بدین و یا این که در گروه تلگرامشون به آیدی Tronlink@ وارد بشین و به پشتیبانیشون این موضوع رو بگین.

      1. سلام من حدودا دو ماه پیش برنامه ترون لینک نصب کردم و چند نفری ک از طرف من دعوت شدن ب چی تموم ۳۰۰ترون داد ولی چرا به حساب نیومده هنوز؟؟؟

    2. سلام من کیف پولم حذف شده ترون لینک الان دوباره نصب کردم ۱۲ کلمه بازیابد وارد کردم میگه قبول نمیکنه در حالی که درستن مشکلی نداره ولی باز نمیشه میشه راهنمایی کنین ممنونم

      1. اگه پرایویت کی خود رو داشته باشید با اون طریق میتونید برگردونید. بیاد بیارید اگه پرایویت کی رو از کیف استخراج کردین و یجایی وارد کرده باشین. ترتیب سیدهایی هم که وارد میکنید مهم هستند شاید شما دارید از چپ به راست مینویسید در حالی که از راست به چپ بوده یبار دیگه یه کیف دیگه باز کنید و ترتیب کلمات رمز رو با زمانی که داشتین مینوشتین مقایسه کنین چون راه دیگه ای برای برگرداندن نیست. حتی بعضی کیف پول ها نمیذارن شما اسکرین شات بگیرین و توصیه میکنن که حتمن روی کاغذ بنویسید کلمات رو

  3. سلام برنامه Tronlinkرو آپ دیت کردم و در قسمت justswap دیگه موقع جستجو توکن ها دیگه ادرسشون رو نمیاره و پیام میده که خودم آدرس توکن ها رووارد کنم چطور میشه این مشکل رو رفع کرد ممنون میشم که راهنماییم کنید

  4. سلام. چرا تو قسمت کیف پولم وارد میشم. گزینه به زودی برای بانک داره. یعنی الان چند ماهه نمیتونم ترون هامو تبدیل به پول کنم.‌باید چقدر منتظر باشم؟؟ لطفا راهنماییم کنید

  5. بعد این کیف پول ترون لینک میگه حساب فعال نیست درصورتی که ۷۰۰ ترون دارم و ۱۰۰ تتر
    Account is not activated, an additional consumption of 0.1 TRX will be used to activate the account (0.1 TRX is not included in the transfer amount).

    1. سلام و درود
      از بخش تنظیمات قسمت Help Center و Support بهشون این موضوع رو انتقال بدین و یا این که در گروه تلگرامشون به آیدی Tronlink@ وارد بشین و به پشتیبانیشون این موضوع رو بگین.

    2. سلام من هم کیف ترون لینکم دوباره نصب کردم ۱۲ کلمه بازیابی میدم قبول نمیکنه درست هم هستن چجوری فعالش کنم راهنمایی کنین ممنونم

    3. سلام من چند روزه میخوام تروم رو از ترون لینک ب تراست ولت انتقال بدم اما ارور filed to get account information رو زیر آدرس ارز هر دو ولت میده علتش چی میتونه باشه؟

  6. سلام. من از طریق اپلیکشن ترون لینک، ترون خریدم. ولی نمیتونم بفروشم. علت اینکه خود ترون لینک اجازه فروش نمیده، چیه؟؟؟

  7. سلام چرا بعضی از ارزای اشانتیون داخل کیف پول رو نمیشه انتقال یا خرید و فروش کرد مثلآ aave

  8. من ترون خریدم وانتقال دادم به ترون لینک اللن برای فروش یا swap ازم رمز میخواد هرچی رمز ولت رو میزنم میشگه این نیست در صورتی که رمزم درسته مشکل چی ایا ترون لینک فیلتر شکن احتیاج داره یا نه چون با فیلتر معمولی هم تو گوشیم هست روشن کردم زدم باز اخطار warning داد

    1. سلام و درود
      طبیعتا اگر رمز رو درست بزنین نباید با پیغام رمز اشتباه است روبرو بشین.

        1. اگر فقط رمز انتقال رو یادتون رفته باشه میشه. کافیه با اون عبارات بازیابیتون مجددا کیف پولتون رو بسازین. فقط قبلش در گوشیه دیگه تست کنین.

        2. سلام چرا قسمت مارکت تو‌ خود برنامه نیستش من میخوام تبدیل ارز انجام بدم این قسمت نیست هرچی میگردم چیکار کنم یا قسمت سویپ هم نیست

      1. سلام، علیرغم اینکه فیلترشکن روشنه هیچ گونه عملیاتی رو با کیف پول tronlink نمیشه انجام داد چیه؟ قبلا چند باری sawp انجام دادم اما در حال حاضر خطای failed میده

  9. سلام مهندس برای چتج کردن trxبه free coin چند بار اقدام کردم
    انرژی نداشتم اقدام به چنج کردم اون مبلغی که برای انرژی باید کم میشد کم میکرد ولی ارز مورد نظر برای من خرید نمیشد علت رو می‌خوام بدونم ؟
    لطفا نحوه درست خرید free coin که چه مقدار انرژی و پهنای باند نیاز هست رو بفرمایید

    1. سلام و درود
      اگر انرژی کم کرده باید انجام میشد. به گروه تلگرامیشون وارد بشین و با ادمین های رسمیشون صحبت کنین. tronlink@

    2. واقعا این مشکل منم هست خلاصه کلی پول داخل کیف هست ولی برای 100 تا ترون برای فرز کردن موندم الانم سریعا باید تراکنش انجام میدادم موندم یکی برام ترون بفرسته اخه من فقط با تتر کار میکنم و موقه ارسال تتر بازم به مشکل بر میخورم

  10. درود دوستان از کیف پول tronlik ک تازه نصب کردم و فقط داخلش ترون دارم میخوام ب بایننس بفرستم ارور failed to get account information میده . دوستان میتونن راهنمایی کنن ممنون میشم

  11. سلام جناب مهندس.بنده مقداری ترون در کیف ترون لینک واریز کردم روی TRx نشان داده نمیشود و هنگام انتقال پیام میده بالانس موجودی حساب شما صفر است. در کیف پول tron link proبازیابی کردم درtrx آورده شد ولی وقتی میخوام انتقال بدم میگه باید باQR wallt coldانتقال بدی.که با اون QR هم نمیشه.چیکار باید بکنم.اگر کم راهنمایی بکنید خیلی ممنون میشم.پولم چند وقته گیر کرده.

    1. سلام و درود
      به گروه تلگرامیشون وارد بشین و با ادمین های رسمیشون صحبت کنین. tronlink@

  12. سلام من مقداری ارز بالانسر اومده کیف پولم لطفا توضیح میدن چیکار کنم تبدیلش کنم ارز دیگه یا چی

  13. سلام و خسته نباشید ترون انتقال دادم ترون لینک میخوام سواپ کنم با وینک اما failed میزنه،کارمزد اما کم میکنه تازه کارم لطفا راهنمایی کنید

  14. سلام من شرمندم بابت این سوال اماتوری
    اما یکی اینکه حسابمو‌ زده not activated
    میخوام کد دعوت‌ دوستانمو‌بزنم میگه account invalid
    و اینکه یک‌ مقدار از دعوت دوستام ترون پوینت گرفتم میخواستم بدونم باید چیکار‌کرد ممنون از همگی

    1. سلام
      مشکلتون حل شد؟
      میشه بگید چیکار کردید منم نمی تونم کد معرف بسازم که کد معرفم رو وارد کنم، غیر فعال میزنه

  15. سلام خسته نباشید من حدود شش ماهه که 5200ترون فریز کردم و الان میخوام آنفریز کنم ولی میزنه انرژی ندارین پس چطور تواین همه مدت انرژی نداده بهم😑ایا باید دوباره ترون فریز کنم؟میشه راهنمایی کنین لطفا .و اینکه ترون هام supplyشده .چطور خارجش کنم😭😭لطفا لطفا لطفا راهنماییم کنید ممنون

    1. سلام.من میخوام کیف پول رو بازیابی کنم ولی نمیتونم.نمیدونم باید کلمات رو چجوری تایپ کنم.هر چی کلمات رو مینویسم خطا میده.میشه راهنمایی کنید؟

  16. سلام وقت بخیر
    برنامه ترون لینک را پاک کردم الان میخوام بازیابی کنم نمیشه
    ۱۲ کلمه را دارم هر جور مینویسم میگه اشتباهه

    1. درود
      مراحل رو نمیشه اینجوری بیان کرد. ولی در کل هنگام بازیابی دو گزینه داره یکی ثبت نام و دیگری بازیابی.

  17. سلام استاد خسته نباشید ممنون بابت آموزش عالیتان‌.دوسوال دارم اگر میشه جواب دهید ممنون میشوم.یکی این که در نسخه اندروید هچقدر کد معرف رو میزنم هیچی نمیاره و همون صفحه میمونه. و دومین سوال اینکه کد معرف خود من رو کجا نوشته؟؟ممنون میشم جواب بدید

    1. درود
      کد معرف رو باید در منو به بخش My و بعد Friend Invitation برین و بعد به بخش Claim Rewards برین کد معرف را وارد کنید. از همون بخش هم میتونین کد معرف خودتون رو بردارین.

      1. منم این مشکلو دارم
        چطور کد معرف خودمو ببینم
        و اینکه کد دوستمو وارد میکنم هنگ میکنه میمونه دیگه جلو نمیره

  18. سلام استاد
    من مقداری بیت تورنت انتقال دادم داخل کیف پول حالا میخوام یه جایی دیگه مثلا بایننس یا یه صرافی دیگه یا کیف پول دیگه بفرستم نمیشه چیکار باید بکنم.

  19. با سلام
    من کیف پول tronlink روی گوشی نصب کردم توی قسمت ترانسفر اکونت کد کیف پول را زده ولی پایین کادر زده اکونت فعال نشده ممنون میشم راهنمایی کنید چه جوری فعالش کنم

  20. سلام دوستان یکی لطفا کمکم کنه تو کیف پول ترون لینک از قسمت مارکت ترون تبدیل کردم به فری کوین ترون کم شده ولی فری اضافه نشده چرا و راه حلش چیه ؟ممنون

    1. سلام
      این موارد باید از طرف خود کیف پول حل بشه. از بخش Help Center بهشون این مشکل رو بگین.

  21. سلام
    من ترون لیک رو مجددا نصب و بازیابی کردم اما الان ترونم را صفر نشون میده، چه کاری باید انجام بدم

      1. سلام من کیف پول ترونلینک رو نصب کردم و الان ۲۱۰۰ تا امتیاز دارم کی امتیازاتم به پول تبدیل میشه و چجوری میتونم به فروش برسونم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

  22. سلام کیف پول من ترون لیک پرو هستش زمان تبدیل ارزها به یکدیگر با خطا failedمی زنه درصورتی که پهنای باندبیش تراز۳۷۰۰۰ می باشد داخل تلگرام به پشتیبانش پیام دادم پاسخ داده کیف پول شما باید اعتبارسنجی بشه ویه لینک فرستاده داخل لینک اسم چندنمونه کیف پول اومد کیف ترون رو انتخاب کردم کد۱۲و۲۴ رومی خواد ازیکی از رفیقام پرسیدم میگه کیف پولت رو بلوکه می کنن راهکارش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر

        1. بلوکه نمیکنن.. برای خاطر جمعی بیشتر این مورد هم به پشتیبانیه سایت در میون بزارین و جوابش رو بشنوین.

  23. درود خسته نباشید
    من روی اندروید نصب کردم میخوام کد معرف بزنم پیغام the account has been invited رو نشون میده
    چیکار باید کنم؟

  24. خوب میده همون ۱۲ تا کلمه اون رو کجا قرار وارد کنیم ممنون همین که من میرم به جای کد من همون عبارت رو میاره

  25. سلام توی قسمت دریافت 300 امتیاز رایگان به من کد نمیده وداخل کادر چهار تا صفر 0000 میاره کد معرفم که میدم هیچ عکس‌العملی نداره میشه راهنمایی کنید

    1. سلام برنامه ترون لینک رو دوباره نصب کردم ولی چون ۱۲ تا کد رو ثبت نکردم نمیتونم وارد بشم …آیا راه حلی وجود داره ۱۲ تا کد رو پیدا کنم؟

  26. دوستان سلام
    چند نفر خواستن با کد من دریافت جایزه کنند کهmCO9بود ولی وقتی میخوان این کار رو کنن کد خودشون ۴تا صفر میشه و هیچ امتیازی هم نمیده

    1. سلام
      احتمالا دوستانتون تازه کیف پول رو ایجاد کردند و باید یک روز عقلا از ایجاد حسابشون بگذره

  27. سلام من قبلا ترون که معرف بودم ۲۱۰۰ کریدیت داشتم برنامه رو گوشیم پاکش کردم دوباره دان کردم نصب اون ۱۲ کلمه هم ندارم الان چطور میتونم وارد ترون لینک بشم

    1. سلام
      خیر نمیشه. با استفاده از همون کلمات باید مجددا کیف پول خودتون رو بسازین تا رمز جدید بدین.

  28. سلام من کیف پول ترون لینک پرو دارم نزدیک ده هزار تا توکن سان دارم و ترون هم دارم، بعد 15 تا ارز به صورت ایردراپ به لیست کیف پولم اضافه شده به تدریج، که سه تا از این ارز ها قیمت پایین بودن و قیمت زیر اسمشون خورد، و این ها به ارزش کیف پولم اضافه شده، اما 12 تا از این ارزها که فعلا قسمت مبلغ ارز فقط $ خالی نوشته بدون مبلغ هستند، تعداد و ارزش ارزها رو حساب میکنم که ارزش برخی هاشون از 20 تا 500 میلیون هست، 99 درصد فکر میکنم این ها دروغه، به نظر شما آیا میشه ایردراپ با این مبالغ بالا داخل کیف پول ترون لینک پرو بدهند، چون داخل کیف پول معتبری مثل ترون لینک پرو خودشون به لیست ارز هام اضافه کردند یه مقدار تردید گرفتم که شاید راست باشه، وگرنه این مبالغ…..!!!! ممنون میشم مدیریت توضیح بدن یا کسی تجربه ای در این زمینه داره بگه ممنون میشم

    1. سلام
      اگر به طور خودکار اضافه شده باشه ممکنه حتی کار هکر ها باشه. پس بهشون دست نزنید. اگر خودتون شرکت کردین در ایردراپ ها اون ها رو تبدیل کنین. اگر چه هر ایردراپی معتبر نیست. اما باز باید پیگیر باشین این ها چه توکن هایی هستند. یکسری هاشونم اصلا قابل تبدیل و فروش نیستند و حتی میشه گفت فقط عدد هستند و ارزشی غیر از این ندارند.

    2. سلام، علیرغم اینکه فیلترشکن روشنه هیچ گونه عملیاتی رو با کیف پول tronlink نمیشه انجام داد چیه؟ قبلا چند باری sawp انجام دادم اما در حال حاضر خطای failed میده

  29. سلام
    چن روز پیش تعداد ٨۰۰۰۰ ارز BCD واریز شده به کیف پول ترون لینک من
    بعد 24 ساعت ناپدید شد
    دوباره واریز شده و هنوز هستش ولی نمیتونم تبدیلش کنم به دلار یا انتقالش بدم به بایننس
    هیچ کاریش نمیشه کردفقط میشه انتقالش داد به کیف ترون لینک دیگه
    خواهشا راهنمایی کنید
    نمیدونم واقعی هست یا فیک

    1. سلام
      این نماد اختصاری بیت کوین دیاموند هستش و شما باید ببنین آیا واقعا این ارز هست یا خیر.

  30. سلام وقت بخیر
    من داخل سایت میخام فروش انجام بدم طبق روال قبل میرم جلو همه مراحلو فقط اخرش داخل ولت که پسوردو میزنم که کد پیگیری بده دیگه میزنه failure signature و انجام نمیشه! ممنون میشم بگید مشکلش چیه

  31. سلام من در ترون لینک سی آرتی دارم در قسمت swap که میرم تبدیل به ترون میزنم ولی پیام میاد aproval rejected دلیلش پهنای باند میتونه باشه یا مورد دیگه هست؟

  32. سلام من بعد از اینکه confirm رو میزنم اسکن میاد که جدیدا اضافه شده میشه حذفش کنم؟

  33. سلام من مقداری USDTدر ترون لینک دارم ولی ترون ندهرم پهنای باند هم ندارم و نمیدونم چیجوری جابجا کنم میشه لطفا پاسخ بدین

  34. سلام مهندس وقت بخیر
    من یه شماره تماس از شما می‌خوام اگه ممکنه__مشکلی برای کیف پول ترون پیش آمده و به کمک‌ شما نیاز دارم-ممنون می‌شم کمک کنید به من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا