دانستنی های کسب و کار

دانلود و بررسی اپلیکیشن پولیک و هر آنچه باید بدانید

پولیک یک استارت‌آپ است که بواسطه یک نرم افزار در امر کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. این نرم افزار با بهره گیری از فضای اشتراک محتوا و خدمات مختلف، برای اولین بار است که در کشور طراحی و پیاده سازی شده است. کاربران آن می‌توانند از طریق فروش محصولات و کالا‌ها و خدمات، تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها (App Sharing) کسب درآمد کنند.

پولیک چیست؟

یک نرم افزار برای تمامی افرادی که گوشی هوشمند دارند می توانند با استفاده از این اپلیکیشن کسب درآمد کنند و مخارج خود را به راحتی تامین کند و همچنین با عضویت در این اپلیکیشن از مزایای آن به عنوان مثال: بیمه ی حوادث ، هزینه های غرامت و پزشکی تا سقف 10 میلیون تومان بهره مند شوند. شاید نام تبلیغات کلیکی به گوشتان خورده باشد. در این روش تبلیغ کاربر عضو یک سیستم ارائه تبلیغات شده و در ازای کلیک و باز کردن هر بنر تبلیغاتی، مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن پولیک

پس از نصب پولیک برایتان صفحه ای نمایش داده می شود که از شما شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار می خواهد با این اپلیکیشن را می خواهد که در بخش قوانین در ابتدا به معرفی اجمالی این اپلیکیشن پرداخته شده است

بخشی از قوانین

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود. لازم به ذکر است که همواره مبلغ 10 هزار تومان به عنوان فعال بودن حساب همیشه در کیف پول باقی می ماند و نمی توان آن را برداشت نمود و در قوانین ذکر شده است که مبالغ از طیریق کیف پول پولیک امکان جابجایی بین سایر شماره های شناسایی را نیز دارند و می توان به صورت آنلاین توسط خود کاربر به کیف پول سایر اعضای پولیک نیز انتقال اعتبار انجام داد.

قوانین اصلی پولیک برای شروع عضویت و کسب درآمد

  • باید سالانه مبلغ 39 هزار و 900 تومان واریز نمایید.
  • شماره تلفن فرد داوطلب را برای ارسال کد فعالسازی وارد نمایید.
  • اعضا باید اطلاعات دقیق و درست را وارد نمایند و نباید از اسامی مستعار استفاده کنند.
  • با هر دستگاه هوشمند فقط می توان وارد یک اکانت پولیک شد و اگر به طور همزمان چندین دستگاه به یک اکانت متصل گردند تنها آخرین دستگاه فعال باقی مانده و بقیه دستگاه های غیرفعال می شوند.

راه های کسب درآمد از پولیک

تبلیغات 

یعنی می توانید با گرفتن تبلیغات از پولیک و قرار دادن در کانال های تلگرامی خود کسب در آمد کنید !

به اشتراک گذاری برنامه 

همین که پولیک را به دوستان خود در شبکه های اجتماعی ارسال کنید برای شما امتیاز در نظر میگیرد و پول خوبی را به شما می دهد .

بسته های بیمه 

همین که دوستان خود را بیمه کنید و بیمه های غرامت و آتش سوزی منازل را به دوستان خود پیشنهاد دهید سود خوبی بدست می آورید.

 فروشگاه 

یعنی شما می توانید برای محصولات موجود در پولیک تبلیغات کنید و هر قلم از محصول که به فروش برسد در آمد خوبی را برای شما در نظر میگیرد .

امکانات اپلیکیشن اندرویدی پولیک poulik

  • امکان عضویت به عنوان مهمان قبل از پرداخت هزینه اشتراک
  • امکان شروع فعالیت با شماره تلفن همراه
  • دارای ابزار بررسی میزان در آمد روزانه
  • امکان استفاده از تمامی روش های کسب در آمد
  • امکان ویرایش مشخصات فردی از جمله حساب بانکی
  • دارای گزینه اعتبار برای بررسی میزان موجودی شما
  • معرفی سامانه
  • کیف پول
  • آموزش کار با اپلیکیشن کاملا رایگان
  • باشگاه جدیدترین اخبار
  • دارای بخش قوانین
  • پشتیبانی
  • سایر ویژگی های دیگر

آیا میشود به پولیک اعتماد کرد؟

اپلیکیشن های خرید و فروش در داخل کشور به دلیل داشتن رقبای بسیار قدرتمند همواره با هجمه ی بسیار بالایی مواجه هستند ! اینکه بدون استدلال اشاره به کلاهبردار بودن یک اپلیکیشن شود خود دلیلی بر اسپم بودن آن نظر خواهد بود ! تبلیغات گسترده ی این اپلیکیشن در شبکه های خارج از کشور سبب بوجود آمدن حساسیت های بیشتری در این حوزه شده است .

از طرفی افرادی که از چنین اپلیکیشن هایی سودهای بالایی می برند غالبا در صدد تعریف و تمجید و ارائه ی نظر درباره ی آن نیستند تا کسب و کار خود را مورد هجمه قرار ندهند ! چنین کسب و کارهایی همواره با ریسک های بالایی همراه خواهد بود که استفاده کننده خود باید این مسئولیت را پذیرفته و عواقب آن را به افراد غیر نسبت ندهند ! این اپلیکیشن درگاه پرداخت بانکی داخل ایران دارد و در صورت افزایش شکایات از این اپلکیشن مراجع قانونی به راحتی توانایی بلاک درگاه بانکی و درنتیجه از کار افتادن اپلیکیشن را خواهند داشت .

حذف پولیگ از گوگل پلی استور!!!

مورد دیگری که سبب می شود تا نسبت به این برنامه مشکوک شویم، حذف برنامه پولیک از گوگل پلی می باشد. گوگل پلی، از جمله معتبرترین مارکت های اندرویدی است که با دقت بالایی محتوای برنامه ها را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت عدم اجرای قوانین و مقررات مخصوص گوگل، برنامه را از لیست خود حذف می کند. حال اگر برنامه پولیک را از گوگل پلی سرچ نماییم، متوجه خواهیم شد که لینک این برنامه حذف شده است و این نشان می دهد که این برنامه نتوانسته استانداردهای گوگل پلی را پاس کند.

در هیچ مارکت ایرانی انتشار داده نشده است

فروشگاه های معتبر IOS و اندروید قبل از انتشار یک اپلیکیشن آن را از جهت های مختلف به عنوان مثال از نظر امنیتی و… آن را به صورت کامل بررسی می کنند .

در حال حاضر این اپلیکیشن در هیچگونه از مارکت های معتبر ایرانی وجود ندارد. جالب است در ویدئو های تبلیغاتی آن ذکر شده در اپ استور و گوگل پلی وجود دارد. ولی این اپلیکیشن در اپ استور وجود ندارد و فقط در بین مارکت های معتبر و قانونی در فروشگاه گوگل پلی موجود می باشد که آن هم به دلیل سادگی شرایط برای گذاشتن اپلیکیشن در این فروشگاه است و این نشان از آن است که این اپلیکیشن رسمی نبوده و دلیل آن وجود شکایت های متعدد می باشد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا