سایت کلیکی خارجیمقالات آموزشی

آموزش واریز و برداشت از سایتهای کلیکی خارجی مرحله به مرحله

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_imageframe image_id=”15337|full” max_width=”” style_type=”” blur=”” stylecolor=”” hover_type=”none” bordersize=”12″ bordercolor=”” borderradius=”” align=”center” lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” lightbox_image_id=”” alt=”” link=”” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”slide” animation_direction=”left” animation_speed=”0.7″ animation_offset=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″]https://big-income.com/wp-content/uploads/2020/06/واریز-و-برداشت-از-سایتهای-کلیکی-خارجی.jpg[/fusion_imageframe][fusion_text]

فعالیت در سایتهای کلیکی مخصوصا سایتهای کلیکی خارجی روز بروز افزایش چشمگیری پیدا میکنه و به تبع اون سوالات زیادی در مورد نحوه واریز و برداشت از سایتهای کلیکی خارجی مطرح می شود

سایتهای کلیکی خارجی

همانطور که شاید خیلی از شماها بدونید سایتهای کلیکی خارجی با حساب های ارزی اینترنتی کار می کنند و واریز و برداشت در این سایتها بصورت دلار اینترنتی می باشد. دلار اینترنتی در قالب حساب هایی همچون پرفکت مانی ، پیزا ، پی پال ، پاییر ، بیت کوین و غیره که بهترین حساب هایی که ما با آنها کار داریم پرفکت مانی و بیت کوین است .

برای داشتن یک حساب پرفکت مانی باید اقدام به افتتاح این حساب بکنید که رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد و اگر نمی دونید که به چه طریق باید اقدام کنید به ” آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی ” مراجعه کنید.

نحوه واریز و برداشت از سایتهای کلیکی خارجی

بعد از ثبت نام در سایتهای کلیکی خارجی ، با قسمتهای مختلفی سروکار دارید که اولین قسمت مهم مربوط به نحوه کلیک آگهی ها است. بعد از شروع کار و کلیک آگهی های سایت های کلیکی و برای افزایش درآمدتون نیازمند اقداماتی همچون اجاره رفرال و خرید آپگرید هستید که البته این موارد اختیاری است .

واریز مبلغ در سایتهای کلیکی خارجی

برای این منظور ابتدا باید مطمئن شوید که اولا حساب اینترنتی پرفکت مانی را افتتاح کرده اید و در ثانی اکانتتون رو شارژ کرده و موجودی در این اکانت داشته باشید.

خب در اولین اقدام در اکانت خودتون در سایت کلیکی روی گزینه add funds کلیک کنید و در صفحه باز شده باید مشخص کنید که از چه حسابی می خواهید مبلغ لازم را به purchase balance منتقل نمائید . برای هر گونه خرید و یا اجاره باید در  purchase balance موجودی کافی داشته باشید و حتی اگر موجودی زیاد در بالانس اصلی داشته باشید نیاز دارید که منتقل کنید به purchase balance برای خرید یا اجاره .

فیلد اول در add funds

همانطور که در تصویر بالا کاملا مشخص است در فیلد اول باید مشخص کنید که مثلا از پرفکت مانی یا از بالانس اصلی قصد دارید مبلغ لازم رو به بالانس خریدتون اضافه کنید. در فیلد پائینی مقدار مبلغی که میخواهید رو وارد کرده و در نهایت با کلیک روی send عملیات انتقال وارد مرحله جدیدی خواهد شد. اگر از بالانس اصلی خودتون قصد داشته باشید که منتقل کنید که خب با کلیک روی send انجام خواهد شد و پیغام موفقیت آمیز بودن رو دریافت خواهید کرد .

ولی اگر از پرفکت مانی میخواهید منتقل کنید بعد از کلیک روی send به صفحه پرفکت مانی منتقل خواهید شد که باید یوزر و پسورد خودتون رو وارد کنید و سپس تایید کنید که می خواهید عملیات برداشت از پرفکت مانی و انتقال اون به purchase balance سایت کلیکی انجام گیرد.

برداشت از سایتهای کلیکی خارجی

برای این منظور از داخل اکانت خودتون در سایتهای کلیکی خارجی روی گزینه Withdraw کلیک کنید و در صفحه باز شده باید همه موارد قید شده در جدول تایید شده باشد.

فیلد اول در payment proof

در فیلد اول یعنی payment proof باید passed check خورده باشد یعنی اینکه شما باید اگر قبلا برداشتی داشته اید رو در فروم سایت کلیکی ارسال کرده باشید.

گزینه دوم مربوط به کشور شما هستش که حتما دقت کنید ایران زده شده باشد و اگر کشور دیگری قید شده به سایت تیکت بزنید تا کشور شما را به ایران تغییر دهند تا بعدا مشکلی ایجاد نشود.

و آخرین گزینه هم که مربوط به آخرین دریافتی شماست و موضوع مهمی نیست و فقط گزینه اول یعنی ارسال سند برداشت مهم هستش که اگر ارسال نکنید و در اون قسمت faild زده باشد نمیتونید برداشت کنید. خب اگر همه موارد اوکی باشند روی ادامه کلیک کنید تا در صفحه جدید حساب پرفکت مانی ای هر حساب دیگری را که قبلا از طریق اون واریز کرده اید را انتخاب کنید.

در نهایت در صفحه باز شده باید روی گزینه send کلیک کنید تا فرآیند برداشت کامل شود و در مدت زمان مشخصی که هر سایت تعیین میکنه مبلغ برداشتی به حساب ارزی شما واریز گردد.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام من در این سایت یه دلار دارم چطوری برداشت کنم من در پارت کلیک هم عضورم
    Beefarm.space – مشاهده تبلیغات
    ****

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا