مقالات آموزشیسرمایه گذاری هایپ

نکات طلایی و کاهش ریسک در سرمایه گذاری در سایت های هایپ: بهترین استراتژی

سرمایه گذاری در سایت هایپ همیشه شامل ریسک میباشد. یک سایت امکان دارد تا 5 سال هم سود بدهد و یک سایت هم امکان دارد تا یک ماه سود بدهد و یا حتی یک روز و سپس اسکم شود . کار ما این است که قبل از اسکم شدن بتوانیم سود خود را گرفته و از سایت خارج بشویم . در ادامه برای شما نکته هایی مهم را توضیح میدهیم که بتوانید ریسک کار سرمایه گذاری های هایپ را به حداقل برسانید و در این راه درآمد دلاری کسب کنید .

چرا سرمایه گذاری در هایپ؟

شاید بپرسید چرا افرادی با سرمایه گذاری در این نوع کسب وکار ها ریسک میکنند و جالب هست بدانید بسیاری از افراد در این راه درآمد های بسیار عالی دارند و بسیاری هم تمام سرمایه خود را باخته اند . اولین شرط بردن در این کار داشتن اطلاعات و استراتژی درست است . اطلاعات و استراتژی میتواند در این نوع کسب و کار ها همه چیز باشد زیرا شما این دو چیز میتوانید ریسک خود را به حداقل و درآمد خود را به حداکثر برسانید .

ریسک پذیر بودن

وفق ترین انسان ها کسانی هستند که ریسک پذیر بوده اند و از شکست هایشان تجربه کسب کردند و باز هم تسلیم نشدند و ادامه دادند . اما انسان باهوش تر کسی است که از تجربه های دیگران درس می گیرداطلاعاتی که میخواهیم در اختیار شما کاربران عزیز بیگ اینکام بگذاریم اطلاعاتی است که شامل چندین سال تجربه و شکست های من در سرمایه گذاری هایپ بوده.

تنها با ریسک می توان پیشرفت کرد

در درجه اول باید بدانید تنها با ریسک میتوان پیشرفت کرد و به درآمدی معقول رسید زیرا کار بدون ریسک یعنی حقوق کارمندی و کارگری که هیچ پیشرفتی ندارد و به هیچ چیزی هم نخواهید رسید

وارن بافت یکی از بزرگترین سرمایه گذار ها و ثروتمندان دنیا میگوید من اولین سرمایه گذاری ام را در 11 سالگی انجام دادم و تا آن موقع داشتم زندگی خود را تلف میکردم. اگر راهی برای پول در آوردن در خواب پیدا نکنید تا لحظه مرگ باید بیگاری بدهید . یک راز بسیار بزرگ که تمامی افراد موفق دنیا به آن پی برده اند قدرت ریسک است.

ریسک با دیده سنجیده

کسب درآمد در راه بورس ارز دیجیتال هم یک راه دیگر بسیار پر درآمد است که پس از یاد گیری آن میتوان فقط با حداقل 10 تا 15 میلیون سرمایه در ماه حداقل تا 5 تومان درآمد کسب کرد و باز هم باید ریسک پذیر بود کسب اطلاعات و داشتن استراتژی در هر کاری میتواند ریسک را به حداقل برساند وقتی چندین بار درآمد های عالی دلاری کسب کنید عاشق ریسک کردن می شوید و تازه جمله وارن بافت یک از بزرگترینثروتمندان و سرمایه گذاران دنیا که گفت:

قبل از ریسک کردنم در اولین سرمایه گذاری ام داشتم عمرم را تلف میکردم میشوید . ما برای افرادی که انتخاب کرده اند میخواهند ریسک پذیر باشند نکاتی را در ادامه آموزش میدهیم که میتواند کمک بسیار شایانی به آنها در زمینه سرمایه گذاری های هایپ کند و توصیه میکنیم حتما این نکات را جدی بگیرید.

به نکات زیر توجه کنید زیرا میتواند به اندازه ای بسیار زیاد ریسک شما را به حداقل برساند

  1. هیچ وقت احساسی و از روی طمع سرمایه گذاری نکنید همیشه با منطق و استراتژی وارد هر سایت سرمایه گذاری شوید .

  2. هیچ وقت هم با ترس سرمایه گذاری نکنید زیرا خود ترس هم بدون شک باعث شکست خواهد شد .زیرا ترس هم یک نوع احساس است .

  3. همیشه تقسیم سرمایه کنید . به عنوان مثال اگر کلا 300 دلار سرمایه دارید تمام سرمایه خود را در یک سایت نگذارید .

  4. سعی کنید سه تا از بهترین سایت های سرمایه گذاری حال حاضر را انتخاب کرده و در هرکدام 100 دلار سرمایه گذاری کنید تا اگر یکی از سایت ها اسکم شد شما در دو سایت دیگر با سودی که میگیرید جبران ضرر کنید .

  5. همیشه بدانید سایت هایی که سود های منطقی میدهند عمر بالاتری نسبت به سایت هایی که سود های بالا میدهند دارند .
  6. معیار انتخاب خود را در انتخاب سایت ها بر اساس میزان سودشان نگذارید . سعی کنید سایت های با سود منطقی انتخاب کنید تا سود های بالا و سود منطقی یعنی سود های 5٪ الی 30٪ در ماه را میتوان سود منطقی گفت . و اگر تصمیم به ریسک بیشتر کردید و در سایت سود بالا تر سرمایه گذاری انجام دادید سعی کنید بعد از دریافت اولین سود از آن خارج شوید و طمع نکنید.
  7. یک نکته بسیار مهم در سرمایه گذاری انتخاب بهترین پلن ها هست . بهترین پلن ها در سرمایه گذاری پلن هایی هستند که روزانه به شما سود میدهند و همینطور حداقل سرمایه گذاری آنها پایین میباشد و هیچوقت به دنبال پلن های سود بالا که میگویند پس از اتمام پلن چندین برابر سود میدهند اعتماد نکنید .
  8. پلن هایی با سود روزانه انتخاب کنید که هر روز بتوانید برداشت سود کنید و حدکاثر سرمیه گذاری در هر سایت هایپ 300 تا 400 دلار است .
  9. اگر کلا 400 دلار دارید آن را در یک سایت نگذارید تقسیم بر 4 کنید و در 4 سایت خوب هر کدام 100 دلار بگذارید و حتما هر روز سود خود را برداشت کنید و نگذارید جمع بشود .
  10. اگر سایت هایپ که انتخاب کردید گزینه امنیتی 2FA یعنی همان رمز دو مرحله ای دارد حتما آن را فعال کنید تا از شر هکر ها در امان باشید .اگر نمیدانید چیست کافیه در گوگل سرچ کنید رمز 2FA یا همان رمز دو مرحله ای چیست ؟
  11. ریسک های بالا برای دریافت سود های بالا نکنید امی اگر هم علاقه دارید انجام دهید حتما با سود هایی که در سایت های هایپ منطقی دریافت کرده اید انجام بدهید تا ضرری نکرده باشید
  12. نکته آخر اینکه معمولا سایت های خوب هایپ بین 6 ماه تا 5 سال عمر میکنند . همیشه سعی کنید در سایت های جوان سرمایه گذاری کنید زیرا ریسکشان کمتر از سایت هایی هست که 2 سال هست کار میکنند . .

در هر سایت نهایتا تا سه ماه سود کسب کنید

به طور مثال اگر در سه ماه 200 دلار سود کسب کرده اید در ماه چهارم 100 دلار سرمایه گذاری تمدید کنید و 100 دلار دیگه را به حساب بانکی خود بفرستید تا پس انداز هم کرده باشید و پس از دریافت سود در ماه چهارم با سودش در یک سایت جدید و جوان دیگه سرمایه گذاری کنید .

تعداد سرمایه گذاری در سایت های هایپ را زیاد کنید

همیشه سعی کنید تعداد سرمایه گذاری در سایت های مختلف هایپ را زیاد کنید بین 3 الی 5 سایت خوبه و میزان سرمایه گذاری در هر سایت هایپ را پایین کنید در هر سایت بین 80 تا 150 دلار خوبه و در چند ماه اول این حرفه سعی کنید به سودی که میگیرید دست نزنید و خرج نکنید و آن را در سایت های دیگر سرمایه گذاری کنید تا از سود خود دوباره سود بگیرید تا با این کار مقدار سرمایه ای که وارد این حرفه کردید را در بیاورید.

البته این تعداد سرمایه گذاری باید در سایت های معتبر و انتخاب درست انجام شود و منظور ما هر سایت نیست.

بهترین استراتژی با حداقل ریسک و درآمد بسیار عالی

از سرمایه گذاری بالا شروع کنید و رفته رفته رقم را کم کنید به عنوان مثال در یک سایت که در ماه 30٪ سود میدهد شما باید :

در ماه اول 200 دلار سرمایه گذاری کنید و بعد از دریافت سود 60 دلاری و اتمام بلن برای تمدید بلن در ماه دوم با 100 دلار تمدید کنید (یعنی ریسکتان الان فقط 40 دلار است ) و بعد دریافت سود 30 دلاری که در محموع میزان سود تا به الان 60 دلار در بار اول+ 30 دلار در بار دوم= 90 دلار سود خالص تا به الان است.

نتیجه

به طور کلی، مدیریت ریسک مشخص می‌کند که چطور باید در شرایط مختلف، با انواع ریسک‌ دست و پنجه نرم کرد. اما فراموش نکنید که مدیریت ریسک فقط به کاهش ریسک‌ها مربوط نمی‌شود؛ بلکه این کار، افکار استراتژیک را در ذهن شما به وجود می‌آورند تا ریسک‌های غیر قابل اجتناب را به موثرترین شکل ممکن، مدیریت کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

26 دیدگاه

  1. سلام. آیا سایت هایپ واقعا در بخش های اقتصادی سرمایه گذاری میکند یا پونزی هستند ؟ سوال دیگه به نظر خود شما سود هایپ ها حلال است؟

    1. سلام
      اگر قرار بود در بخش سرمایه گذاری این کار رو بکنن اسکم نمی‌شد.

      1. سلام جناب خوش اقبال ضمن تشکر از زحمات شما اگه ممکنه راجع به سایت blurayinvest.com اطلاعاتی برامون بدین
        ممنون

  2. سلام جناب خوش اقبال،لطف کنید یه نگاه بندازین به سایت blurayinvest.com ببینین معتبره؟

  3. سلام
    برای برداشت پول چه مسیری رو باید رفت ؟ من گزینه پرفکت مانی رو برای برداشت ندیدم و صرفا” ولت بود . پرداخت دلاری تو این سایت نیستش ؟

  4. با سلام
    لطفا در مورد سایتهایی که بیمه سرمایه گذاری میکنند توضیح دهید
    Hyip insurance
    آیا معتبر هستند و بعد از اسکم شدن پول برمی گردونند
    اگه سایت معتبر بیمه هایپ سراغ دارید معرفی بفرمایید
    البته من فکر کنم اینا ریفرال میزنند پول در میارند بعد اسکم شد کمی بر میگردونند درسته؟ حالا اسمشو گذاشتند بیمه
    ممنون میشم راجع به بیمه هایپ مطلب بذارید

  5. سلام دوست عزیز بهترین سایت مونیتور سایتهای هایپ کدام است؟ و کدامیک را شما استفاده میکنید؟ متشکرم

    1. عرض ادب
      لطفا از سایت های معرفی شده ما استفاده کنین. همه آموزش ها توضیح داده شده.

  6. باسلام وتشکر از راهنمایی های مفید شما
    یک نکته درباره سایتهای سرمایه گزاری بگویم که هر چه سن سایت وفعالیت آن بیشتر باشد ودر بین سایتهای اسکم نامی از آن وجود نداشته باشد به نظرمن نشان از اعتماد آن سایت دارد آیا اینگونه نیست؟

    1. درود
      بله درسته. ولی توجه داشته باشید که خیلی از سایت ها عمر خودشون رو جعلی ذکر میکنند.

    1. سلام
      برداشته نمیشن. اسکم میشه و در دسته سایت های اسکم قرار داده میشه. در سایت سرچ کنین میاره. اسکم شده.

  7. سلام خسته نباشید
    برای سرمایه گذاری در سایت های هایپ،کدام کیف پول را دانلود کنم؟ چه ارزی خریداری کنم؟ از کدام صرافی خرید کنم؟

    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا