سایت کلیکی ایرانیروش های کسب درآمد

پارت کلیک partclick سایت کلیکی ایرانی متنوع

پارت کلیک حدود ۵ سال است که در حوزه PTC فعالیت می کند و تا به امروز پرداختی های خود را انجام داده است. افرادی که می خواهند کمی درآمد به صورت ریالی داشته باشند می توانند از خدمات Partclick استفاده کنند و در اوقات بیکاری درآمد اینترنتی داشته باشند. همانند دیگر سایت های کلیکی، برای درآمد اینترنتی از پارت کلیک تنها به کامپیوتر، اینترنت و وقت نیاز دارید. زیرا همانگونه که می دانید فعالیت در اینگونه سایت ها نیاز به هیچ تخصصی ندارد.

پارت کلیک یکی از معتبرترین سایت های کلیکی ایرانی است که کاربران می توانید در آن با کلیک برروی تبلیغات و جستجوی گوگل، بینگ و آپارات کمی درآمد ریالی داشته باشند. درآمد در این سایت بسیار پایین است و حتی در صورت داشتن زیرمجموعه های فراوان نمی توان درآمد قابل توجهی از این سایت انتظار داشت.

شما با ثبت نام ( رایگان ) در سایت پارت کلیک می توانید با کلیک روی آگهی و مشاهده تبلیغاتی که در سایت ثبت شده درآمد کسب نموده و از درآمد خود برای تبلیغات خود استفاده نمائید ویا با ثبت درخواست پرداخت در اسرع وقت مبلغ درخواستی شما به حسابتان واریز گردد. اگر دنبال درآمد هستید ثبت نام کنید و وارد پروفایل خود شده و بر روی آگهی ها سایت کلیک کنید.

همچنین می توانید در سایت کلیکی سیف رنت و کلیک طلا نیز فعالیت کنید.

اکانت کاربرانی که 30 روز از آخرین ورود آنها به پروفایل گذشته باشد و فعالیت نداشته باشند مسدود و حذف خواهد شد.

درحال پرداخت

بررسی سایت پارت کلیک

درآمد 20 تا 50 ریال برای هر کلیک
درآمدزایی 150ریال برای جستجو در گوگل
10% کلیک های زیر مجموعه ها نیز به حساب شما می گردد.
پرداخت سریع و آنلاین
اجازه درخواست برداشت از حساب بستگی به مقدار موجود در حساب شما دارد.
حداقل موجودی جهت برداشت 10000 تومان (100.000 ریال) می باشد.

کسب درآمد در پارت کلیک

مشاهده آگهی و کسب درآمد

در صفحه اول پروفایل خود لیست آگهی های فعال و دارای شارژ که توسط کاربران دیگر درج شده را مشاهده می کنید. می توانید با کلیک بر روی تبلیغات، درآمد مربوط به آن را به خود اختصاص دهید.

با کلیک روی هر آگهی صفحه ای نمایان می شود که بعد از چند ثانیه پیغام “امتیاز این آگهی برای شما ثبت شد” نمایش داده شده و درآمد آگهی برای شما ثبت می شود.

نحوه دریافت درآمد

با به حد نصاب رسیدن درآمد کلیک ها، شما می توانید از بخش حساب کاربری، گزینه “درخواست واریز”، مبلغ درخواستی خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت مبلغ مورد نظر را دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید با کل درآمد کسب شده، آگهی های خود را شارژ کنید.

ثبت آگهی در پارت کلیک

برای ثبت تبلیغ خود، از منوی ثبت آگهی وارد صفحه ثبت آگهی شوید. در این صفحه نام آگهی و لینک سایت یا صفحه اینترنتی خود را وارد نموده و برای درج تصویر از قسمت browse تصویر مورد نظر را انتخاب کرده وبعد آپلود عکس را انتخاب کنید. در نهایت کلید ثبت آگهی را بزنید تا آگهی شما ثبت شود.

شارژ آگهی

جهت شارژ آگهی ابتدا باید از منوی مدیریت آگهی، گزینه “خرید کلیک” را انتخاب کنید تا کلیک های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بعد از خرید کلیک باید کلیک ها را به آگهی و یا آگهی های خود به تعداد دلخواه اختصاص داده و آگهی های خود را شارژ نمایید.

به این منظور از منوی مدیریت آگهی، گزینه “آگهی های من” را انتخاب کنید تا لیست آگهی های شما نمایش داده شود. حال جهت شارژ آگهی بر روی تصویر شارژ آگهی، کلیک نمایید تا صفحه ثبت کلیک برای آگهی باز شود.

در این مرحله تعداد کلیک هایی که می خواهید برای آگهی مورد نظر ثبت گردد را مشخص کنید تا کلیک ها برای آگهی شما ثبت گردد.

همچنین برای دیگر آگهی های خود نیز می توانید به این صورت کلیک اختصاص دهید.

شارژ حساب کاربری

برای شارژ حساب ازمنوی مدیریت آگهی، گزینه “شارژ حساب کاربر” را انتخاب کنید تا به صفحه شارژ حساب منتقل شوید.

پس از وارد کردن مبلغ واریزی (به تومان) و زدن دکمه پرداخت، به صفحه بانک انتقال می یابید و می توانید پرداخت خود را با کارت بانکی ( کلیه کارت های بانکی عضو شتاب) انجام داده و پس از آن به طور اتومات به پروفایل خود منتقل می شوید.

در این مرحله مشاهده خواهید نمود که حساب کاربری شما شارژ شده و بعد از آن می توانید خرید کلیک و شارژ آگهی خود را انجام دهید.

بازاریابی پارت کلیک

برای دریافت لینک بازاریابی خود، ابتدا از منوی بازاریابی، گزینه “لینک بازاریابی” را انتخاب کنید و لینک مربوط به عضویت خود را کپی نمایید.

سپس این لینک را در وب سایت، وبلاگ و یا صفحات اینترنتی خود قرار داده و یا از طریق ایمیل تبلیغ نمایید تا کاربران از این لینک ثبت نام کرده و به عنوان زیر مجموعه شما قرار گیرند.

تبلیغات سرچ گوگل

جستجو در صفحات google با ثبت تبلیغ سرچ گوگل کاربران پارت کلیک کلید واژه شما را در گوگل جستجو میکنند و لینک سایت شما را پیدا کرده و روی آن کلیک میکنند و وارد سایت شما میشوند که ورودی های گوگل شما افزایش پیدا کرده و سایت شما با کلیدواژه مورد نظر به سطر اول گوگل انتقال میابد.

تبلیغات سرچ بینگ

جستجو در سایت bing با ثبت تبلیغ سرچ بینگ کاربران پارت کلیک کلید واژه شما را در بینگ جستجو میکنند و لینک سایت شما را پیدا کرده و روی آن کلیک میکنند و وارد سایت شما میشوند که ورودی های بینگ سایت افزایش پیدا کرده و سایت شما با کلیدواژه مورد نظر به سطر اول بینگ انتقال میابد.

تبلیغات سرچ یاهو

جستجو در سایت yahoo با ثبت تبلیغ سرچ یاهو کاربران پارت کلیک کلید واژه شما را در یاهو جستجو میکنند و لینک سایت شما را پیدا کرده و روی آن کلیک میکنند و وارد سایت شما میشوند که ورودی های یاهوی سایت افزایش پیدا کرده و سایت شما با کلیدواژه مورد نظر به سطر اول یاهو انتقال میابد.

تبلیغات بازدید کانال آپارات

جستجو در سایت aparat با ثبت تبلیغ بازدید کانال آپارت کاربران پارت کلیک با کلیک بر روی لینک سایت شما در کانال آپارت شما وارد سایت شما میشوند که ورودی های سایت پربازدید آپارات برای سایت تان افزایش پیدا کرده و رتبه سایت شما افزایش می یابد و گوگل و دیگر سایت های جستجوگر سایت شما را در ایندکس های خود قرار میدهند.

اطلاعات تماس با پارت کلیک

تلفن: 34583076 026
شماره همراه: 636 25 25 0939
ساعت تماس: صبح: 9 الی 14 __ بعد از ظهر: 17 الی 21
آی دی تلگرام : modiresit@
کانال تلگرام: partclickir@
ایمیل: partclick@yahoo.com
دامنه های فعال سایت پارت کلیک: www.partclick.ir – www.partclick.net

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫23 دیدگاه ها

  1. عالی بود..
    فقط یکی به من بگه چرا سایت بوست ویزیت الان دو ماهه که نه پولمو وارییز کرده نه پشتیبانیش جواب میده؟! الان شکایت هم کردم گفتن در حال بررسی هستیم هنوزم که هنوزه هیچ خبری نیست! 😐 چه تضمینی وجود داره این سایت هم مثل اون نشه؟!؟!؟

    1. دوست عزیز سلام
      تضمینی وجود نداره این دسته از سایت ها تا وقتی که قصد پرداخت داشته باشن فعالیت میکنن و وقتی که تصمیم به پایان فعالیت بگیرن کاری نمیشه کرد..
      اگر این سایت ها مدیریتش داخل ایران باشه از مراجع قانونی فقط میشه اقدام کرد.اونم اگر به نتیجه ای برسه!!

      1. والا شکایت هم از سامانه “ای نماد” قط باعث کم شدن ستاره نماد الکترونیکی سایت یا در نهایت بعد از چند بار شکایت ابطال مجوز میشه.. ولی عملاً ربطی به ضرر و زیان من نداره و میگن برو پلیس فتا. سایت پلیس فتا هم میگه برو دادسرای محلی شکایت کن که اونم خودتون بهتر از من میدونین چه خبره!
        جالبه که معمولاً فردی نیست که درآمد زیادی داشته باشه از این سایت ها، یعنی بجای 1 نفر، 100 نفر هستند با درآمد کم حدود 10.000 تومان!! که اگه بخوای شکایت کنی، بیشتر او پولت باید هزینه کنی!! ارزش نداره. 100 نفری هم که مثل من پولشونو باختن، پیگیر نمیشن. عجب!! ولی واسه صاحب سایت که اونهمه پول به جیب زده ارزش داره! جالبه بخدا!!!
        علیرضا خوش اقبال ممنون بابت پاسخگوییت. شاد باشی..

  2. درود من تو سایت مبلغ پولم به۱۶ هزارو ۸۰۰ رسید سابت قطع شده لطفا این پول رو برام واریز کنید.هر کاری هم میکنم سایت برام باز نمیشه

        1. اگر به 98 هزار تومان رسیدید و اجازه برداشت نمیده به پشتیبانیشون اطلاع بدین.

        1. حداقل برداشتی از سایت 30 هزار تومانه. اگر به حد نصاب رسیدین و نمیتونین برداشت بزنین به پشتیبانی اطلاع بدین.

  3. سلام ببخشید من اسم خودم به نام سایت هست و پولم رو که میخوام برداشت بزنم کارت به نام خودم ندارم که برداشت بزنم به خاطر همین نمیتونم برداشت کنم راهی هست که به یه کارت دیگه با نام دیبگه بریزم لطفا اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

  4. مدیر عزیز بیگ اینکام سایت خوب و مطمعن برای درامد کلیکی سراغ داری واقعی باشه و درامد خوب داشته باشه ممنون میشم

  5. درود امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۱ است و سایت ۵ روز است که باز نمیشه از دوستان هم پرسیدم میگن برای اونا هم باز نمیشه، مبلغ کارکرد من ۲۷ هزار تومن بیشتره ، چیکار کنم که این پول رو برداشت کنم. لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام
      سایت مشکلی نداره کنار اعلام بروز رسانی بر روی (برای ادامه کار کلیک کنید) کلیک کنید و وارد بشین.

  6. دوستان واقعا با این تورم با این ۲۰ تومن ۳۰ تومن چکار میکنید، اگر ماهی ۵۰۰ هزارتومان هم درآمد داشته باشی میشه یک کیلو گوشت ،تازه اگر همون چندر غاز رو بالا نکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا