مقالات آموزشیارز دیجیتال و کریپتو

نحوه سرمایه گذاری در انواع مختلف هایپ

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_imageframe image_id=”13886|full” max_width=”” style_type=”” blur=”” stylecolor=”” hover_type=”none” bordersize=”5″ bordercolor=”” borderradius=”” align=”center” lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” lightbox_image_id=”” alt=”” link=”” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″]https://big-income.com/wp-content/uploads/2020/04/روش-سرمایه-گذاری-در-هایپ.jpg[/fusion_imageframe][fusion_text]

سرمایه گذاری در سایت های هایپ هم قواعدی برای خودش دارد که شما حتما باید آن ها را رعایت کنید.

توزیع منطقی وجوه سرمایه گذاری در سایت های هایپ hyip، بیشترین سود را برای دربر خواهد داشت. شما نباید پولی را سرمایه گذاری کنید که بعد از ازدست دادن آن تحمل از دست دادن آن را نداشته باشید.

شما باید طوری برنامه ریزی کنید که هرگونه ضرر احتمالی برای زندگی شما فاجعه بار نباشد. اگر آمادگی از دست دادن چیزی را ندارید، حتی ارزش شروع آن را هم ندارد، زیرا همانطور که تجربه نشان داده، همه سرمایه گذاران جدید در روزهای اولیه سرمایه گذاری خود مقداری وجه را از دست می دهند. هم چنین شما باید بدانید که اگر شما یک سرمایه گذار حرفه ای نیستید هرگز نباید پول شخص دیگری را یا این که از قرض گرفتن اقدام به این کار کنید.

انواع روش سرمایه گذاری در پروژه های هایپ

هایپ هایی که بازده بالا دارند

اگر قصد سرمایه گذاری در پروژه های هایپ که بازده بالا دارند را دارید نیازی به سرمایه گذاری زیاد نیست و شما باید 10 یا نهایتا 15 درصد از کل بودجه را در نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که بعد از اتمام پلن سرمایه گذاری مجدد در این پروژه ها مطلوب نمی باشد.

پروژه های میان مدت

مبلغ بهینه در این پروژه از 15 تا 30 درصد کله بودجه می باشد. به بیان دقیق تر، باید در مورد مدت سپرده گذاری و طول عمر پروژه قضاوت کنیم. اگر مدت زیادی می گذرد که این سایت ها در حال فعالیت هستند سرمایه گذاری عمده بسیار خطرناک حساب می شود.

هایپ هایی با بهره کم

زمان مطلوب برای سرمایه گذاری در پروژه های کم بهره در صورتی که شرایط سپرده گذاری از ۳۰ روز تجاوز نکند، در ۳۰ تا ۴۰ روز از زمان اجرای پروژه است، یا بعد از ۲ تا ۳ ماه کاری، چنانچه شرایط سپرده گذاری بیش از ۳۰ روز باشد.

پروژه های طولانی مدت با بهره کم

چنین پروژه هایی معمولا به صورت پایدار تا چند سال فعال می مانند. میزان سرمایه گذاری در چنین پروژه هایی را می توان به راحتی تا 35 یا 40 افزایش داد (اما نه بیشتر از 50%). بهتر است در اولین چرخه کار با پروژه یک بار سپرده گذاری افزایش یابد.

اما بهتر است میزان سپرده گذاری را به میزان بهینه استاندارد قرار دهید و به سرمایه گذاری مجدد سود ادامه دهید. بنابراین می توانید با کمترین خطر از دست دادن پول شخصی خود، بهره بالایی کسب کنید.

در سرمایه گذاری در پروژه هایپ های بلند مدت هم شما باید بدانید که چه زمان سرمایه خود را از سایت بیرون بکشید و به سرمایه گذاری در آن سایت پایان بدهید. در غیر این صورت با از دست دادن سرمایه خود مواجه می شوید.

پروژه هایی که چندگانگی دارند و پلن های مختلفی دارند

در این پروژه ها بهتر است شما کوتاه ترین پلن را انتخاب کنید و به سرمایه گذاری در آن بپردازید. به شرط آنکه پروژه معتبر بوده و شتاب بیشتری داشته باشد. در نهایت، می توانید سود خود را در سایر انواع پروژه های مشابه سرمایه گذاری نمایید.

نکته

این موارد را حتما رعایت کنید تا همگی سوده مناسبی داشته باشید. توجه کنید که در این کار نباید عجولانه و هیجان زده عمل کرد.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا