مقالات آموزشیسایت کلیکی ایرانیسایت کلیکی خارجی

بررسی چگونگی کسب درآمد از سایت های کلیکی

در این مطلب به چگونگی کسب درآمد از سایت های کلیکی خواهم پرداخت . معمولا افراد زیادی هر روزه با این نوع سایت های کسب درآمد به ازای کلیک آشنا می شوند که بعضی ها گرفتار سایتهایی می گردند که ۱$ دلار به ازای هر کلیک پرداخت می کنند.  (مثل grandptc.com که این سایت کلاه بردار قدیمی هنوز هم فعال هست و به واسطه تبلیغات تاریخ مصرف گذشته اش همچنان در حال کلاهبرداری است) این سایت ها خیلی قدیمی هستند و کلاهبردار ,هیچ جا شما نمی تونید سایتی پیدا کنید که بیشتر از ۰٫۰۱$ به ازای کلیک پرداخت کنه اگر هم بیشتر باشه ۰٫۰۳$ به عضویت ویژه یا ارتقاء یافته می دهند.

بررسی و چگونگی کسب درآمد از سایت های کلیکی

سایت کلیکی چیست؟
درآمد به ازای کلیک از سایتهای کلیکی خارجی و ایرانی واقعی هست؟
این نوع کسب درآمد از اینترنت چقدر وقت می گیرد؟
چگونگی برداشت درآمد از سایت های کلیکی ؟
بهترین راه های افزایش درآمد از سایت های کلیکی؟

سایتهای کلیکی

سایت های کلیکی که اسمش پیداست در واقع سایت تبلیغات کلیکی هست . اساس این سایت ها گذاشتن تبلیغ دیگر سایت ها و جذب بازدید کننده برای اسپانسرها است. به عنوان مثال شما یک سایت فروشگاهی دارید و می خواهید تبلیغات کنید با قیمت مناسب و بازدید کننده جذب کنید به تعداد بالا.

سایتهای کلیکی یکی از سریع ترین راههای جذب بازدید کننده است. شما در یک سایت کلیکی بازدید کننده میخرید مثلا ۱۰۰۰ بازدید و اون سایت کلیکی آدرس سایت شما رو با یک توضیح در مورد سایت شما برای کاربرهاش نمایش داده و به کاربرها درصدی از پولی که از شما گرفته رو پرداخت میکنه تا روی تبلیغات سایت شما کلیک کنند و از سایت شما بازدید نمایند.

کسب درآمد از سایت های کلیکی

اما نحوه ی کسب درآمد از سایت های کلیکی و اینکه پولی که این سایت ها پرداخت می کنند از کجا می آید؟
فرض کنید شما هر بازدید رو ۱۵ تومان بخرید . سایت کلیکی این ۱۵ تومان رو چند قسمت می کنه و یک قسمت از اون رو ، مثلا ۴ تومان به کاربرها به ازای کلیک روی تبلیغات شما پرداخت میکنه و درصدی از از اون ۱۵ تومان رو برای خودش رو برای خودش بر میداره و یک درصد دیگه هم باقی مانده رو هم میذاره برای زیرمجموعه اجاره ای و مستقیم و ارتقاء عضویت.

راه های کسب درآمد

شما در یک سایت کلیکی چند راه برای کسب درآمد دارید:

  1. کلیک کردن روی تبلیغات
  2. جذب زیر مجموعه مستقیم
  3. خرید زیرمجموعه اجاره ای
  4. ارتقاء عضویت
  5. تبلیغ کردن (تبلیغ سایتتون و یا تبلیغ برای جذب زیر مجموعه مستقیم)

شما روی تبلیغات کلیک می کنید و مثلا: در کل ۲۰۰ تومان (تک تومان) درمیارید البته سایت های خارجی یکم بیشتر در میاد چون به دلار پرداخت می کنند که براحتی قابل برداشت از طریق حساب ارزی اینترنتی مانند پرفکت مانی است.

ریفرال های مستقیم و غیرمستقیم در سایت های کلیکی خارجی

زیر مجموعه مستقیم : روش دوم شما وقتی عضو یک سایت می شوید اون سایت به شما یک آدرس منحصر به فرد میده و ظرفیت و سود خاصی معین میکنه و میگه تا ۲۰۰ زیر مجموعه مستقیم می تونید جذب کنید و اگر اون ها کلیک کنند از کلیک های اون ها به شما ۳ تومان میده و این زیر مجموعه های مستقیم رایگان هستند واگر اون ها فعال باشند شما همیشه از اون ها درآمدی بدست بیارید.

زیر مجموعه اجاره ای : زیرمجموعه های اجاره ای در خود سایت کلیکی ارائه می شوند و باید این زیرمجموعه ها را اجاره کنید. شما بابت اون ها پولی ماهانه پرداخت می کنید مثال ۲۵۰ تومان و از کلیک های اون ها سود کمی بدست میارید اما تعداد زیر مجموعه که بالا میره همین سود کم به میلیون هم میرسه وشما با تمدید ماهانه زیر مجموعه درآمدتون رو به اندازه قابل توجهی افزایش میدید.

مدیریت رفرال های اجاره ای در سایت های کلیکی

1- برای اینکه از این زیرمجموعه های اجاره ای درآمد بالایی رو بتونید کسب کنید و نحوه مدیریت اونها و تکنیک های حرفه ای که باید انجام دهید تا همه درآمدتون بابت تمدید و هزینه بازیافت و غیره تلف نشه رو یاد بگیرید نیاز است که یک استراتژی حرفه ای داشته باشید

2- شما در حالت معمولی که در یک سایت کلیکی عضو می شوید ، اسم عضویت شما استاندارد یا رایگان است ودرآمد شما از زیر مجموعه مستقیم و اجاره ای و حتی کلیک هاتون کمتر از عضویت های پیشرفته یا بالاتر هست . برای بالا بردن درآمد از سایتهای کلیکی یکی از بهترین راهها ارتقاء عضویت است.

3- شما برای جذب زیر مجموعه مستقیم می تونید تبلیغ یک سایت کلیکی رو در سایت دیگری بذارید و زیر مجموعه جذب کنید.
اما برای برای اینکه از سایت های کلیکی به درآمد خوبی برسید اول باید چند ماه در این سایت ها کار کنید روزی یک الی دو ساعت هم وقت نمیگره و بعد ازاینکه این سایت هارو شناختید و آشنا شدید با همون پولی که از این سایت ها درآوردید عضویتتون رو ارتقاء بدید یا زیر مجموعه اجاره کنید و..

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. متن یه مشکلی داره.
    اونم بخش تقسیم درآمد سایت از تبلیغات هست.
    سایت اونقدرا از گرفتن تبلیغ درآمد نداره که بخواد پول واسه زیرمجموعه اجاره ای بده. واسه همینم پانزی میشه و عملا سود افراد جدید رو از افراد قدیمی میده.
    همینجوری میشه که بعد از یه مدت همشون اسکم میشن.

    1. درود
      تبلیغات همین بنرها و یا معرفیشون در سایت های خارجیه که کاربر جذب میکنند. منظور از تبلیغ همینه. چون یک مانیتور خارجی نمیاد روزانه بالای 20 سایت هایپ بزاره اونم بدون گرفتن مبلغی. پس براش فرقی ندار که اون سایت یک روز میمونه یا دو روز. اون ها فقط با گرفتن مبلغی روزانه بالای 10 سایت معرفی میکنند.

  2. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم برای کار در سایت های کلیلی نیاز به خرید vps هست یا نه؟

    1. سلام
      برای فعالیت در یک سری از بخش ها نیاز به فیلترشکن میباشد. حالا از ابتدا بهتره که با VPS باشین و آی پی ثابت.

  3. سلام خسته نباشید چند وقت پیش یک سایت معرفی کرده بودید به نام استار کلیکس من اول ثبت نام شمارمو وارد نکردم الان از من شماره میخواد رفتم شمارمو وارد کردم میگه اشتباهه شمارمم درسته 98917
    اول میزنم بعد کاملآ بقیش می‌نویسم میگه اشتباه
    بعد آیا موقع برداشت شمار همراه مهمه؟؟
    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا