روش های کسب درآمد

ربات Shrimpy یکی از نرم افزارهای مناسب برای ترید خودکار

Shrimpy یک ربات ترید است که بصورت خودکار به معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال می‌پردازد…..

shrimpy نرم افزار خودکار سازی سرمایه گذاری ارز های دیجیتال است. همه ما در این مدت که با ارز دیجیتال آشنا شدیم می دانیم که با خریدن و نگهداری ارز دیجیتال می توانیم سود کسب کنیم. این ربات خودکار در این زمینه به افراد تازه وارد کمک می کند حتی افراد حرفه ای هم می توانند از این ربات ها برای بهتر ترید کردن استفاده کنند.

آشنایی با ربات های ترید

ربات‌های ترید اخیرا توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و این به دلیل پیشرفت الگوریتم‌هایشان و افزایش نرخ بازدهی آنهاست. هیچ کس نمی‌تواند ۲۴ ساعت شبانه روز به بازار نگاه کند، و ماهیت نوسانی بازار ارزهای دیجیتال باعث می‌شود تا شما در کسری از ثانیه ضرر کنید و یا یک فرصت عالی را از دست بدهید. به عنوان یک کاربر ربات shrimpy ، شما می‌توانید ربات‌های خود را در موارد زیادی اتوماتیک کنید؛ مثل کپی برداری از تریدرهای موفق، باز کردن پوزیشن به صورت خودکار و بررسی سبد کالاهای موفق.

ربات‌های معامله‌گر معمولاً برای تشخیص روند و تصمیم‌گیری اینکه چه زمانی یک ترید باید انجام شود از یک سری الگوریتم استفاده می‌کنند

shrimpy از چه صرافی هایی پشتیبانی میکند؟

Binance /Bittrex /Bittrex Intl /KuCoin /CoinbasePro /Poloniex /Kraken /Bibox /Gemini /Huobi/HuobiGlobal /HitBTC /BitMart /Bitstamp /OKEx /Bitfinex>

نحوه ثبت نام

وارد سایت رسمی shrimpy شوید و روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا فیلدهای مورد نظر را تکمیل کنید.

  • Name: نام و نام خانوادگی
  • Email: ایمیل
  • Password: رمز عبور قوی
  • Confirm Password: تکرار رمز عبور
  • (Referral Code (Optional: کد معرف شما
  • I certify that I am 18 years of age or older, and I agree to the Terms of Service and Privacy Policy: قبول کردن قوانین سایت
  • در پایان روی گزینه Sign up کلیک کنید.
  • ایمیل خود را تایید کنید.
  • باید ربات و صرافی را از طریق API متصل کنید.
  • بعد از ثبت نام از بخش Log in وارد سایت شوید.

بخش های مهم ربات shrimpy

Dashboard: اطلاعات کلی حساب
Portfolio: فعال کردن ربات
History: تاریخچه فعالیت شما
Social: تنظیمات ربات دیگران
Backtest: ابزار پیشرفته
Settings: تنظیمات حساب

صرف نظر از تجربه شما در زمینه ارز رمزنگاری شده ، Shrimpy می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی نمونه کارها ، پیگیری عملکرد و نظارت بر بازار کمک کند.

اجرای سفارش با تأخیر کم

با بهره گیری از نقاط پایانی اجرای تاخیر کم Shrimpy برای تجارت رمزنگاری ، تجارت را در هزاران بازار در هر صرافی عمده انجام دهید. Shrimpy API یک راه حل عملی تجاری برای تیم های توسعه دهنده محصولات تجارت رمزنگاری ، ربات های تجارت الگوریتمی یا استراتژی های تجارت با فرکانس بالا ارائه می دهد.

مدیریت نمونه کارها

با راهکارهای مناسب مدیریت نمونه کارها ، تخصیص و تعادل مجدد نمونه کارها را خودکار کنید. به جای توسعه و بهینه سازی اجرای تجارت ، به Shrimpy اجازه دهید تا مسیر تجارت را به طور خودکار انجام دهد. Shrimpy API یک راه حل عملی زیرساختی و تجاری را ارائه می دهد تا تیم ها بتوانند محصولات تجاری رمزنگاری موثری را تولید کنند که با ربات های تجاری الگوریتمی قابل رقابت باشد.

مدیریت کاربر Shrimpy

Shrimpy’s Universal Crypto Trading API یک راه حل برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا همه کاربران خود را مدیریت کنند ، اساساً به عنوان یک راه حل کامل برای مدیریت کاربر عمل می کند. به جای اینکه سرورهای خود را با درخواست های کاربر سرگردان کنید ، هر کاربر می تواند به طور مستقیم با Shrimpy ارتباط برقرار کند تا به حساب های خود دسترسی پیدا کند ، معاملات را انجام دهد و داده ها را جمع آوری کند. با این کار منابع توسعه آزاد می شود و به تیم شما اجازه می دهد تا روی پیشنهادات اصلی محصولات شما تمرکز کند.

تجزیه و تحلیل

Shrimpy’s Universal Crypto Trading API شامل یک ویژگی منحصر به فرد آزمایش مجدد است که به کاربران امکان می دهد استراتژی های مختلف متعادل سازی مبتنی بر زمان را تجزیه و تحلیل کنند. با استفاده از داده های دقیق تبادل ، استراتژی های نمونه کارها را به طور دقیق ارزیابی کنید. برخلاف اکثر تست های ارز رمزنگاری شده که داده های OHLCV نادرست را تجزیه و تحلیل می کنند ، آزمایش های پس زمینه Shrimpy شامل داده های کتاب و قیمت کامل است که از مبادلات به صورت جداگانه جمع آوری می شود و اطمینان حاصل می کند که دقیق ترین و دقیق ترین نتایج بدست آمده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا