سایت سورفروش های کسب درآمد

کسب درآمد از سایت رنک ایرانی Rankirani

رنک ایرانی از اول دی ماه 91 فعالیت خود را آغاز کرده و نحوه کسب درآمد از آن به دو صورت بازدید خودکار (سورف) و جستجوی گوگل می باشد. پرداختی های این سایت به روز و سریع انجام می شود. برای مشاهده پرداختی این سایت روی لینک زیر کلیک کنید. کسب درآمد از رنک ایرانی rankirani افزایش بازدید سایت، بهبود رتبه الکسا، کسب درآمد به ازای بازدید خودکار شما با انتخاب گزینه ای بازدید خودکار میتوانید به کسب درآمد بپردازید. شما می توانید پس از کسب درآمد و اختصاص آن به سایت ثبت شده ترافیک رتبه الکسا و ورودی گوگل سایت خود را بالا ببرید. همچنین می توانید تبلیغات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

وضعیت: در حال پرداخت

سایت های ایرانی نیاز به آموزش ثبت نام ندارند فقط کافیه بر روی عضویت یا ثبت نام در سایت مورد نظر بزنید و مراحلی که خواسته انجام بدین.

سیستم افزایش بازدید سایت

  • امکان گردش در سایت
  • ترافیک از لینک دلخواه
  • مدت بازدید 90 ثانیه
    آی پی های ایرانی
  • کاربران واقعی

سیستم بازدید از موتور جستجو

  • ورود کاربر از موتور جستجو
  • بازید هر IP تنها یکبار در روز
  • کسب درآمد از جستجوی گوگل
  • انتخاب موتور جستجو
  • انتخاب کلمه کلیدی دلخواه
  • روش های کسب درآمد از رنک ایرانی
  • بازدید خودکار از سایت ها

جستجو در گوگل

کسب درآمد از انجام فرآیند جستجو در گوگل بر اساس سفارش های موجود در سایت

نحوه کسب درآمد از بازدید خودکار

پس از ورود به پنل کاربری

پس از ورود به پنل کاربری، در قسمت ستون سمت راست عبارت ” بازدید خودکار “درج شده است. با کلیک روی آن گزینه دیگری به اسم ” کسب درآمد از بازدید خودکار ” ظاهر می شود. وقتی روی این گزینه کلیک می کنید به طور خودکار کسب درآمد شما آغاز می شود و نوار آبی رنگی ظاهر شده و در هر یک دقیقه این نوار تکمیل می شود و ۱ تومان به حساب شما افزوده می شود مجددا این فرآیند تکرار می شود و در هر دقیقه به درآمد شما افزوده می شود. شما باید این پنجره را باز بگذارید تا فرایند کسب درآمد بدون مشکل انجام شود. اما ممکن است هنگامی که نوار به انتها رسید پیامی به شرح ذیل دریافت کنید:

هشدار! مشکلی در بستن یا باز کردن پاپ آپ به وجود آمده است. لطفا تنظیمات پاپ اپ را بررسی کرده وRankirani.ir را در لیست اضافه و صفحه را مجدد بارگزاری نمایید.

این خطا به دلیل این است که مسدود کننده پاپ آپ مرورگر شما فعال است و اجازه باز شدن پنجره جدید را نمی دهد. باید مسدود کننده پاپ آپ (Popup Blocker ) مرورگر خود را برای رنک ایرانی غیرفعال کنید در غیر این صورت درآمدی دریافت نمی کنید.

توجه داشته باشید

۱- از بستن پنجره بازدید خودکار پرهیز کنید تا به صورت خودکار درآمد کسب کنید. در صورت بستن پنجره کسب درآمد شما متوقف خواهد شد.

۲- قبل از فعالیت حتما لود شدن تصاویر و عکس ها را از طریق تنظیمات مرورگر غیرفعال کنید تا هزینه اینترنت شما به یک چهارم کاهش یابد. چرا که در انجام فرایند بازدید خودکار اصلا نیاز نیست تصاویر صفحات وب نمایش داده شود و همین لود شدن تصاویر است که بخش اعظمی از ترافیک اینترنت شما را مصرف می کند. از طریق مشاوره با پشتیبانی رنک ایرانی می توانید راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

۳- عده ای به پشتیبانی تیکت ارسال می کنند ما که سایت نداریم چگونه کسب درآمد کنیم؟ در پاسخ باید گفت برای کسب درآمد اصلا نیازی نیست سایت یا وبلاگ داشته باشید فقط کافی است پنجره بازدید خودکار را باز بگذارید تا به طور خودکار کسب درآمد کنید.

۴- هنگام انجام بازدید خودکار ممکن است گهگاهی بازدیدها متوقف شود و این مستلزم آن است هر از گاهی سیستم خود را چک کرده تا در صورت متوقف شدن بازدید، تب مربوطه را رفرش نمایید. در صورتی که این کار برای شما اذیت کننده است می توانید از افزونه Auto reload استفاده نمایید تا مراحل فوق به طور خودکار انجام شود.

قابلیت ویژه

توجه داشته باشید از آنجایی که این سایت قابلیت کسب درآمد از سورف خودکار یا Auto Surf را دارد می توانید کامپیوتر خود را روشن بگذارید و بدون صرف وقت کسب درآمد کنید. همچنین با عضو شدن در چند سایت سورف خودکار می توانید درآمد خود را چند برابر کنید.

تعدادی از امکانات ویژه سایت

ترافیک از لینک دلخواه

این امکان فراهم شده است که لینک دلخواهی به عنوان مرجع انتخاب نمایید که این امر باعث طبیعی بودن ورود کاربران به سایت شما می شود.

مدت بازدید 90 ثانیه

در این سامانه زمان بازدید 90 ثانیه می باشد که این امر باعث پایین آمدن Bounce Rate می شود که نشان دهنده مفید بودن سایت شما هست.

بازدید تک صفحه ای

بازدید تک صفحه ای این امکان را برای بهتر دیده شدن سایت شما فراهم می کند که خود نوعی تبلیغ برای شما محسوب میشود.

انتخاب کلمه کلیدی دلخواه

شما می توانید با ثبت کلمات کلیدی دلخواه برای سایت خود از موتورهای جستجو بازدید دریافت نمایید.

بازدید هر IP تنها یکبار در روز

در سیستم ورود از موتور جستجو هر کاربر می تواند در طول شبانه روز یک بار بازدید از سایت های ثبت شده به عمل آورد و امتیاز دریافت نمایند.

انتخاب موتور جستجو

این امکان برای شما فراهم شده است که با انتخاب کلمات کلیدی دلخواه در موتورهای جستجو مختلف بازدید دریافت نمایید.

اطلاعیه

  • هر فرد می تواند با 3 سیستم مختلف با رنج آی پی متفاوت 3 حساب کاربری ایجاد نماید. در صورت تشابه رنج سایر حسابها مسدود خواهد شد.
  • برای برداشت درآمد تنها کافی است موجودی کیف پول شما به 10 هزار امتیاز یا همان تومان برسد.
  • نسبت کسب درآمد از بازدید خودکار با استفاده از آی پی های ایرانی 10 ریال و آی پی های غیر از ایران درآمدی دریافت نمی کنید.
  • درآمد حاصل از بازدید خودکار در حال حاضر ماهیانه بین 30000 الی 35000 تومان متغیر می باشد.
  • درآمد حاصل از جستجوی گوگل به ازای هر بازدید 30 تومان و روزانه 500 الی 600 تومان می باشد.
  • حداقل مبلغ قابل برداشت 10000 تومان می باشد.

راه های ارتباطی سایت

آی دی تلگرام: rankirani@
ایمیل سایت: info@rankirani.ir
ایمیل یاهو: rankirani@yahoo.com
پیامک: 09038276706
در صورت نیاز به تماس، از قبل هماهنگ نمائید.
این سایت دارای نماد است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

      1. چرا پول را پرداخت نمیکنید؟
        هر رقمی که میزنیم ثبت درخواست نمیشه یا گزینه ثبت درخواست نمیاد

        1. سلام

          حداقل برداشت 10 هزار تومان می باشد. در صورتی که موجودی شما کمتر از 10 هزار تومان باشد گزینه “ثبت درخواست” فعال نمی شود.

  1. ایشان (آقای ساسان عباسی) بیش از 14 اکانت در سیستم ما ایجاد کردند. در حالی که طبق قوانین سایت هر فرد مجاز به ایجاد 3 حساب کاربری است. اکانت های مازاد ایشان مسدود شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا