اخبار

کتی وود از آرک تأثیر کوتاه مدت ETF بیت کوین را به عنوان “فروش در اخبار” می بیند

کتی وود، مدیر عامل شرکت آرک اینوست انتظار دارد که برخی از سرمایه‌گذاران در کوتاه‌مدت تاییدیه بیت‌کوین ETF را بر اساس اخبار بفروشند، اما چشم‌انداز بلندمدت امیدوارکننده است.

به گفته مدیر عامل آرک اینوست، رشد پیش بینی ها در مورد تایید احتمالی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) می تواند در کوتاه مدت تاثیر منفی بر قیمت بیت کوین بگذارد.

کتی وود، بنیانگذار، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری آرک، معتقد است که برخی از سرمایه گذاران به محض تایید ETF بیت کوین توسط تنظیم کننده های اوراق بهادار در ایالات متحده، احتمالاً «در اخبار» می فروشند.

او در مصاحبه ای با یاهو فایننس در دسامبر گفت وود انتظار دارد که برخی از سرمایه گذاران نخواهند فرصت کسب سود را از دست بدهند، زیرا یک “حرکت پیش بینی کننده بزرگ” بر اساس انتظار تایید احتمالی یک ETF بیت کوین صورت گرفته است. 26. مدیرعامل آرک اظهار داشت:

«کسانی که وارد خانه شده‌اند و از سود خوبی بهره‌مند شده‌اند، احتمالاً «در اخبار می‌فروشند». این عبارتی است که معامله‌گران از آن استفاده می‌کنند، بنابراین شما رویداد را پیش‌بینی می‌کنید، قیمت را بالا می‌برید و سپس در اخبار می‌فروشید.”

به گفته وود، در حالی که تأثیر کوتاه‌مدت تأیید بالقوه ETF بیت‌کوین می‌تواند با فروش برخی از سرمایه‌گذاران مرتبط باشد، چشم‌انداز بلندمدت امیدوارکننده است و مهم‌تر است.

این سرمایه گذار گفت: “این بسیار کوتاه مدت خواهد بود زیرا آنچه ما فکر می کنیم در اینجا اتفاق می افتد این است که SEC به ETF بیت کوین چراغ سبز برای مشارکت سرمایه گذاران نهادی نشان می دهد.”

مدیر عامل ARK معتقد است، پس از تایید، ETF بیت کوین به یکی از ساده ترین راه ها برای دسترسی موسسات به BTC تبدیل خواهد شد و به آنها اجازه می دهد بخش کوچکی از تریلیون ها دلار از دارایی ها را به بیت کوین اختصاص دهند. به گفته وود، اگر سرمایه گذاران نهادی حداقل 0.1٪ یا 0.2٪ از دارایی های خود را در بیت کوین قرار دهند که سقف عرضه آن 21 میلیون سکه است ، قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی تغییر می کند .

کتی وود آرک اینوست یکی از 14 شرکتی است که برای ETF بیت کوین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت نام کرده است. بیت‌کوین ETF نقطه‌ای آرک، ETF بیت کوین 21شرز، با همکاری ارائه‌دهنده محصول اروپایی ارز دیجیتال، 21شرز توسعه یافته است.

در آخرین مصاحبه، وود خاطرنشان کرد که بحث‌های ETF بیت‌کوین نقطه‌ای با SEC «بسیار مثبت» بوده است و خوش‌بینی بیشتری در مورد پتانسیل اولین ETF بیت‌کوین یا ETF‌هایی که تا 10 ژانویه تایید می‌شوند ، اضافه کرد .

وود اظهار داشت: طی ماه گذشته تا شش هفته چیزی تغییر کرد و افزود که SEC رویکرد خود را نسبت به بررسی ETF بیت کوین از انکار خاموش به پرسیدن «سوالات متفکرانه، دقیق و فنی» تغییر داده است.

به گفته وود، این یک حرکت بسیار مثبت است که منجر به گفتگوهای پربار با SEC شده است. وود اظهار داشت: «من فکر می‌کنم چشم‌انداز برای ETF بیت‌کوین نقطه‌ای روشن است و ما فکر می‌کنیم که در ژانویه خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا