حساب و کیف پول اینترنتی

حساب نتلر Neteller آموزش خرید، افتتاح و وریفای حساب

نتلر Neteller یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که برای پرداخت ارزی (خرید از سایت های خارجی) و انتقال ارز به کشورهای مختلف استفاده می شود. مهمترین نکته ای که در رابطه با این سرویس پرداخت آنلاین وجود دارد این است که امکان مدیریت چند حساب را در آن واحد در اختیار کاربران قرار می دهد. تقریبا بیش از یک دهه است که نتلر به عنوان یکی از راه­های سریع، ساده و امن برای انتقال پول در بین شرکت­ها و افراد شناخته می­شود. این شرکت هر ساله به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مستقل انتقال پول در جهان میلیونها دلار هزینه پردازش میکند.

شرکت نتلر Neteller

نتلر توسط Paysafe Financial Services Limited   در سال 1999  در کانادا تاسیس و در سال 2004 به جزیره Man منتقل شد. نتلر در واقع یک کیف پول الکترونیکی آنلاین است که برای پرداخت­های ارزی و انتقال ارز مورد استفاده قرار می­گیرد. از این رو میلیون­ها نفر هر روزه از سرویس نتلر برای پرداخت و دریافت پول درسراسر جهان استفاده می­کنند.

سرویس نتلر جهت برداشت هزینه گزینه ی آنلاین و آفلاین دارد. آن ها هم چنین دسترسی سریع به پول نقد خود را در میلیونها نقطه ATM و مکانهای آنلاین در اختیار کاربرای قرار داده است.

با استفاده از سرویس­های ارائه شده در نتلر قادر به انتقال وجوه در سایت­های مورد علاقه خود در سریع­ترین زمان و علاوه بر آن مدیریت چند حساب به صورت همزمان نیز می­باشید. بنابراین با داشتن این حساب به نوعی نیازی به کارت­های اعتباری و افتتاح حساب در بانک­های سنتی را ندارید، چرا که به نوعی می­توان گفت که نتلر یک حساب ارزی واسط به شمار می­رود.

آموزش افتتاح حساب نتلر Neteller

اولین نکته ای که در رابطه با افتتاح حساب نتلر باید مد نظر داشته باشید این است که امکان استفاده از این سرویس در ایران وجود ندارد. به عبارت دیگر به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، شما به صورت مستقیم و با آی پی ایران نمی توانید وارد سایت شده و حساب کاربری ایجاد نمایید.

اما همیشه راهی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. شما می توانید با استفاده از یک سرویس وی پی ان، فیلتر را از بین برده و وارد سایت شده و حساب کاربریتان را ایجاد نمایید.

وبسایت نتلر به آدرس اینترنتی https://www.neteller.com را باز کنید.

فرم ثبت نام را پر کنید: حال می بایست اطلاعات پایه ای خود از یک جمله نام و نام خانوادگی و یک آدرس ایمیل را وارد کنید

پسوردی را که می توانید به راحتی به یاد داشته باشید ، از جمله 8 کاراکتر ، با حروف بزرگ وارد کنید و برای انتقال مرحله 2 روی ثبت نام کلیک کنید

در مرحله بعد ارز و کشور محل اقامت را انتخاب کنید سپس روی ذخیره کلیک کنید

در مرحله بعد باید اطلاعات شخصی دقیق خودتون رو تکمیل کنید از جمله:

  • (1): ماه تولد خود را انتخاب کنید
  • (2): تاریخ تولد خود را انتخاب کنید
  • (3): سال تولد خود را انتخاب کنید
  • (4): جنسیت خود را انتخاب کنید (مرد یا زن)
  • (5): آدرس را وارد کنید

توجه: برای تأیید اعتبار حساب آتی ، باید آدرسی را وارد کنید که اسناد تأیید صحت آن مانند اظهارات حساب بانکی یا قبض های ابزار … را دارید تا بعداً برای تایید آدرس (مکان جغرافیایی) استفاده کنید.

  • (6): نام شهر را وارد کنید
  • (7): نام استان را انتخاب کنید
  • (8) کد پستی کد پستی را وارد کنید
  • (9) شماره تلفن را وارد کنید
  • (10) “ادامه” را انتخاب کنید

در مرحله بعد باید اطلاعات امن ID (کد انتقال پول) را بخاطر بسپارید. این کد 6 رقمی Secure ID است که در هنگام افتتاح حساب توسط سیستم ارائه می شود. شما باید آن را با اطلاعات حساب مانند ایمیل ثبت نام ، شناسه حساب و رمز عبور (در صورت لزوم) ذخیره و ذخیره کنید.

برای انتخاب به قسمت سپرده ،در صورت نیاز فوراً می توانید 5 دلار از طریق ویزا شارژ کنید تا بتوانید حساب خود را تأیید کنید.

تمام شد شما با موفقیت یک حساب Neteller ثبت کرده اید. اکنون می توانید پول دریافت و انتقال دهید. با این حال ، محدودیت معامله شما فقط 150 دلار است. برای افزایش حدود معاملات و استفاده از تمام عملکردهای Neteller ، باید حساب خود را تأیید کنید.

نحوه تایید حساب نتلر Neteller

برای تایید اعتبار خود ، باید 4 مرحله انجام دهید

(1) حساب صندوق – (2) پیوند به حساب Facebook (اختیاری) – (3) تأیید هویت – (4) تأیید آدرس.

مهمترین نکاتی که هنگام افتتاح حساب نتلر باید بدانید

  • همان طور که گفته شد باید از یک وی پی ان استفاده کنید. ترجیحا آی پی کشورهای به غیر از آمریکا، کانادا و انگلیس را انتخاب کنید.
  • هنگامی که وی پی ان شما وصل شد، اطلاعات شهر و کشوری که به آن متصل هستید را یادداشت نمایید. چرا که برای وریفای حساب نتلر به آن نیاز دارید.
  • به دلیل قوانین سختی که برای ساخت اکانت Neteller وجود دارد، برای هر بار ورود از آی پی همان کشوری استفاده کنید که در ابتدا انتخاب کردید.

مزایای کلیدی داشتن حساب نتلر Neteller

  • ثبت نام و افتتاح حساب رایگان
  • کارت های پیش پرداخت نتلر با هزینه مقرون به صرفه ای قابل دریافت است
  • نقد کردن درآمد ها در برخی سایت ها از طریق نتلر ساده تر از بانک های سنتی است
  • امکان شارژ حساب ایمن و ناشناس
  • سطح رمزنگاری بالا
  • امکان پرداخت با هر واحد ارزی حتی در صورتی که حساب بانکی شما با ارز دیگری باشد
  • پرداخت هزینه در سایت های مختلف خارجی
  • انتقال و دریافت ارز
  • خرید مسترکارت پیش پرداخت Net+

علاوه بر این نتلر جوایز و طرح های تشویقی بسیاری برای کاربران وفادارش دارد. برای نمونه شما با هر پرداختی که در اینترنت انجام یا به صورت بین المللی پول انتقال می دهید، یک امتیاز دریافت می کنید و سپس می توانید این امتیاز ها را به صورت گیفت کارت خارج کنید یا اعتبار آن به حسابتان منظور شود.

Neteller همچنین برنامه VIP برای مشتریان بسیار مهمش دارد که مزایای بیشتری دریافت می کنند.

نحوه واریز حساب Neteller و کارمزد آن

نتلر از شما می خواهد حداقل 5 دلار برای تأیید اعتبار خود ارائه دهید. هزینه فعلی 2.5٪ برای همه نوع کارتها یا کیف پولها یکسان است ، بنابراین شما باید مبلغ 0.13 دلار اضافی را برای هزینه انتقال بپردازید.

  1. در رابط کاربری Account بعد از ورود به سیستم ، روی Money In کلیک کنید
  2. نوع کارت مورد نظر برای استفاده برای واریز به Neteller را انتخاب کنید
  3. اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید که عبارتند از:

(1) مبلغ مورد نظر برای واریز را وارد کنید
(2) شماره ویزا / مستر کارت شما
(3) ماه انقضا در جلوی کارت مشخص شده است
(4) سال انقضا در جلوی کارت مشخص شده است
(5) سه شماره امنیتی در پشت کارت نوشته شده است
(6) پیش فرض ارز خود را نگه دارید
(7) غیر قمار را انتخاب کنید (مبلغی که برای سپرده گذاری برای قمار استفاده نمی کنید)
(8) ادامه را انتخاب کنید و بعد از آن

  • اطلاعات سپرده را تأیید کنید. اگر همه اطلاعات صحیح است ، ادامه را انتخاب کنید. در صورت اشتباه ، بازگشت را فشار دهید تا به ویرایش برگردید.

نحوه ارتباط Neteller به Facebook

پس از اتمام واریز ، به رابط Account باز می گردید. روی تأیید نشده کلیک کنید. نتلر شما را ملزم به پیوند دادن به حساب Facebook خود نمی کند. اما در صورت پیوند دادن ، زمان زیادی را در مرحله Verify ID و آدرس ذخیره می کنید. به طور خاص ، اگر پیوند برقرار کنید ، در مرحله تأیید صحت تأیید ID ، فقط باید از دو کارت شناسایی ، گواهینامه رانندگی یا گذرنامه عکس بگیرید. اگر اینطور نیست ، باید از یک برگه کاغذی استفاده کنید که کلماتی را که مورد نیاز نتلر است ثبت می کند.

طبق تجربه من ، برای صرفه جویی در وقت ، باید با کلیک کردن روی تأیید با فیس بوک ، پیوند را با فیس بوک انتخاب کنید. اگر موافق نیستید یا حساب فیس بوک ندارید ، روی No Thanks کلیک کنید.

تایید هویت در نتلر Neteller

ابتدا روی یکی از اسنادی که باید تأیید کنید کلیک کنید.

  1. گذرنامه
  2. کارت شناسایی
  3. گواهینامه رانندگی

به عنوان مثال ، من از کارت شناسایی استفاده می کنم.

در صورت پیوند با فیس بوک: برای بارگذاری روی رایانه / لپ تاپ ، جلوی کارت شناسایی خود ، روی Fixed Time Trade File کلیک کنید. سپس همین کار را با پشت انجام دهید.

توجه: این باید یک عکس کاغذ رنگی (نه یک فتوکپی ، سیاه و سفید) باشد و با فرمت JPG یا PNG ذخیره شود.

اگر هنوز به فیس بوک وصل نشده اید ، نتلر از شما می خواهد که با وب کم رایانه / لپ تاپ خود عکس های دو طرفه بگیرید. شما جلوی شناسنامه / گواهینامه راننده را به وب کم نگاه دارید. برای گرفتن عکس روی Capture Image کلیک کنید. توجه داشته باشید که تصویر باید به اندازه کافی واضح باشد تا اطلاعات روی کاغذ را بخوانید. سپس بر روی ادامه کلیک کنید و همین کار را با پشت انجام دهید.

در آخر ، از خودتان عکسی بگیرید که نتلر از شما درخواست می کند. این معمولاً NETELLER + ماه / روز / سال امروز است . به عنوان مثال: NETELLER 22/07/2019 . باید صورت شما به وضوح دیده شود. پس از اتمام ، تأیید را فشار دهید

نحوه تایید مکان به دو روش

(1) موقعیت جغرافیایی: مکان مرورگر را برای نتلر روشن کنید تا مکان خود را در Google Map برای تأیید خودکار بررسی کنید. خیلی سریع اما توجه داشته باشید که باید از رایانه / لپ تاپ در نزدیکی آدرسی که برای حساب کاربری خود ثبت کرده اید استفاده کنید.

(2) بارگذاری سند آدرس: شما در طی 90 روز گذشته از هرگونه اسنادی با نام و نشانی کامل خود که برای حساب کاربری ثبت شده اید ، عکس می گیرید. نمونه هایی از قبض قبض ابزار ، قبض شهریه ، اظهارنامه بانکی و غیره.

در صورت مالک بودن ، راه دوم کاملاً مشکل ساز است. بنابراین ، من ترجیح می دهم از روش 1 استفاده کنم. روی Geolocation کلیک کنید. مرورگر به طور خودکار اعلان را در گوشه سمت چپ بالا نمایش می دهد. Allow را انتخاب کنید. انجام شد.

اگر مرورگر به طور خودکار این پیام را نشان نمی دهد ، این مراحل را دنبال کنید:

  1. روی گوشه سمت چپ بالای مرورگر کلیک کنید
  2. بر روی Block کلیک کنید
  3. Allow را انتخاب کنید
  4. در این زمان مرورگر پیامی را درخواست می کند که بارگیری مجدد را انجام دهد تا تنظیمات جدید شما را اعمال کند. بارگیری مجدد را کلیک کنید
  5. Geolocation را دوباره انتخاب کنید ، سیستم به طور خودکار آدرس شما را تأیید می کند.

در صورت عدم امکان انجام این روش ، باید اسناد را پیدا کنید تا نام و آدرس ثبت نام خود را ثبت کنید. نحوه بارگیری و بارگذاری تصویر همان است که وقتی کارت شناسایی / مجوز رانندگی را گرفتید و بارگذاری کردید.

نوع سند را انتخاب کنید:

برای بارگذاری تصویر ، روی بارگذاری پرونده ها کلیک کنید. سپس بر روی ادامه کلیک کنید تا تکمیل شود. سرانجام ، نتر خلاصه را به شما نشان می دهد. مراحل تأیید هویت حدود 24 ساعت به طول می انجامد. پس از اتمام تأیید ، نتلر اعلان را به ایمیل شما ارسال می کند

مقررات مالی سرویس نتلر

شرکت Paysafe Financial Services Limited، یک شرکت تابع کمپانی Paysafe Group Limited است که از سوی اداره­ی امور مالی تحت قوانین پول الکترونیکی کشور انگلستان اداره می­شود. بنابراین این کمپانی تحت قوانین مبارزه با پولشویی، فساد، سرقت، کلاهبرداری و تقلب اداره می­شود. این شرکت جهت جلب رضایت کاربران و آرامش خاطر آنها نیز از رمزنگاری SSL، احراز هویت دو مرحله­ای و پروتکل­های امنیتی پیشرفته استفاده می­کند و برای اعضای VIP نتلر نیز یک تضمین 100 درصد جهت جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری وجود دارد.

کارمزد نتلر برای شارژ حساب چقدر است؟

  • از طریق ویزا 1.90 تا 4.95 درصد
  • از طریق مستر کارت 1.90 تا 4.95 درصد
  • از طریق بیت کوین 1 درصد
  • از طریق انتقال بانکی رایگان
  • و از طریق paysafecard باید 7 درصد کارمزد بپردازید.

قابلیت instaCash

از طریق این قابلیت می توانید با حساب بانکی که در نتلر ثبت کردید، به حساب خود پول انتقال دهید. این سیستم موجودی حساب نتلر شما را بررسی می کند و اگر مقدار کافی موجود باشد، پرداخت را صورت می دهد در غیر این صورت از موجودی حساب بانکی استفاده می کند.

نمی توانید حساب خود را وریفای کنید؟

برای خرید اکانت وریفای شده و شارژ حساب به خاطر تحریم ها اگر نتوانستید در این آموزش حساب خود را وریفای کنید باید از صرافی های واسط مانند پی 98 و اوکی اکسچنج کمک بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا